ZX-12R topic ''Deel 6''

Even voor de andere merken onder ons.... hahaha

Nou is zo een powercommander op een zx12r uit 2000 niet nodig. Het is al....... THE BEAST FROM THE EAST.... Hij heeft al veel te veel vermogen voor een motor, onbegrenst en ongekend in de motorwereld, waar mening andere merk jaloers op is.

Ik ben benieuwd hoe hij rijd met de PC.

Bedankt voor je reactie chuky
 
Beste Motor-Forum baas,

mag ik vloeken in dit topic ?

Zo nee - dan kan ik maar beter niet over dat godsgloeiendeteringprogramma van MapSource voor de Garmin beginnen.

Ik hoor het graag van u.

Met vriendelijke groet,
Dr. Kawa
 
Ik heb een mailtje gestuurd met foto.
alleen ik krijg ze steeds terug dat het e-mail adress niet geldig is ofzo '(
:YAls het goed is zijn die powercommanders allemaal type afhankelijk dit is egt een model voor de zx12r bj 2000 t/m 2001Hey als je me een e-mail adress kan geven zal ik wel een fototje opsturen en meer info :W
pech voor mij dan, kijk ff verder :Y
 
Wat zijn je problemen? Bij doet íe het gewoon :Y
Ik krijg de kaarten niet geladen in MapSource. |(
Kan zodoende niet zelf een route uitstippelen, en alleen kant en klare routes van internet uploaden naar de Garmin GPS.

Nou werk ik wel met een kopie van Europa kaarten waarvoor je weer unlock codes moet aanmaken met een extra tooltje enz enz. Ik ben al 5 avonden aan het prutsen .. B|
Als je de gps forums naleest kom je toch tot de conclusie dat Garmin met betrekking tot installatie van software / kaarten en gebruiksgemak daarvan, dramatisch laag scoort.

Een handleiding ? Zit er gewoon niet bij ... je moet het allemaal zelf maar uitzoeken via internet / GPS forums enz.

De Garmin GPS zelf werkt gewoon prima, dat is het probleem niet.
 
Ik heb geen problemen met mijn mijn orginele (legale) kaart.
Dan lijkt het me het geen probleem van Garmin, maar van de gebruiker.

Wat een handleiding betreft, die mis ik ook.. dat is wel prutsen
 
Even voor de andere merken onder ons.... hahaha

Nou is zo een powercommander op een zx12r uit 2000 niet nodig. Het is al....... THE BEAST FROM THE EAST.... Hij heeft al veel te veel vermogen voor een motor, onbegrenst en ongekend in de motorwereld, waar mening andere merk jaloers op is.

Ik ben benieuwd hoe hij rijd met de PC.

Bedankt voor je reactie chuky

Tuurlijk is die niet nodig Ron O-)

Ik heb op mijn Boes ook geen PC.
Niet nodig.
 
Ik vind de 12 niet zuinig, laat hem dus zuinig afstellen. Toch vermogen zat :P

Misschien wat kalmer aan rijden ?
Nee - je hebt een 12 niet om zuinig te rijden toch ?

Je hebt een 12 om Busa's te boeken.

Om ze te verpletteren.

Vergruizen.

TOT STOF

Je wilt na de sprint toch achteraf aankomen & zeggen - maar de mijne loopt zuiniger })
 
Laatst bewerkt:
Ik heb geen problemen met mijn mijn orginele (legale) kaart.
Dan lijkt het me het geen probleem van Garmin, maar van de gebruiker.

Wat een handleiding betreft, die mis ik ook.. dat is wel prutsen
Nou Ron ... dat is nogal kort door de bocht !

Want deze gebruiker leest op alle GPS Forums alleen maar problemen met software installaties en Garmin schiet op schandalige wijze tekort om dat op te pakken.
Zij denken gewoon; gooi het maar op de markt en de duizenden fanatieke GPS gebruikers vinden de fouten sneller dan het handjevol testers van Garmin, en met wat geluk vinden die GPS nerds ook nog de oplossing ervoor. Zo gaat het nu.

Fijn dat alles bij jou werkt hoor, kom gerust even naar The Wild West op je Beast from the East, dan mag je het bij mij ook even fixen ! ;)

Zal ik je mijn coordinaten even doorgeven ? N51 59.156' E4 40.159'
Tot gauw !

:+
 
Nou Ron ... dat is nogal kort door de bocht !

Want deze gebruiker leest op alle GPS Forums alleen maar problemen met software installaties en Garmin schiet op schandalige wijze tekort om dat op te pakken.
Zij denken gewoon; gooi het maar op de markt en de duizenden fanatieke GPS gebruikers vinden de fouten sneller dan het handjevol testers van Garmin, en met wat geluk vinden die GPS nerds ook nog de oplossing ervoor. Zo gaat het nu.

Fijn dat alles bij jou werkt hoor, kom gerust even naar The Wild West op je Beast from the East, dan mag je het bij mij ook even fixen ! ;)

Zal ik je mijn coordinaten even doorgeven ? N51 59.156' E4 40.159'
Tot gauw !

:+
Voor een bakkie koffie kom ik wel even langs.... en wat betreft de korte bocht... ee..... ik zal me inlezen O-)
 
Ik krijg de kaarten niet geladen in MapSource. |(
Kan zodoende niet zelf een route uitstippelen, en alleen kant en klare routes van internet uploaden naar de Garmin GPS.

Nou werk ik wel met een kopie van Europa kaarten waarvoor je weer unlock codes moet aanmaken met een extra tooltje enz enz. Ik ben al 5 avonden aan het prutsen .. B|
Als je de gps forums naleest kom je toch tot de conclusie dat Garmin met betrekking tot installatie van software / kaarten en gebruiksgemak daarvan, dramatisch laag scoort.

Een handleiding ? Zit er gewoon niet bij ... je moet het allemaal zelf maar uitzoeken via internet / GPS forums enz.

De Garmin GPS zelf werkt gewoon prima, dat is het probleem niet.

Je krijgt er toch een gratis kaart bij van heel europa??? Die moet je wel eerst downloaden. Volgens mij zit de handleiding erbij op de CD, maar om eerlijk te zijn, die heb ik nog nooit hoeven te gebruiken. Zumo 550 -O-
 
Ik heb een foto, en wil heel graag in het rijtje opgenomen worden (ook al ben ik te gast.....)

full
 
Wow, wat is ze mooi, in het groen! En wat rijd ze lekker...... En dan het 'gebrul', van die ene Yoshi! Zoooooooooo lekker!!!

Sorry, moest ik ff kwijt, maar dit schiet dagelijks door mijn hoofd, als ik haar in mijn garage zie staan, en ik 'haar' berijd........... :P :]
 
Wow, wat is ze mooi, in het groen! En wat rijd ze lekker...... En dan het 'gebrul', van die ene Yoshi! Zoooooooooo lekker!!!

Sorry, moest ik ff kwijt, maar dit schiet dagelijks door mijn hoofd, als ik haar in mijn garage zie staan, en ik 'haar' berijd........... :P :]

Hee weet je het zeker ?
Is het wel een ZIJ ? :+

Maf ...

Nee , mooie bike man.
Al eens eerder gezien dan in t zwart.
Bruut.
Je hebt een van de snelste straat motoren.
Wees maar voorzichtig met ... hem. (want zoveel power - dat is echt een man hoor)

*O* *O* *O*
 
Morgen vertrek ik met de Canadees naar Engeland.
Afspraak nakomen met een aantal geallieerde commando vrienden.
Plannen bespreken.
Plannen smeden.
Plannen realiseren.

Ik ga niet over zee - ik weet zeker dat de Duitsers naar mij op zoek zijn.
Ik ga daarom onder de zee door , dat verwachten ze nooit.

Mannen , vrienden , ja en Dr.Kawa .... wens me succes.
Het wordt een lange reis vol van gevaren.
Er kan me onderweg gemakkelijk iets gruwelijks overkomen.
Dat willen jullie toch niet ?
Toch ?
Wel ... in dat geval laat ik de Canadees na.
Voor .... voor .... ehhhh wel ?
Wie wil em ?
Niemand ?
Dan laat ik em aan de kerk.
Ik ga nu.

Tot over een flink aantal weken.
Dan verwacht ik terug - met mijn Brits Canadees geallieerde Hayabusa.
Mis het niet.

:W *O* *O* *O*
 
Je krijgt er toch een gratis kaart bij van heel europa??? Die moet je wel eerst downloaden. Volgens mij zit de handleiding erbij op de CD, maar om eerlijk te zijn, die heb ik nog nooit hoeven te gebruiken. Zumo 550 -O-
Neuhh .. de Nuvi 510 die ik dus heb, komt met Benelux + Frankrijk erop (en een stukje Duitsland)
Bij jouw Zumo 550 staat Europa er al gelijk op, da's lekker makkelijk !

Ik probeer Europa er ook op te zetten, de kaarten kun je zo downloaden maar je moet een Unlock code kopen om ze te activeren/ontgrendelen. En dat hele proces van ontgrendelen gaat bij mij steeds mis .. '(
 
Terug
Bovenaan Onderaan