ZX-6R (636) winnaar Supersport test !! (Kickstart)

Ik vind het ook niet veel uitmaken, maar gezeik vind ik het ook niet.

Zijn soms gewoon leuk om te lezen zulke vergelijkingen en getalletjes
en feitjes (zoals onder meer rondetijden) horen daar eenmaal bij.
 
Even ter verduidelijking... Het SPAANSE blad motociclisimo (ofzo iets) heeft de test georganiseert. Kicxstart heeft dus niets met die test te maken. Het verslag staat alleen in de Kicx... Dus om nu de Kicxstart af te zeiken omdat je het niet kan verkroppen dat kawa ook een keer op nr. 1 staat i.p.v suzuki...

F¥CK ¥OU KAWASAKI IS BACK!
 
Maak mij niet uit.
Winnaar of niet,ik ben zo blij met mijn
ZX-10R. *D
De kawa is gewoon een vette fiets.
The one and only, simply the best.
Kawasaki makes the good times ROCK. })
 
Idd als je vrijetijdsrijder bent, schijt.... tegenwoordig zit er genoeg
high tech in bijna allemaal 1 pot nat voor de gemiddelde gebruiker.

Net als met nieuwe auto's

klopt. ik heb voordat ik mijn motor ging kopen op bijna alle 600's gereden en op de weg (tja. het circuit op is lastig bij een proefrit) is het verschil niet erg groot. ze zijn allemaal ongeveer even snel, sturen allemaal beter dan ik durf en zien er allemaal goed uit.

het is (voor op de weg) echt een persoonlijke voorkeur. vooral wat betreft merk/uiterlijk. voor de rest presteren ze op de weg nagenoeg gelijk.

(kom maar met het kritiek :X )

Héhé en ik ben aan het twijfelen tussen een RR en een 636. De 636 is dus duidelijk beter. Van uiterlijk vind ik wel de RR net iets mooier ( de seatpipe doet het hem)
Heb je op beide al gereden? zeker aan te raden voor je je keuze maakt. waarom is de 636 beter? omdat ie iets meer power heeft? mooiere voorvork? of omdat ie op het circuit een nanoseconde sneller rond gaat? is dat voor jou echt belangrijk? ik vind persoonlijk uiterlijk belangrijker als die halve seconde per rondje.

([me]FragDaddy durft toch niet zo snoeihard op de limiet van die fietsen te rijden. dus ik kom toch nooit op het punt dat de motor niet verder meer kan[/me]
)
 
Laatst bewerkt:
Heb ook vele testen gelezen voordat ik mijn R6 2003 kocht. En eigenlijk kreeg ik er het gevoel van dat de CBR 600 RR, de kawa, de R6 en zelfs de Suzuki elkaar niet veel maakten. Testen in dit soort bladen hebben naast een objectief oordeel van de testbank bijv. volgens mij een groot gedeelte subjectieve inbreng. Ook schrijvers en schrijfsters van de motorbladen hebben een duidelijke voorkeur die altijd tussen de regels door sijpelt. Ik heb op de R6 en de CBR 600 RR proefgereden en de R6 zat voor mij net iets lekkerder. Vind het ook een prachtige fiets. Keuze moet je volgens mij maken op wat je mooi vindt, wat lekker zit en voor de rest zijn denk ik de verschillen in de top van 600 klasse marginaal.
 
Even ter verduidelijking... Het SPAANSE blad motociclisimo (ofzo iets) heeft de test georganiseert. Kicxstart heeft dus niets met die test te maken. Het verslag staat alleen in de Kicx... Dus om nu de Kicxstart af te zeiken omdat je het niet kan verkroppen dat kawa ook een keer op nr. 1 staat i.p.v suzuki...

F¥CK ¥OU KAWASAKI IS BACK!

:^ Maareh heb je het nou over Masterbike? Want daar rijdt Barry Veneman wel namens Kicxstart...
 
Een goede rijder, rijdt met een 600 iemand los op een dikke 1000.
De verschillen tussen de traagste en de snelste zijn heel klein.
Wanneer jij op deze motoren zou rijden, heb je weer andere uitkomsten.
(net als alle verschillende bladen). De onderlinge verschillen zijn erg klein.

Ik kan met de beste machine ter wereld niet eens in de buurt komen!
Het gaat dus om de rijder. Je moet dus kopen wat jij lekker vind rijden
en mooi vind.
 
Ik kan met de beste machine ter wereld niet eens in de buurt komen!
Het gaat dus om de rijder. Je moet dus kopen wat jij lekker vind rijden
en mooi vind.


Precies, dus ga je nu naar je dealer en besteld de ZX6R MASTERBIKE EDITION :9

Gelimiteerde, genummerde oplage (MET CERTIFICAAT)met:
* Spoilerruit Smoke
* Tank protector
* Duoseat cover
* Micro richtingaanwijzerset
* Speciale stuurgewichten

Waarde: 445 Euro

Prijs motor: 11.598,= incl. gemonteerde accessoires en dus hogere BPM.
:} :}
 
In de 600 klasse vind ik de R1 het beste.... :+

Als kawa 37 cc meer mag, mag yamaha best 400 cc meer toch........?

Ach leuk zulke teste, heeft den motrrijder wat te zeuren als het buiten zulk klotenweer is als de afgelopen dagen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan