ZX 6 R aankoop

af1981

Rookie
20 jun 2004
8
0
vaassen
Hallo

Ik zit te serieus te denken om een zx 6r van 1995 te kopen. hebben jullie nog tips voor mijn waar ik op moet letten. En heeft iemand ervaringen met wat hogere kilometers +/- 50.000km, kan deze kleine kawa hier tegen.
Ik zie ook vele motorfietsen staan van deze leeftijd maar hebben dan zo'n 25.000 of nog minder gelopen???
De kilometer stand lijkt me wel eerlijk en verwacht met 50.000 ook wel wat onderhoud maar ik wil graag van iemand horen die daar wat ervaring mee heeft.

af
 
Hallo

Ik zit te serieus te denken om een zx 6r van 1995 te kopen. hebben jullie nog tips voor mijn waar ik op moet letten. En heeft iemand ervaringen met wat hogere kilometers +/- 50.000km, kan deze kleine kawa hier tegen.
Ik zie ook vele motorfietsen staan van deze leeftijd maar hebben dan zo'n 25.000 of nog minder gelopen???
De kilometer stand lijkt me wel eerlijk en verwacht met 50.000 ook wel wat onderhoud maar ik wil graag van iemand horen die daar wat ervaring mee heeft.

af
ligt er een beetje aan wat je voor die 95 er moet betalen vaak is het verschil met een 98 er ( nieuwere type )erg klein en dan zou ik die toch pakken.
50.000km hoeft niet veel te zijn als hij netjes onderhouden is .
wel goed na kijken of iemand die er verstand van hebt meenemen voordat je hem koopt.
dit kan je een hoop narigheid schelen.
 
idd, het verschil zal niet zo gek groot zijn tussen een 95'er en een 98'er.
een motor van 2000 kan slecht onderhouden zijn en van eentje uit 95 goed onderhouden. als je er een hebt gezien moet je je eigen niet verkikkeren op DIE fiets, believe me!! wat moet ie trouwens kosten??
 
Mijn vorig zx6 uit 95 had ik met 27.5k tot aan 68K in een jaar erbij gereden zonder een centje pijn of extreem olie verbruik.
tis een beetje mazzel hebben je bent toch afhankelijk van de vorige eigenaar.

als het een leuke prijs is en hij ziet er goed uit , why not?
 
De motor komt uit duitsland en is van een 2 eigenaar. hij is niet overgespoten en zou geen krassen hebben.de verkoper is een particulier en geen dealer. zijn vraag prijs ligt onder de 3000 euro dus?
 
je zegt dat ie onder de 3000 zit,maar hoeveel minder (als ik vragen mag)?
jah opzich is 3000 niet verkeerd, maar persoonlijk zou ik verder zoeken naar een nieuwere model voor een prijs rond de 3000, want ik weet ZEKER dat je een nieuwere model voor deze prijs kan krijgen. met een beetje geluk tref je er een.laatst had ik een gsxr 1000 gevonden met 8000 km uit 2003 voor 7.000 euro!! als ik die van mij had verkocht dan wist ik wel wat ik moest doen (maar dat is nu niet terzake ;) )is weliswaar geen vergelijkbare motor maar je weet denk ik wel waar ik heen wil. haast je niet. maar koop je m toch want is geen verkeerde prijs opzich, dan wens ik jou heeeeel veeeel plezier 8-)
 
je zegt dat ie onder de 3000 zit,maar hoeveel minder (als ik vragen mag)?
jah opzich is 3000 niet verkeerd, maar persoonlijk zou ik verder zoeken naar een nieuwere model voor een prijs rond de 3000, want ik weet ZEKER dat je een nieuwere model voor deze prijs kan krijgen. met een beetje geluk tref je er een.laatst had ik een gsxr 1000 gevonden met 8000 km uit 2003 voor 7.000 euro!! als ik die van mij had verkocht dan wist ik wel wat ik moest doen (maar dat is nu niet terzake ;) )is weliswaar geen vergelijkbare motor maar je weet denk ik wel waar ik heen wil. haast je niet. maar koop je m toch want is geen verkeerde prijs opzich, dan wens ik jou heeeeel veeeel plezier 8-)
geloof je het zelf!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan