ZX-6R Ninja of Honda CBR 600F ?

LennV

MF'er
26 jul 2004
131
0
Biezelinge
Hallo mensen,

Welke motor is volgens jullie beter om 25kw te rijden, dus begrensd.

De Kawasaki ZX-6R Ninja:
zx6r.gif


De Honda CBR 600F:
cbr600f.jpg


Graag jullie mening hierover
 
Tja wat noem je "beter" :?
Ik zou diegene nemen die officieel op 25kw kan (op kenteken dus)
Persoonlijk zou ik voor de kawa gaan, maarja dat is persoonlijk ;)
Regel een proefrit op beide motoren en weeg de resultaten tegen elkaar af...
(of neem een expert mee en laat die rijden indien een proefrit op 25kw niet mogelijk is)
 
toch even een tip, de cbr600f en zx6r zijn 2 verschillende motoren, de honda is een toer/sport (stuur veel hoger tov de zit) en de ninja is gewoon een pure ss.. ga eerst eens langs de dealer om op beide te zitten, heb ik ook gedaan en toen is voor mij de ninja eerst afgevallen
 
Ik zou zelf gaan voor de cbr 600 f maar misschien komt dat door mijn huidige motor.
Ik vind het echt een prima fiets en die van mij is ook 25 kw op kenteken en hij rijdt echt super. succes met kiezen in ieder geval
 
De ninja is officieel terug te tunen en hij is sportiever dan de Honda.
Ga je voor een wat rustigere motor dan is de honda een goede keus
(mits hij legaal terug gevoerd kan worden). Maar persoonlijk zou ik
voor de ninja gaan (zoals ik wel laat merken :+ ).

[ff n edit]
vriend van mij had ook een cbr tot hij een rondje op de mijne had
gereden }) . (maar waarom dat ie dan ook een blauwe moest kopen :? )
[da was't um]
 
Laatst bewerkt:
Beide zijn toermotoren. Ga gewoon proefrijden of zitten.. je zult merken dat het weinig uit maakt. Daarnaast is het vermogen ook aan elkaar gewaagd :9 Gewoon kijken welke jij het mooiste vindt..
 
Gebruik de "zoeken" knop maar eens, deze vraag komt echt iedere maand wel eens voorbij.
 
toch even een tip, de cbr600f en zx6r zijn 2 verschillende motoren, de honda is een toer/sport (stuur veel hoger tov de zit) en de ninja is gewoon een pure ss.. ga eerst eens langs de dealer om op beide te zitten, heb ik ook gedaan en toen is voor mij de ninja eerst afgevallen

mee eens, maar zo extreem is het oude model zx6r ook weer niet hoor, kawasaki heeft dit model weer opnieuw in het arsortiment geplaatst onder de naam zzr600 :P

Wel is hij een stuk sportiever dan de honda, en ook met mijn stukje vooroordeel zou ik zelf voor de kawa gaan...
 
Super fiets die zx6r zit goed rijd lekker zuinig als je op de laatste liters in duitsland zonder pomp in de buurt nog 70 km moet |( |(

Heb hem 2 jaar gereden 33000 km zou er zo weer een kopen maar ja r6 ook leuk

succes met de koop :}
 
ZX6R!!!!!!!!!!!!!
Heb ik ook 25kw
nog 22 maanden en dan VOLVERMOGEN!!!!!!!!
kan niet wachten

Hij stuurt geweldig en is in zn 1 en 2 nog behoorlijk snel
(trekt net geen wheelie)
 
Ik zeg zx6r!

Mooier (als ie groen is ;) ), niet zo heel extreem maar wel sportiever dan die cbr.
 
Super fiets die zx6r zit goed rijd lekker zuinig als je op de laatste liters in duitsland zonder pomp in de buurt nog 70 km moet |( |( ....
heheheh idd. Heb ik ook ervaring mee. Had de Q8 bij Luik gemist op m'n weg naar Luxemburg. Stukje van 150km's zonder pomp :X
 
Als je die kawa neem (ik zou het zeker aanraden, want stukken mooier),

NEEM DAN EEN GROENE!!!!
NINJA'S HOREN GROEN....

Een maat van me wilde ook een groene, maar kon er niet een vinden.
Wel een rode, dus kocht hij die rode maar.
En wat denk je toen hij hem op ging halen?
Er stond een groene in de winkel.
Zelf heb ik ook dit model (ook terug gevoerd en groen).
En ik zou zeggen; Zoek en gij zult vinden...
 
Als je die kawa neem (ik zou het zeker aanraden, want stukken mooier),

NEEM DAN EEN GROENE!!!!
NINJA'S HOREN GROEN....

Een maat van me wilde ook een groene, maar kon er niet een vinden.
Wel een rode, dus kocht hij die rode maar.
En wat denk je toen hij hem op ging halen?
Er stond een groene in de winkel.
Zelf heb ik ook dit model (ook terug gevoerd en groen).
En ik zou zeggen; Zoek en gij zult vinden...

Anders koop je er toch meteen een busje vingerverf bij? 8-)
 
ik heb zelf de cbr gehad. fijne fiets , genoeg pk`s en tja wat kan je verder over een cbr zeggen ? cbr stamt uit 1987 ofzo en is daarna stapsgewijs aangepast evolutie design dus. ben ik wel voor. Over kawa weet ik alleen dat ie iets goedkoper is...
 
ik zou gewoon voor de kawa gaan beste motor die er is sportief en een hoge snelheid ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan