ZX-6R Topic BBQ !!

:W Avond,

Was een geslaagde avond!
En tja, er moet 1 iemand the black sheep zijn :')

@Noob: _O- _O- :j
 
:W

gisteren ook veilig aangekomen :Y
Gijsje en Jasper nog ff op de snelweg gespot 8-)

@Gijsje: gefeliciteerd *O*
@Stephan & Jackyp: :} netjes geregeld allemaal :Y
@de rest: was gezellig :Y



nog iets leuks meegemaakt op weg nr Zeewolde O-)
ik reed op m'n gemakje: 130, linker elleboog op de tank, beetje rondkijkend, ...
zie in m'n spiegel een auto aan 140-150 naderen
zie dat die schuin achter me vertraagt
kijk over m'n schouder, BMW 5-serie koplampen
naast me zie ik 4 mannen gebaren dak gas moet geven
denk nog: "jah, zal wel :N " (note: een vriend van me had een jaartje geleden een BMW 530xd (gechipt) met 280pk en 600Nm.... maar niet echt een uitdaging voor de blade O-) )
rijdt 'ie wat verder.... "hmmm... dat is wel leuk!!" 4 uitlaten en een M-logotje
daar wil ik wel ff mee sporten :P (dan ben ik de beroerdste ni hoor O-) )
paar keer terugschakelen en hij doet het gas er ook stevig op.
een aardig stuk vlak bij elkaar stevig gassen :9~ :}
nou, ik kan je nu zeggen dat dat ding uitliep toen ik het bij 290 op de teller ff genoeg vond :o

wil er wel ff bij zeggen dat ik door omstandigheden de kraan niet helemaal open had staan, asfalt op dat stukje snelweg was bij die snelheid beetje ongelijk, zaten een paar bochten in, was wat verkeer, maar vond het heel slecht verlicht, had een rugtas om, ...

stukkie verder nam hij de afrit en die mannen hadden me toch een lol, vier keer duimen omhoog en een smile van hier tot in Tokyo *D

[me="Dawgie"]says: I want a rematch!! Met wat betere omstandigheden O-)[/me]
 
Laatst bewerkt:
Thx tom :Y

Ja jou ook nog gespot, kon niet missen met je xenon :o Die is hoog afgesteld. :P

Ik nog bijna van me bike gereden, staat in zx6 topic ;)
 
Thx tom :Y

Ja jou ook nog gespot, kon niet missen met je xenon :o Die is hoog afgesteld. :P

Ik nog bijna van me bike gereden, staat in zx6 topic ;)
*D jah, ik heb liever dat ze me (goed) zien, dan dat ze me niet gezien hebben :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan