ZX-12R topic '' Deel 4 ''

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ach hij staat weer op de hefbrug, half gesloopt, wil hem nog niet verder slopen omdat er dit weekend toch niks van komt.

Motor loopt redelijk goed nu, maar nog niet regelmatig, ze moeten nog even synchroon gesteld worden.

Versnellingsbak is wat anders, heb de zijkant gesloopt bij tandwielkast, en dat ziet er goed uit.
Dus nu moet ik weer onderkuip, uitlaat en carterdeksel demonteren om te zien of de versnellings hevels er nog wel inzitten, hebben we nooit getsekt.
Het ergste is het weer moeten slopen van alles, onderdelen heb ik bij de fleet. ;(


Vraag 1: heb je er wel een versnellingsbak ingedaan. _O-
Vraag 2: was het geen automaat _O-
Vraag 3: misschien is hij wel een 25 kw blok en heeft hij maar één versnelling.

:W
 
Ach hij staat weer op de hefbrug, half gesloopt, wil hem nog niet verder slopen omdat er dit weekend toch niks van komt.

Motor loopt redelijk goed nu, maar nog niet regelmatig, ze moeten nog even synchroon gesteld worden.

Versnellingsbak is wat anders, heb de zijkant gesloopt bij tandwielkast, en dat ziet er goed uit.
Dus nu moet ik weer onderkuip, uitlaat en carterdeksel demonteren om te zien of de versnellings hevels er nog wel inzitten, hebben we nooit getsekt.
Het ergste is het weer moeten slopen van alles, onderdelen heb ik bij de fleet. ;(
Hevels zijn de vorken? Die kunnen toch ook verkeerd tussen de shims zitten?
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij hebben jullie straks de eerste pagina al vol gel.lt.

Het lijkt wel een spelletje/ of rade maar, begrijp er geen snars van waar jullie het over hebben, maar goed, het zal wel door de slaap komen bij jullie.

Net als bij drank, gaan jullie ook raar praten. :Y _O-
 
Volgens mij hebben jullie straks de eerste pagina al vol gel.lt.

Het lijkt wel een spelletje/ of rade maar, begrijp er geen snars van waar jullie het over hebben, maar goed, het zal wel door de slaap komen bij jullie.

Net als bij drank, gaan jullie ook raar praten. :Y _O-

Je moet niet dronken dat ik denken ben !
 
Ga nog maar even roken, misschien dat het lichtje dan gaat branden, drank, shortje, fries paard, hevels, 200cc meer/minder nieuwe hpj vrouw. :? :?
 
Ga nog maar even roken, misschien dat het lichtje dan gaat branden, drank, shortje, fries paard, hevels, 200cc meer/minder nieuwe hpj vrouw. :? :?


het is allemaal teveel voor je hé........misschien moet je toch maar een meer gaan drinken
dan ga je het zeker begrijpen. *O*
 
Het lichtje is nog niet gaan branden, en drank helpt ook al niet.
Ga dus maar even een schoonheidslaapje doen, bij mij helpt dat nog, zelfs met mijn leeftijd. _O- :W :z
 
Ah deeltje 4. Welkom :P

Ik ga niet naar de motorbeurs, was er vorig jaar.. en had toen niet echt iets gezien waardoor ik dit jaar weer zou gaan. Heb verder ook niets nodig, behalve een achterband :D

En ook geen geld... dan is dus 1+1 = 24... en ga ik dus maar niet _O-
 
Ik voel me al helemaal thuis in het nieuwe Topichuis.

Ja ik ga dit jaar ook weer naar de beurs.
Ik ga altijd op zondag.
Vorig jaar was het er zo druk dat ik dacht. NOOIT MEER OP ZONDAG.

Nu ga ik vrijdag samen met mijn schoonzoon.
De zaak maar es een keertje zonder mij.
 
Goh jullie zijn er weer vroeg bij, om 9:00 uur al.

Volgens mij word de motorbeurs ook ieder jaar drukker en drukker. -O-
 
Allemachtig - we zijn al weer 2 pagina's verder in Deel 4 dankzij het geouweprostituee van Kawaramon en HPJ .. (hallo vrienden ! *D )

De Motorbeurs sla ik dit jaar over, de weekends zijn helaas al volgeboekt (nee ik ben niet Frans Bauer ..). Maar jullie zullen het goede Kawa nieuws wel hier posten !

We hebben dus twee activiteiten te plannen in 2008;
  1. bowlen met etentje (inclusief partners)
  2. lang weekendje Eifel
Wat bowlen betreft; een overzichtje van data wanneer we wel/niet kunnen..

Zagetta - kan alleen 1 maart, verder niet in maart
Lawson12 - kan elke zaterdag in maart
Gewse - kan elke zaterdag in maart behalve 1 en 8 maart
Dr.Kawa - kan elke zaterdag in maart behalve 1 maart
HPJ
Dino
JcIvo
Chuky
Potjepedis
Kawaramon/Suzinki
.. nog meer mannen/vrouwen die mee willen ?


Wie er verder mee wil - graag even hier posten met beschikbaarheid !

Wat de Eifel betreft: we kunnen wat datums bespreken tijdens bowlen/etentje.
kunnen de partners later niet zeggen dat ze er niks van wisten .. haha !

full


Ricks Gastezimmer ziet er nu een stuk ruimer uit, maar de lokatie spreekt me toch wat minder aan dan Cochem; ik vond het daar wel gezellig en je loopt zo naar een steakhouse - lekker eten voor weinig euro's. Maar ik zal eens kijken wat Ulmen te bieden heeft; met goed gezelschap en mooie kronkelige wegen ben ik helemaal happy !

(en psssttt .. niet verder fluisteren, maar zal ik onze vriend Ego uitnodigen ?)

Goed - 't is tijd voor anderen om hier wat toe te voegen .. :X

8-)
 
Laatst bewerkt:
1 en 8 maart ben ik er niet. En sta ik op een snowboard in frankrijk. Tenminste. de 8e ben ik op de terugweg naar huis :P
 
Wat betreft het bowlen met etentje zal ik mijn datums doorgeven
februari 15en 22
maart = vol
april 5-11-12-25
Maar als jullie op een bepaalde datum kunnen die ik niet kan dan moeten jullie gewoon plannen, het blijft altijd moeilijk om het iedereen bij elkaar te krijgen.

:W Zagetta
 
Ik voel me al helemaal thuis in het nieuwe Topichuis.

Ja ik ga dit jaar ook weer naar de beurs.
Ik ga altijd op zondag.
Vorig jaar was het er zo druk dat ik dacht. NOOIT MEER OP ZONDAG.

Nu ga ik vrijdag samen met mijn schoonzoon.
De zaak maar es een keertje zonder mij.

Leuk dat je vrijdag gaat dan kom je misschien Ivo,Lawson en mij tegen al weet ik niet hoe je eruit ziet maar goed even een andere vraag stuur eens een foto van je bike dan kan ik die ook plaatsen in het begin topic.

:W Zagetta
 
Ach hij staat weer op de hefbrug, half gesloopt, wil hem nog niet verder slopen omdat er dit weekend toch niks van komt.

Motor loopt redelijk goed nu, maar nog niet regelmatig, ze moeten nog even synchroon gesteld worden.

Versnellingsbak is wat anders, heb de zijkant gesloopt bij tandwielkast, en dat ziet er goed uit.
Dus nu moet ik weer onderkuip, uitlaat en carterdeksel demonteren om te zien of de versnellings hevels er nog wel inzitten, hebben we nooit getsekt.
Het ergste is het weer moeten slopen van alles, onderdelen heb ik bij de fleet. ;(

Maar ja, waar moet je ze kwijt ! Zal ik wel weer moeten uitzoeken. Puzzelen gaat de laaste tijd steeds beter.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan