zx-6r 2004

rogier911

Rookie
27 mrt 2011
28
0
venlo
ik heb me een kawasaki zx-6r uit 2004 aangeschaft
nu heb ik onder het rijden zo veel last van mijn pols vooral met koppelen ( bij andere racers nog nooit gehad)
nu is mijn vraag kan ik dat verhelpen met korte race hendels die in 6 standen verstelbaar zijn daar mijn handen ook niet zo groot zijn

hoop dat iemand tips heeft
 
ik heb me een kawasaki zx-6r uit 2004 aangeschaft
nu heb ik onder het rijden zo veel last van mijn pols vooral met koppelen ( bij andere racers nog nooit gehad)
nu is mijn vraag kan ik dat verhelpen met korte race hendels die in 6 standen verstelbaar zijn daar mijn handen ook niet zo groot zijn

hoop dat iemand tips heeft

er is een topic met iemand die juist lange hendels wil. misschien kan je wisselen.

verder; je moet gewoon ff wennen. Als ik een week niet gereden heb en ik stap op heb ik ook ff kramp in me pols.
 
er is een topic met iemand die juist lange hendels wil. misschien kan je wisselen.

verder; je moet gewoon ff wennen. Als ik een week niet gereden heb en ik stap op heb ik ook ff kramp in me pols.
denk ook dat het een kwestie van wennen is. ik had het in het begin van mijn motorcarriere wel eens, maar ik rijdt nu vrijwel elke dag dus geen last van het koppelen. :)
 
Laatst bewerkt:
misschien ligt de zitpositie je gewoon niet? verhoogde clipons kunnen dan misschien helpen.

hard rijden haalt ook de druk van je polsen, maar op termijn zijn de clipons een veel goedkopere optie :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan