ZX-12R topic ''Deel 6''

Morgen vertrek ik met de Canadees naar Engeland.
Afspraak nakomen met een aantal geallieerde commando vrienden.
Plannen bespreken.
Plannen smeden.
Plannen realiseren.

Ik ga niet over zee - ik weet zeker dat de Duitsers naar mij op zoek zijn.
Ik ga daarom onder de zee door , dat verwachten ze nooit.

Mannen , vrienden , ja en Dr.Kawa .... wens me succes.
Het wordt een lange reis vol van gevaren.
Er kan me onderweg gemakkelijk iets gruwelijks overkomen.
Dat willen jullie toch niet ?
Toch ?
Wel ... in dat geval laat ik de Canadees na.
Voor .... voor .... ehhhh wel ?
Wie wil em ?
Niemand ?
Dan laat ik em aan de kerk.
Ik ga nu.

Tot over een flink aantal weken.
Dan verwacht ik terug - met mijn Brits Canadees geallieerde Hayabusa.
Mis het niet.

:W *O* *O* *O*

Nou, veel succes dan maar! Ik durf het nu nog niet aan, de basis is blijkbaar wat complexer, misschien zelfs wel wat minder betrouwbaar voor zo'n missie. Maar als je heelhuids terugkeert, wie weet, ga ik toch. Voor het natuurlijk evenwicht. Maar er moet eerst studie verricht worden.
 
Yep, was ik! Moest ff de ketting spannen, en er zat wat te weinig koelvloeistof in, dacht ik!
Gelijk ff wat puntjes nagelopen, en perfect was ze weer!

Ja, ik zag je staan, wist niet dat jij het was...... Je was in gezelschap van nog meer groen, dacht ik?
Zag er goed uit! Volgende keer maar ff een bakkie doen, kunnen we elkaar ff "real life" ontmoeten!

En voor de duidelijkheid aan alle anderen: Het is een ZIJ! Dat maakt het rijden (voor mij) alleen maar aantrekkelijker en lekkerder........ :+
En ze heeft zulke mooie rondingen......... Machtig, mensen!
Ik ben (weer) verliefd. Of sterker nog, ik heb er een vriendin BIJ!!!!


Hee Kawa-fan - machtige bike, kerel !! :9~
En zing gerust nog een paar liefdesliedsjes voor .. eehh .. haar dan maar !

Stond jij afgelopen zaterdagmiddag bij Goedhart in de werkplaats ?
nouja - je ZZR natuurlijk
Dacht er namelijk pas later aan dat jij het kon zijn ..
 
@lawson, wij gaan morgen met koekblik naar Hans van wijk, ga daarna ook nog even door naar Jvs, moet ook nog even een onderdeel ruilen.Ik denk dat wij rond 11:30 daar zijn.

Even update.....GS500 is klaar en hij rijdt super.
 
@lawson, wij gaan morgen met koekblik naar Hans van wijk, ga daarna ook nog even door naar Jvs, moet ook nog even een onderdeel ruilen.Ik denk dat wij rond 11:30 daar zijn.

Even update.....GS500 is klaar en hij rijdt super.






Moet even zien hoe mijn dag gaat verlopen, vanwege mijn vader uit het ziekenhuis halen.

Als het mogelijk ga ik ook nog even, maar dan zal het wel later worden.

Veel plezier morgen. :W :W
 
Ik wil ook even bij Hans van Wijk langs om te kijken - hangt nog van het weer af of ik de motor of auto neem .. maar ik ben er niet voor 14:00 uur denk ik.

Vandaag een mooi tochtje rond Utrecht gedaan op de motor, m'n broer reed mee op een gehuurde Triumph StreetTriple; eerst van Woerden naar Breukelen - Vinkeveen - Hilversum - (daarna helaas het stuk over de Utrechtse Heuvelrug gemist omdat m'n Garmin de route kwijt was en alleen maar terug naar het startpunt wilde ..) B|

full


Daarom maar binnendoor omlaag gereden en toen over mooie dijkjes langs De Lek gereden; Vianen - Schoonhoven - Krimpen a/d Lek - en langs de IJssel omhoog naar Gouda en toen de StreetTriple weer ingeleverd in Bodegraven na een kleine 200 km rijden.

Best lekker - zo'n dagje vrij ! :]
 
Het gaat vandaag niet lukken, -O- misschien dat ik morgen maar even naar Hans van Wijk ga.

We hadden je al gemist. ;) _O-

Ben even wezen kijken, en het was redelijk druk.

Suzinki en suraka waren ook later gekomen *O* , dus het was weer gezellig. :W
 
Ja lekker hé lawson, komen we speciaal later voor Drs.Kawa.....komt ie niet opdagen :(

Was deze keer weer erg gezellig ondanks het weer, was veel te zien onder andere hoe maak je een suzuki stuk op de testbank.... _O- _O- _O-
Bewegende tenten :X en een keer veel echte koopjes waaronder mijn AGV GP1 helm.

Er liep ook een zware crimineel rond, te herkennen aan de oranje handschoenen. :W

full



_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

En Lawson deze keer was het je wel gelukt, bedankt voor het patatje. *O*
 
Ja lekker hé lawson, komen we speciaal later voor Drs.Kawa.....komt ie niet opdagen :(

Was deze keer weer erg gezellig ondanks het weer, was veel te zien onder andere hoe maak je een suzuki stuk op de testbank.... _O- _O- _O-
Bewegende tenten :X en een keer veel echte koopjes waaronder mijn AGV GP1 helm.

Er liep ook een zware crimineel rond, te herkennen aan de oranje handschoenen. :W

[afbeelding]


_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

En Lawson deze keer was het je wel gelukt, bedankt voor het patatje. *O*

Hè, hè. Eindelijk iemand die het lef had deze gangster "op de gevoelige plaat" vast te leggen. ( vingerafdrukken zijn tot op heden ook nog steeds niet bekend )
 
Laatst bewerkt:
Ja lekker hé lawson, komen we speciaal later voor Drs.Kawa.....komt ie niet opdagen :(

Was deze keer weer erg gezellig ondanks het weer, was veel te zien onder andere hoe maak je een suzuki stuk op de testbank.... _O- _O- _O-
Bewegende tenten :X en een keer veel echte koopjes waaronder mijn AGV GP1 helm.

Er liep ook een zware crimineel rond, te herkennen aan de oranje handschoenen. :W

[afbeelding]

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

En Lawson deze keer was het je wel gelukt, bedankt voor het patatje. *O*
Blij dat ik er niet was - als er zulke zware jongens nog vrij rondlopen .. _O-

Jullie zijn ook lekker he ? De ene zegt dattie 's ochtends gaat en de ander weet het nog niet zeker ... en dan gaan ze allebei s' middags -O- tja, dat wist ik ook niet.

Maar zie ik het nou goed; liep Lawson12 te shoppen voor kleding in KTM kleuren ?
Heb je ons soms nog iets te vertellen .. ? ;)
 
Ja lekker hé lawson, komen we speciaal later voor Drs.Kawa.....komt ie niet opdagen :(

Was deze keer weer erg gezellig ondanks het weer, was veel te zien onder andere hoe maak je een suzuki stuk op de testbank.... _O- _O- _O-
Bewegende tenten :X en een keer veel echte koopjes waaronder mijn AGV GP1 helm.

Er liep ook een zware crimineel rond, te herkennen aan de oranje handschoenen. :W

[afbeelding]


_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

En Lawson deze keer was het je wel gelukt, bedankt voor het patatje. *O*




Potjandosie zeg :? , dat dat soort criminelen :9 mogen loslopen.

Wel een beetje opzichtig dat hij met een pistool rond loopt, maar hij zal zijn slaghamer wel thuis gelaten hebben om geen ongelukken te veroorzaken. _O- :W
 
Hoi ik ben opzoek naar een dynamo en een vliegwiel waar de dynamo erin kom voor bouwjaar 2003 , heb een liggen laat me weten en de prijs

Alvast th
 
Hoi.

Voor 120 euro heb je een nieuwe dynamo met garantie
bij carmo electronics te helmond.
rotor mischien op ebay??
www.carmo.nl
 
Terug
Bovenaan Onderaan