ZX-12R topic '' Deel 4 ''

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja zeg - Bullfrog die herkent zo'n blok nog met z'n ogen dicht !

Onze Hayabusa vriend zat er dichtbij ... close - but no cigar.

De rest hier is aan een winterslaap begonnen geloof ik ...
(of heeft geen zin in raadsels)

Het is een 83'er Kawasaki Z1000R Eddie Lawson Replica:

full


Leuk om in de wintermaanden aan te werken;
motorblok eruit en opknappen, andere uitlaat, wat dingen opfrissen,
en nee - die wielen blijven niet groen !

Nou kunnen Lawson12 en ik voortaan lekker na middernacht doorsleutelen en er hier over kletsen als alle brave 12 piloten in dromenland zijn !

:+
 
Ja zeg - Bullfrog die herkent zo'n blok nog met z'n ogen dicht !

Onze Hayabusa vriend zat er dichtbij ... close - but no cigar.

De rest hier is aan een winterslaap begonnen geloof ik ...
(of heeft geen zin in raadsels)

Het is een 83'er Kawasaki Z1000R Eddie Lawson Replica:

[afbeelding]

Leuk om in de wintermaanden aan te werken;
motorblok eruit en opknappen, andere uitlaat, wat dingen opfrissen,
en nee - die wielen blijven niet groen !

Nou kunnen Lawson12 en ik voortaan lekker na middernacht doorsleutelen en er hier over kletsen als alle brave 12 piloten in dromenland zijn !

:+


*O* GEFELICITEERD *O*

Veel sleutel plezier, we zijn benieuwd hoe hij gaat worden :Y

:W
 
Laatst bewerkt:
Ja zeg - Bullfrog die herkent zo'n blok nog met z'n ogen dicht !

Onze Hayabusa vriend zat er dichtbij ... close - but no cigar.

De rest hier is aan een winterslaap begonnen geloof ik ...
(of heeft geen zin in raadsels)

Het is een 83'er Kawasaki Z1000R Eddie Lawson Replica:

[afbeelding]

Leuk om in de wintermaanden aan te werken;
motorblok eruit en opknappen, andere uitlaat, wat dingen opfrissen,
en nee - die wielen blijven niet groen !

Nou kunnen Lawson12 en ik voortaan lekker na middernacht doorsleutelen en er hier over kletsen als alle brave 12 piloten in dromenland zijn !

:+

Gaan jullie dan volgend jaar met die Z1000r replica's de motor tour rijden ipv de zx12r. :]

Veel sleutel plezier met je nieuwe aan winst. }) *D :Y
 
Gaan jullie dan volgend jaar met die Z1000r replica's de motor tour rijden ipv de zx12r. :]

Veel sleutel plezier met je nieuwe aan winst. }) *D :Y

misschien wel, jij gaat altijd zo langzaam _O- , zodat wij met onze RRRRRRRRR :] er wat vaart in kunnen zetten. :9
 
Dat klopt niet helemaal Lawson dat chuky langzaam rijdt waarom denk jij dat wij altijd achteraan rijden ......juist ja die gaan harder _O- ......harmonica-effect
Oke oke jullie worden wel opgehouden door zo'n susliki toerfiets dat wel :X

:W Zagetta

dr.kawa mooi groen monster. :Y
 
Laatst bewerkt:
Ja zeg - Bullfrog die herkent zo'n blok nog met z'n ogen dicht !

Onze Hayabusa vriend zat er dichtbij ... close - but no cigar.

De rest hier is aan een winterslaap begonnen geloof ik ...
(of heeft geen zin in raadsels)

Het is een 83'er Kawasaki Z1000R Eddie Lawson Replica:

[afbeelding]

Leuk om in de wintermaanden aan te werken;
motorblok eruit en opknappen, andere uitlaat, wat dingen opfrissen,
en nee - die wielen blijven niet groen !

Nou kunnen Lawson12 en ik voortaan lekker na middernacht doorsleutelen en er hier over kletsen als alle brave 12 piloten in dromenland zijn !

:+

Hoezo .... close but no sigar.
Ik zou nog maar es GOED kijken Dok.
 
Dat klopt niet helemaal Lawson dat chuky langzaam rijdt waarom denk jij dat wij altijd achteraan rijden ......juist ja die gaan harder _O- ......harmonica-effect
Oke oke jullie worden wel opgehouden door zo'n susliki toerfiets dat wel :X

:W Zagetta

dr.kawa mooi groen monster. :Y


Ja vind je het gek met al die oude kranten achter je aan, het is veel te gevaarlijk om hard te gaan rijden met die oldtimers, en ze worden steeds ouder. :W


_O- _O- _O-
 
ik ben weer aan het sleutelen geslagen.
Heb laatst de mod's eens op een rij gezet.

Monificaties tot nu toe:
- voorvering: WP veren
- Achterveer: Hyperpro veer
- Pazzo rem en schakel hendels
- Corbin zadel
- achterspatbord, zwart
- Superbike stuur
- Staalflex remleidingskit vóór
- spatlap achter ingekort, nummerplaat hoger gemonteerd
- Gear indicator
- Gilles rem en schakelset, zwart

Begint wel een lange lijst te worden.
Nou maar hopen dat hij niet gestolen word.

O ja, ook nog een nieuwe tank, de oude begon te lekken.

even denken, wat er nog op het verlanglijstje staat.
- Carbon fuse cover
- undertray, in kleur
- remschijven: wave disk
- buddyseat opklapbaar

Lekker hoor, zo een lange winter... Alle tijd om te sleutelen
 
Kijk-kijk-kijk ... wat die klassieke Kawa's al niet losmaken aan discussies !

Die rare Hayabusa gast doet zelfs aan geschiedenis-vervalsing om in de race te blijven;

"GSX1300RHayabusa wijzigde dit bericht op zaterdag 22 november 2008 19:09 (11%)"
Maar we zijn wel wat valse streken uit zijn hoek gewend ... :P

Zijn ze nu al bang voor die ECHTE race-replica's, Lawson12 ? _O-

Heerlijke motor, zo'n Z1000R, er zit zoveel power in die blokken - kun je je haast niet voorstellen bij een motor van 25 jaar oud.

Terwijl de ZX12-en nu al onder hun dekbedjes staan te bibberen in de garages, met druppelladers, shock-therapie en allerlei beademingsapparatuur, worden in de late uurtjes de echte volbloedracers uit de jaren '80 geprepareerd met onderdelen die uit blank metaal met de eigen hand zijn gemaakt, na uren en uren tekenen-boren-zagen-vijlen-passen-meten-opnieuw boren-zagen-vijlen ... enz.

full


Ik wou dat 'ie al in de garage stond ... maarja, nog even geduld hebben !
 
Laatst bewerkt:
ze zeggen over een schip/jacht: dat is een gat in het water dat opgevult is met geld.
Maar wat is dan een motorfiets ????

bla-die-bla.. ????
 
Kijk-kijk-kijk ... wat die klassieke Kawa's al niet losmaken aan discussies !

Die rare Hayabusa gast doet zelfs aan geschiedenis-vervalsing om in de race te blijven;

"GSX1300RHayabusa wijzigde dit bericht op zaterdag 22 november 2008 19:09 (11%)"
Maar we zijn wel wat valse streken uit zijn hoek gewend ... :P

Zijn ze nu al bang voor die ECHTE race-replica's, Lawson12 ? _O-

Heerlijke motor, zo'n Z1000R, er zit zoveel power in die blokken - kun je je haast niet voorstellen bij een motor van 25 jaar oud.

Terwijl de ZX12-en nu al onder hun dekbedjes staan te bibberen in de garages, met druppelladers, shock-therapie en allerlei beademingsapparatuur, worden in de late uurtjes de echte volbloedracers uit de jaren '80 geprepareerd met onderdelen die uit blank metaal met de eigen hand zijn gemaakt, na uren en uren tekenen-boren-zagen-vijlen-passen-meten-opnieuw boren-zagen-vijlen ... enz.

[afbeelding]

Ik wou dat 'ie al in de garage stond ... maarja, nog even geduld hebben !


:? :? :? :? hij staat nog niet eens bij je thuis en hij is nu al stuk :? :? :? lijkt wel een hd....... _O-




@ ron, wordt al een aardig lijstje :Y
 
Laatst bewerkt:
:N

die foto is niet van mijn motor joh ... gewoon een voorbeeldje van een leuke klus aan een (hele speciale) Z1000R van een vriend.

Begin je nou al af te geven op mijn nieuwe/oude liefde ? Allemaal afgunst ... ;)

:W


nee, nee is geen afgunst maar persoonlijk had ik meer voor een Wes Cooley replica gegaan. :Y
 
Zijn ze nu al bang voor die ECHTE race-replica's, Lawson12 ? _O-

Heerlijke motor, zo'n Z1000R, er zit zoveel power in die blokken - kun je je haast niet voorstellen bij een motor van 25 jaar oud.



Ik wou dat 'ie al in de garage stond ... maarja, nog even geduld hebben !

Waarom heb je hem nog niet gehaald dr kawa, zou geen oog meer dicht gedaan hebben, wetende dat er ergens mijn volbloed stond.

Wel weer leuk dat er weer een beetje geouwehoerd wordt op dit forum, ook al gaat het meeste over oldtimers met hun meesters.

Misschien moeten we de forum naam maar gaan omdopen, in ZX12R meets lawson replica`s.

Weet dat jullie er ook wel graag een zouden willen bezitten, [de kawa fans dan], maar ja, ze zijn net zo zeldzaam als de 12

Ron is in ieder geval ook lekker bezig met al zijn goodies.
 
Zow. Vandaag eindelijk beetje tijd en zin gehad om te kijken hoe de 12 er nou eigenlijk bijstond. Wilde al het kuipwerk er eigenlijk even afhalen, maar m'n vingers vielen er na 5 mins al bijna af door de kou :$

Heb wel m'n 'gewei' waar de spiegels aanhangen zo goed als rechtgebogen. Nog een keertje goed met waterpas en meetlint checken. Maar er staat nu iig niet echt spanning meer op het ruitje. Zo op het oog lijkt het iig wel goed.

IMG_2094s.JPG

IMG_2095s.JPG

IMG_2099s.JPG


Ik had toen gelijk een nieuwe spiegel besteld, maar had eigenlijk niet echt nodig geweest. Buiten dat er wat krassen opzitten is er eigenlijk niets mee aan de hand. Maarja, aan de telefoon met motoport wilden ze nog wel veel meer dingen bestellen. Dus in het voorjaar een onbeschadigde spiegel erop dan maar ;)

Er lagen wel wat druppeltjes olie onder, maar die liggen er blijkbaar al 3 weken onder (zo vaak kom ik in de garage). Die zijn denk ik gewoon van de olie die eruit kwam toen ik hem ging ophalen. Ze hadden de vuldop van de olie niet goed vastgedraaid, ik startte hem.. en er liep toen wat olie achter het kuipwerk. Dus zat zal in die tijd wel gewoon naar de grond gedruppelt zijn.

Net maar even wat spul in m'n tank gegooid, en nog even verplaatst, zodat de banden een beetje rond blijven :P

Dus nu nog steeds de zoektocht naar een nieuw kuipdeel.
Nieuw ruitje heb ik al liggen, maar weinig zin en nut om dat er nu op te gaan schroeven.
 
Kijk-kijk-kijk ... wat die klassieke Kawa's al niet losmaken aan discussies !

Die rare Hayabusa gast doet zelfs aan geschiedenis-vervalsing om in de race te blijven;

"GSX1300RHayabusa wijzigde dit bericht op zaterdag 22 november 2008 19:09 (11%)"
Maar we zijn wel wat valse streken uit zijn hoek gewend ... :P

Zijn ze nu al bang voor die ECHTE race-replica's, Lawson12 ? _O-

Heerlijke motor, zo'n Z1000R, er zit zoveel power in die blokken - kun je je haast niet voorstellen bij een motor van 25 jaar oud.

Terwijl de ZX12-en nu al onder hun dekbedjes staan te bibberen in de garages, met druppelladers, shock-therapie en allerlei beademingsapparatuur, worden in de late uurtjes de echte volbloedracers uit de jaren '80 geprepareerd met onderdelen die uit blank metaal met de eigen hand zijn gemaakt, na uren en uren tekenen-boren-zagen-vijlen-passen-meten-opnieuw boren-zagen-vijlen ... enz.

[afbeelding]

Ik wou dat 'ie al in de garage stond ... maarja, nog even geduld hebben !

Sorry Dok - ik wilde zo graag die heerlijke sigaar winnen.
_O- :Y

Oeps ... Dok , denk erom pas op , de waarheid doet pijn.
Ik vind wel dat je durft hoor.

Mocht je eruit gezet worden , geen nood kun je je melden bij mij.
Ik maak je SM (Special Member) van de HCH. (Hayabusa Club Holland) !
Slechts voor 25 Euro per jaar. Je krijgt je eigen HCC. (Hayabusa Club Card) !
Vele voordelen - gratis winkelen bij AH (Albert Heijn) en gratis BAM (Bonus Air Miles) !
Nee - JIJ hoeft voor dit allesch geen Hayabusa te hebben - uitzonderingen op de regel.


Gave Kawa racer heb je ... *O* *O* :]

*D
 
doe mij maar een Cohiba Coronas Especiales. :Y


_O- _O- _O-



Hij komt volgens mij uit een land met veel obers.




En past hij ook goed op de motor????
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan