ZX-12R topic ''Deel 6''

Lekker eten ?? :Y

Eind Januari of Februari is voor ons OK.

Als het maar geen Chinees is :N :N :N
Chinees :N dan kom ik niet. Ik heb alleen maar slechte ervaringen met die viespeuken.
Salmonella, bedorven voer etc.

Japans, Indisch is OK.
 
Lekker eten ?? :Y

Eind Januari of Februari is voor ons OK.

Als het maar geen Chinees is :N :N :N
Chinees :N dan kom ik niet. Ik heb alleen maar slechte ervaringen met die viespeuken.
Salmonella, bedorven voer etc.

Japans, Indisch is OK.
Nou, als je denkt dat een Chinese kok een grotere viespeuk is dan een Hollandse kok dan wil ik je nog wel een paar verhalen uit eigen ervaring vertellen ! Maar dan vertrouw je daarna geen enkele keuken meer .. :N

Mijn mening; Japans is erg duur en Indisch dat eet ik bijna elke dag. Maar wat mij betreft is alles OK, anders komen we er nooit uit. ;)

Laten we Hishikawa dus even helpen met zijn goede initiatief !
Wat mij betreft zou het ook een Berenrestaurant kunnen zijn; kun je kiezen wat je wilt, spare-ribs, sate, steak, maaltijdsalades, enz. Voor elk wat wils en tegen hele redelijke prijzen.

De Beren : ca. 25 restaurants in NL, dus eenvoudig om een lokatie te kiezen.

PS - dat pannekoekenschip is ook een hele leuke om te doen ! En lekkerrrrrr !! :9~
 
Laatst bewerkt:
nog even wat om te lachen,

dit gebeurden er laatst bij motor mercuur in den Haag.



blijft natuurlijk een Harley :Y
 
_O-

Hey mister Lawson12, heb jij toevallig nog een kleppendeksel liggen van een old skool 1000 of 1100 blok ? Ik zoek een non-USA model, dus zonder die extra ontluchtingsaansluitingen boven de voorste nokkenas. Had jij daar niet zelf plaatjes voor gemaakt ?

Maak toch zo`n beetje alles zelf, als het te maken is. _O-

Ben nu bezig met zo`n handig garminnavigatiebevestigingsbeugeltje, voor op de lawson natuurlijk.

Daarna nieuwe bobins, omdat jij mijn rvs bouten niet mooi vind, _O-

Misschien ook nog maar even van die mooie aluminium crash doppen, tussendoor nog even m`n laatste glaslatten schilderen en steigertje afbreken en opbergen.

Gang nog een nieuwe kleur geven, en de wc / kastdeur schilderen


Ach, wat heb ik niet voor reserve :9 liggen, de vraag is, zou ik er afscheid van kunnen nemen. _O-
full
 
Ach, wat heb ik niet voor reserve :9 liggen, de vraag is, zou ik er afscheid van kunnen nemen. _O-[afbeelding]
En dat is inderdaad precies de vraag ! ;)

Die foto - dat zijn dus die mooie plaatjes die jij erop had gemaakt, maar ik zoek het liefst een compleet kleppendeksel.

Dus beste Lawson12, heb jij zo'n non-USA deksel liggen en kun je er afscheid van nemen ? :P

Oja - en voordat je je steiger gaat afbreken, maak er dan eerst een paar mooie crashdoppen voor. Je weet maar nooit oftie omvalt ! _O-
 
Laatst bewerkt:
En dat is inderdaad precies de vraag ! ;)

Die foto - dat zijn dus die mooie plaatjes die jij erop had gemaakt, maar ik zoek het liefst een compleet kleppendeksel.

Dus beste Lawson12, heb jij zo'n non-USA deksel liggen en kun je er afscheid van nemen ? :P

Oja - en voordat je je steiger gaat afbreken, maak er dan eerst een paar mooie crashdoppen voor. Je weet maar nooit oftie omvalt ! _O-


Heb even in het onderdelen magazijn gekeken, dacht dat ik er 2 had, echter heb er maar 1.
Dus eigenlijk wil ik deze zelf reserve houden, je weet dat ze moeilijk te krijgen zijn.

Maar je heb toch op je z1000 toch al een kleppendeksel zitten, deze past ook gewoon op het 1100 blok hoor. :W
 
Heb even in het onderdelen magazijn gekeken, dacht dat ik er 2 had, echter heb er maar 1.
Dus eigenlijk wil ik deze zelf reserve houden, je weet dat ze moeilijk te krijgen zijn.

Maar je heb toch op je z1000 toch al een kleppendeksel zitten, deze past ook gewoon op het 1100 blok hoor. :W
ah jammer maar bedankt voor de moeite om het bij je magazijnmeester na te vragen !
klopt dat het huidige deksel ook op de 1100 past, maar ik zou het 2e blok graag compleet willen klaarmaken (schuren en spuiten) voor toekomstig gebruik.
ach, ik loop er vast nog wel eens tegen aan, hoop ik !

Thanks ! :)
 
Vrienden!

Na enig overleg met Suraka zijn we er voor wat betreft restaurant keuze uit! Het gaat dit plasmeijer.nl -&nbspplasmeijer Resources and Information. restaurant worden! :9

Nu nog een datum, en het aantal vrienden die mee willen.
Heb eerder iets geroepen over kids, maar weet niet of dit wel zo slim is, maar in ieder geval geen gewoonte, begreep ik......

Datum: 29 jan / 5 feb / 12 feb.
Of een andere voorkeur aangeven........
Meeste stemmen gelden????
 
Vrienden!

Na enig overleg met Suraka zijn we er voor wat betreft restaurant keuze uit! Het gaat dit plasmeijer.nl -&nbspplasmeijer Resources and Information. restaurant worden! :9

Nu nog een datum, en het aantal vrienden die mee willen.
Heb eerder iets geroepen over kids, maar weet niet of dit wel zo slim is, maar in ieder geval geen gewoonte, begreep ik......

Datum: 29 jan / 5 feb / 12 feb.
Of een andere voorkeur aangeven........

Meeste stemmen gelden????


Ik vind zelf 5 feb. een mooie dag. :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan