ZX-6R 1998 €2250

Zeer nette motor.

Veel succes met de verkoop maar dat zal niet z'n probleem zijn aangezien de prijs zeer netjes is.
Als ik 18 zou zijn, had ik zeker intresse gehad. :)
 
Laatst bewerkt:
Is de kuip helemaal kapot daar waar de tape zit? (of zit er alleen een flinke scheur?)

Wat meer informatie over de motor zou inderdaad handig zijn!
 
Laatst bewerkt:
Hey,

Als je dat tape weg haalt zou je dat puntige stuk van de kuip er zo uit kunnen halen, dat is helemaal door. Motor heeft nieuwe bougies, olie en oliefilter en nieuwe voorwiellagers. Verder ook kleppen gesteld en carbs gesynched. Remblokjes zijn nog goed. Er moeten waarschijnlijk wel nieuwe koppelingsplaten in. Je kan er prima mee rijden maar je moet niet proberen een wheelie te trekken want dat slipt hij door. Voorband is nog oke, achterband is wel vierkant maar kan nog wel een tijdje mee. Als je perse een ronde band erop wilt zal je er dus een nieuwe op moeten leggen achter. Ik kan iig wel bandjes omrollen als dat eventueel nodig is. En ik heb trouwens ook nog een oud setje BT002's liggen. Die kunnen er eventueel ook wel op, kunnen nog wel een paar straatkm's mee.

Samevatting: je kan er prima mee rijden maar als je hem 100% wilt is er nog wel wat te doen. (zie prijs ;) )

Oja, voor meer foto's moeten jullie mij maar even mailen !
 
Laatst bewerkt:
Hey,

Als je dat tape weg haalt zou je dat puntige stuk van de kuip er zo uit kunnen halen, dat is helemaal door. Motor heeft nieuwe bougies, olie en oliefilter en nieuwe voorwiellagers. Verder ook kleppen gesteld en carbs gesynched. Remblokjes zijn nog goed. Er moeten waarschijnlijk wel nieuwe koppelingsplaten in. Je kan er prima mee rijden maar je moet niet proberen een wheelie te trekken want dat slipt hij door. Voorband is nog oke, achterband is wel vierkant maar kan nog wel een tijdje mee. Als je perse een ronde band erop wilt zal je er dus een nieuwe op moeten leggen achter. Ik kan iig wel bandjes omrollen als dat eventueel nodig is. En ik heb trouwens ook nog een oud setje BT002's liggen. Die kunnen er eventueel ook wel op, kunnen nog wel een paar straatkm's mee.

Samevatting: je kan er prima mee rijden maar als je hem 100% wilt is er nog wel wat te doen. (zie prijs ;) )

Oja, voor meer foto's moeten jullie mij maar even mailen !

dat wilde ik even weten ;)
 
Ik heb je al geboden via marktplaats vorige week, maar helaas je wil er iets meer voor vangen dan dat ik in de kast heb liggen :+

Goodluck met de verkoop en bij deze een schopje voor je fiets..
 
Onder de ducktape is het daar afgebroken of gescheurd?
Mocht hij er 26 Juni nog zijn laat me iets weten dan weet ik zeker dat we er wel uitkomen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan