ZX-6R (636) winnaar Supersport test !! (Kickstart)

Oohh nee hoor. :o
De Honda heeft een veeel beter frame/achterbrug.


hoe weet jij dat nou? heb je dan op beide al getest en ze op circuit ingezet of zo?
van die zever van dat is beter en dat is sneller,wat weet je daar nou van als je nooit op zo'n ding hebt gereden :? zo zijn er hier veel hoor

wat maakt 't nou uit dat de een wat sneller is dan de ander of wat beter remt,als de piloot een sukkel is mag hij een racer hebben en de goeie piloot een standaard,kweet toch wie sneller is.
 
ach het verschil zal toch niet zo groot zijn,
hangt (op de openbare weg) toch veel van de berijder af.

maar iig mijn favoriete 600cc bikes (zie ondertekening) op 1 en 2 :)
 
Altijd weer grappig in Nederland, er kan getest worden, experts kunnen hun meningen geven maar of het nou over voetbal, auto's of motoren gaat, altijd weet iedereen het weer beter.....
 
lopen ze te zeiken over 36 cc.......toen de zx-9 met de r1 gsxr-1000 werd vergeleken hoorde je niemand....... :(
 
Tests zoals deze kunnen wel een indicatie geven, maar uiteindelijk voelt een motor aan zoals alleen jij hem aanvoelt.

Iemand anders kan tog ook geen proefrit voor jou maken?! ;)
 
full
 
In een test die ik heb gevonden in het blad motor wereld
is dit hun uitslag

Nr.1 Suzuki GSX-R 600
Nr.2 Honda CBR 600RR
Nr.3 Kawasaki ZX-6R (636)
Nr.4 Yamaha R6
Nr.5 Triumph Daytona 600

5 verschillende mensen hebben die motoren getest, en een scorelijstje ingevuld
 
In die test zie je dat 1 koter op de Gixxer750 sneller is dan op de Gixxer1000, een seconde! :o Ongelooflijk, ik vind de Gixxer750 zowiezo veel mooier dan de 1000.
 
In een test die ik heb gevonden in het blad motor wereld
is dit hun uitslag

Nr.1 Suzuki GSX-R 600
Nr.2 Honda CBR 600RR
Nr.3 Kawasaki ZX-6R (636)
Nr.4 Yamaha R6
Nr.5 Triumph Daytona 600

5 verschillende mensen hebben die motoren getest, en een scorelijstje ingevuld

Ik heb het blad ook thuis liggen, zeer eerlijke test met 5 heel verschillende mensen, superblad! :}
 
dit is er wat in de KicXstart staat :s
Scannen0004.jpg

in de test gaat het dus over de :
triumph daytona 600
ducati 749 S
honda CBR 66 rr
Yamaha YZF R6
kawasaki ZX6R 636
Suzuki gsx-r 600
 
Laatst bewerkt:
Als je hem niet tot het uiterste gaat rijden op het circuit maar gewoon een beetje sjezen op de weg dan maakt het echt niet uit of je een 600rr of een zx-6 hebt. Je moet dan gewoon kopen wat je mooi vindt en/of lekker vindt rijden.

Idd als je vrijetijdsrijder bent, schijt.... tegenwoordig zit er genoeg
high tech in bijna allemaal 1 pot nat voor de gemiddelde gebruiker.

Net als met nieuwe auto's
 
Sjonge Sjonge wat een gezeik allemaal over rondetijden,testen,motorbladen enz.
Ga gewoon eens zelf naar een circuitdag,dan kom het op de coureur neer en niet op de motor,zie afgelopen zondag.
 
Terug
Bovenaan Onderaan