zx-6r nieuwe kleur

tommy_cc_

Rookie
28 sep 2004
15
0
eindhoven
hej, morgen..morgen ja ga ik mijn zx6r uit 99 ophalen bij de dealer, prachtfiets vind ikzelf.. alleen hou ik niet zo erg van dat groen :p

nu wil ik m laten spuiten, maar weet niet precies hoe, wel weet ik dat ik de kleurstelling richting zwartmetallic/antracietmetallic/zilvergrijsmetallic wil hebben, met zilvergrijs de kleur voor frame, handgrepen, de letters ninja enz, en wat kleine accentjes.

ik heb een beetje met paint lopen stoeien (en enorme ruzie gehad, wat een kutprogramma):D en het resultaat staat bij het attachment.
laat even weten wat jullie ervan vinden/willen verbeteren.
heeft er misschien iemand piccies van kawa's in de genoemde kleurstelling ( evt 2000-2005 model piccies of zx9r???)

hoop snel wat te lezen!

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/136135/dc903283a7780f7f6405632f7e5c14ef (Kawasaki-ZX6Rmod.jpg)​
 
wel als mijn pak in de kleur is, en wel als mijn helm bijpassend zou zijn,
en vooral de 2003 groene zx6.... :} :} :} :} :}
 
ik vind dit model en dan in het groen 1 van de mooiere modellen van de zx6, zonde om hem een andere kleur te geven
 
Hoe verkracht ik een mooie fiets |(


Als je een groene niet mooi vind waarom koop je dan een groene ?

Er zijn zat andere kleuren te koop.
 
ik heb van de week mn zx6r uit 99 he le maal zwart gespoten
ziet er beestachtig uit kzit nu te denken om 'm volgende jaar wat zilvere striping te geven
 
wel als mijn pak in de kleur is, en wel als mijn helm bijpassend zou zijn,
en vooral de 2003 groene zx6.... :} :} :} :} :}


Dus je wilt je motor overspuiten omdat ie niet bij je pak past?

:X :X :X :X

Jouw keuze maar als dat de reden is dan is mijn advies: koop gewoon nieuwe kleding en hou die motor lekker orgineel..
 
ik heb van de week mn zx6r uit 99 he le maal zwart gespoten
ziet er beestachtig uit kzit nu te denken om 'm volgende jaar wat zilvere striping te geven
mooi... maar kun je me dan f een piccie mailen/posten, zou fijn zijn aangezien ik toch voor een andere kleur ga als kawa groen. er is ook een rood zwarte versie verschene, maar dan lopen de spuitkosten al gauw op

en de rest: bedankt voor jullie bijdehandte reacties... :P
 
mooi man.. gelukkig ben ik niet alleen in de motor wereld.... aan de mensen met een 636 rr vanaf 2003: :} machtige machine.. en die kleur groen is ook idd erg apart, bij de fiets die ik koop is t mooie eraf ( glimt niet zo mooi meer), dus vandaar een andere kleur. maareh, ik heb jullie elders flink bezig gezien met photosjop (muhahah) en t zou wel leuk zijn als iemand een leuk mooi piccie voor me vind van een zx6r of zx9r.

vr gr tom
 
kheb helaas nog geen digitale camera
dus k'kan nog geen pic's posten
maar dat komt nog wel
 
Los van het feit dat het bij een kwak hoort is het in ieder geval waarde vermindering.
Potentiele kopers , dealers worden mogelijk afgeschrikt onder het mom van het kan een schade fiets zijn.
 
Dus eigenlijk wil je dat 'ie er zo uit komt te zien:

CBR600RRblacksilver.jpg


:+

Tip: probeer 't hier nog eens... O-)
 
hej, morgen..morgen ja ga ik mijn zx6r uit 99 ophalen bij de dealer, prachtfiets vind ikzelf.. alleen hou ik niet zo erg van dat groen :p

je houdt niet van een groene ZX6R, heh ga effe gauw je mond spoelen :P

Heb zelf ook een 99er ZX6R gehad (heel toevallig een groene O-) ) daar zal je veel plezier mee beleven.

Dan maar matzwart, effe rollers halen bij de gamma })
 
Hier nog een blauwe
full


Staat ook op mf te koop ook heel mooi maar niet de echte kawa groen


[edit] :

Inderdaad :( ................iemand een blauwe koopuh :+ :+ :+

Is dus die van Soesoeki had het net over het hoofd gezien nou ja mooi fototje erbij is ook niet gek.
 
Laatst bewerkt:
sorry

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/136642/e7953d858f041c4a31edf3576b8851af (zx6r.jpg)​
 
hej jongens.. bedankt voor de meldingen, maar toen ik in de motor zaak stond zag het groen er niet meer mooi uit, dus ik denk dat jullie mij een tikkie verkeerd begrepen hebben. gisteren heb ik hem opgehaald... ( en meteen 350 km gereden :P :P ) kerel wat een ding zeg helemaal :] gelukkig ben ik ermee.
thuis heb ik ff de poets/polijst machine uit de kast getrokken en een mooie waxlaag erover gesmeerd. ding blinkt nu weer... en t zal denk ik nog wel ff duren voor t er niet mooi meer uitziet.

oftewel.. mijn lak left weer... ik leef no, en er zit nog benzine in mijn tank

ik ben weer cuisen :]


groenten!
 
Terug
Bovenaan Onderaan