ZX-12R topic '' Deel 5 ''

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het verbaasd mijn dat hij er nog 3000 km mee :? gereden heeft, heb hem alleen maar op dit topic, foto`s zien posten van al zijn sleutel sessies.

Maar goed, hij was een korte liefhebber van de ZX12. :?
Even geen zin om op de teller te kijken. _O-
2x heen/terug Eiffel, waarvan maar ene keer wat rondgereden daar. |(
Een keer naar Zolder, twee toertochtjes in Nederland, en een dag Zandvoort.
Veel is het niet, maar altijd goed warmgereden en 2x olie ververst. :+

We gaan het wel zien, komt er een liefhebber, dan is het mooi.
Komt'ie niet dan rijden we in 2010 ook ZX12-R. :Y
Komende weken eens de tailrisers monteren. O-)
 
Jammerlijk gaan staan schelden tegen mij.
Jakkes , bovendien ik heb een carte blanche .... of zo iets.
Jong vergeet het niet , dit WAS het ZX12R topic en is thans ... het ZX12R & ALLOCHTONEN topic - echt waar !
Joehoe ..... en ik ben zo een allochtoon.

ja soms best gierend vervelend , dat geef ik graag toe. *O* *O* *O*

Speciaal voor jou een keigave ZX12R film , zet je spieker aan en ga wat chillen op de muziek. Zal je goed doen , hee no hard feelings okay ? van mijn kant tenminste.


8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-)

Ik wilde alleen maar duidelijk maken, dat dit een topic is voor de zx12r. En dat staat er nog steeds. Ik begrijp dat voor jou de hayabusha de enige motor is, en dat heb ik met de zx12r. En nee, je hebt geen carte blanche !

Van mijn kant ook, no hard feelings

Ron
 
Komop zeg .. je kunt beter zeggen wat je niet aanstaat dan meteen iedereen je rug toekeren, dat gun je die Busaknakker toch niet ?

Ik weet zeker dat onze Busavriend de boodschap wel heeft begrepen, JA TOCH ?!!
Die gaat braaf terug naar z'n 99 andere Busa topics, JA TOCH ?!!


Vertel nog eens wat leuks over je 12 dan Ron !!
Wat zijn je plannen met de Garmin; tripjes in NL of wat vaker richting de Eifel e.d. ?
Ik heb er wel zin in om wat leuke tochtjes te maken nu het nog lekker weer is.

Tip van de dag: Kijk eens op www.GPStracks.nl voor kant en klare routes ! *D
Ik heb een paar hele gave rond Utrecht gezien, iets van Duizend Dijken Rit ofzo.

Hoi .

Ik ben gekalmeerd hoor.... :) :)
 
*O* *O* *O* joepie daar is Ron gelukkig weer *O* *O* *O* *O*

zit je zumo nou gemonteerd op de 12?

En zaterdag naar Hans van wijk?



@Lawson, was weer erg gezellig, en je heb nu een echte "babemagnet" gezien. (al is hij nog niet helemaal klaar) :X
 
*O* *O* *O* joepie daar is Ron gelukkig weer *O* *O* *O* *O*

zit je zumo nou gemonteerd op de 12?

En zaterdag naar Hans van wijk?



@Lawson, was weer erg gezellig, en je heb nu een echte "babemagnet" gezien. (al is hij nog niet helemaal klaar) :X

Hoi hoi
De zumo zit er nog niet op m :N Dat gaat van de week gebeuren.
Zaterdag naar Hans van Wijk ? Dat weekend zit ik in zeeland, onderwater naar de visjes kijken :)
 
*O* *O* *O* joepie daar is Ron gelukkig weer *O* *O* *O* *O*

zit je zumo nou gemonteerd op de 12?

En zaterdag naar Hans van wijk?



@Lawson, was weer erg gezellig, en je heb nu een echte "babemagnet" gezien. (al is hij nog niet helemaal klaar) :X


Ja was weer erg gezellig bij jullie :Y , en inderdaad zeg, wat een plaatje :9~ , wat een verschrikkelijke mooie strakke lijnen 8-) , nooit, maar echt nog nooit, zo`n gave suzuki gezien.

Heb gelijk mijn lawson ;) op marktplaats gezet, wil er ook zo eentje :9 , dus laat die vrouwen maar komen hoor. :) _O-
 
Laatst bewerkt:
Even over marktplaats gesproken, ben mooie opgelicht door een verkoper{Richard]van ZXR spullen.
Ben nog in gevecht[ mailen] met de knaap, maar ben bang dat het niks gaat worden, dus moet ik aangifte gaan doen. ja/nee


Maar misschien zie ik het verkeerd dus jullie mening graag. [ mijn ogen zijn de jongste niet meer]

Hij zegt dat dit de achterbrug is die op het plaatje staat, wie vind de verschillen, het zijn er maar/ongeveer/plusminus 10
full
 
Even over marktplaats gesproken, ben mooie opgelicht door een verkoper{Richard]van ZXR spullen.
Ben nog in gevecht[ mailen] met de knaap, maar ben bang dat het niks gaat worden, dus moet ik aangifte gaan doen. ja/nee


Maar misschien zie ik het verkeerd dus jullie mening graag. [ mijn ogen zijn de jongste niet meer]

Hij zegt dat dit de achterbrug is die op het plaatje staat, wie vind de verschillen, het zijn er maar/ongeveer/plusminus 10[afbeelding]



ik zie geen verschil :N ze zijn toch beide grijs/zilver :?







_O- _O- _O- _O-
 
Even over marktplaats gesproken, ben mooie opgelicht door een verkoper{Richard]van ZXR spullen.
Ben nog in gevecht[ mailen] met de knaap, maar ben bang dat het niks gaat worden, dus moet ik aangifte gaan doen. ja/nee


Maar misschien zie ik het verkeerd dus jullie mening graag. [ mijn ogen zijn de jongste niet meer]

Hij zegt dat dit de achterbrug is die op het plaatje staat, wie vind de verschillen, het zijn er maar/ongeveer/plusminus 10[afbeelding]
Nou draag ik aantal weken een bril, maar.......deze twee komen volgens mij niet overeen.
O ja, de kleur grijs
 
Hoi hoi
De zumo zit er nog niet op m :N Dat gaat van de week gebeuren.
Zaterdag naar Hans van Wijk ? Dat weekend zit ik in zeeland, onderwater naar de visjes kijken :)

Zumo 660 monteren is een eitje toch, 2 minuten werk.

Alleen moet je ook even je je tupperware demonteren, 1/2 uurtje werk, maar dan heb je ook wel iets.

full
 
Even over marktplaats gesproken, ben mooie opgelicht door een verkoper{Richard]van ZXR spullen.
Ben nog in gevecht[ mailen] met de knaap, maar ben bang dat het niks gaat worden, dus moet ik aangifte gaan doen. ja/nee


Maar misschien zie ik het verkeerd dus jullie mening graag. [ mijn ogen zijn de jongste niet meer]

Hij zegt dat dit de achterbrug is die op het plaatje staat, wie vind de verschillen, het zijn er maar/ongeveer/plusminus 10[afbeelding]


misschien een tip ik kijk eerst altijd of ik het kan ophalen dus vraag ik waar ik het eventueel zou kunnen ophalen is dit te ver dan zeg ik stuur tog maar op.

dan heb je eventueel wel een adress waar je de gekochte waar weer heel hard door het O-) raam kan teruggeven.

..nee egt rot en wil hij ook niet geld terug geven als je hem weer terug stuurt dat bv de verzend kosten alleen voor jou zijn?
 
Even over marktplaats gesproken, ben mooie opgelicht door een verkoper{Richard]van ZXR spullen.
Ben nog in gevecht[ mailen] met de knaap, maar ben bang dat het niks gaat worden, dus moet ik aangifte gaan doen. ja/nee


Maar misschien zie ik het verkeerd dus jullie mening graag. [ mijn ogen zijn de jongste niet meer]

Hij zegt dat dit de achterbrug is die op het plaatje staat, wie vind de verschillen, het zijn er maar/ongeveer/plusminus 10[afbeelding]
Wat is eigenlijk een achterbrug ? :?

Bij ons achter is ook een brug (voor fietsers) maar die lijkt niet op allebei je foto's.

Ik zou ze allebei terugsturen en vier keer je geld terugvragen, of begrijp ik het niet goed ? O-)

:+

Lullige streek van die gast zeg ! :(
 
misschien een tip ik kijk eerst altijd of ik het kan ophalen dus vraag ik waar ik het eventueel zou kunnen ophalen is dit te ver dan zeg ik stuur tog maar op.

dan heb je eventueel wel een adress waar je de gekochte waar weer heel hard door het O-) raam kan teruggeven.

..nee egt rot en wil hij ook niet geld terug geven als je hem weer terug stuurt dat bv de verzend kosten alleen voor jou zijn?

Heb wel vaker wat gekocht via marktplaats, en nooit geen problemen gehad.
Maar ja, het kan altijd een keertje fout gaan.

Wacht het nog even af, of hij nog terug mailt, mocht hij dat echter nalaten, dan ga ik hem beschuldigen van oplichting bij de politie via Marktplaats, zo is de procedure.
 
Heb wel vaker wat gekocht via marktplaats, en nooit geen problemen gehad.
Maar ja, het kan altijd een keertje fout gaan.

Wacht het nog even af, of hij nog terug mailt, mocht hij dat echter nalaten, dan ga ik hem beschuldigen van oplichting bij de politie via Marktplaats, zo is de procedure.
Prima - zeker doen.

Ik zou er nog een laatste email aan wagen om hem dat te melden; als je met aangifte bij de politie dreigt, wil het kwartje wel eens vallen bij de verkoper.

Tijdje geleden had ik zo'n blitse stuurdemper gekocht voor mijn vorige motor - via MF. Toen ik hem binnenkreeg bleek de helft van de olie eruit te zijn gelopen en laten reviseren door Hyperpro was net zo duur als een nieuwe kopen. B|
Na veel emailen heb ik de helft van de aankoop teruggekregen en als ik de kapotte nu inlever bij aankoop van een nieuwe krijg ik 100 euro korting bij Hyperpro. Toch nog een happy end !
 
Hoe heb je de zumo aangesloten ? rechtstreeks op de accu ?

Neen, gewoon even dummy tank demonteren, en even zoeken bij de zekeringen bij de benzine vul dop.
Wel even zoeken naar een stroomdraad die over het contact loopt.
En natuurlijk niet je bedrading stuk knippen, maar gewoon even 5 mm strippen, daar je + pool draad [rood] om wikkelen en afplakken, - draad aan het frame maken.
 
Neen, gewoon even dummy tank demonteren, en even zoeken bij de zekeringen bij de benzine vul dop.
Wel even zoeken naar een stroomdraad die over het contact loopt.
En natuurlijk niet je bedrading stuk knippen, maar gewoon even 5 mm strippen, daar je + pool draad [rood] om wikkelen en afplakken, - draad aan het frame maken.
Thanks Lawsonman - je hebt gelijk een vraag van mij beantwoordt (zonder dat ik 'm stelde)

*D

PS - draden wel heel goed isoleren; je wilt geen kortsluiting vlak bij je tank .. :/
 
Laatst bewerkt:
Met mijn ervaringen marktplaats word je ook niet vrolijk.

Een keer opgelicht met kaartjes voor circ du soleil.
Wel geld overgemaakt, geen kaartjes geen juist adres.

Een keer tel. iets gekocht. een dag later had ie het verkocht aan iemand die iets meer gaf.

Mijn idee is nu bellen, kopen er er direkt naar toe rijden. Is het te ver weg, laat dan maar zitten.

Voorbeeld. (wij Duiken) Ja Ron, we heben elkaar al eens ontmoet. (Sept 2008 in duitsland)
Werd een 7 ltr tnk aan geboden voor 100.00 4.5 oud.
2 x 100 km rijden is 200 x .20 is 40.00
Keurings kosten 30.00
Een nieuwe was toen 180.00
Dus bij mij 1 km verop in de duikshop lekker een nieuwe. _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan