ZX-6R uit 1995 op 25kw

Lity

MF'er
7 mei 2008
32
0
Berkhout
Hallo Allemaal,
Natuurlijk heb ik voor ik deze topic gestart ben het forum door gespit maar kon helaas niet echt een duidelijk antwoord vinden op de vragen die ik heb. Ik hoop dat iemand mij misschien op deze manier wel kan helpen :)

Ik heb vandaag een Kawasaki Ninja ZX-6R gekocht maar deze staat nog niet op 25kw. Nu moet ik hem dus afknijpen en laten verzekeren. Kan dit op kenteken? En zo ja is dat duur? Ben je hem dan lang kwijt?

Of zal dit via een testbank uitdraai moeten? Heeft het zin om kawasaki.nl te bellen en daar informatie vandaan te halen of kan ik beter gewoon een motordealer bellen?

Alvast bedankt! Groetjes Lex :}
 
Ga naar een kawa dealer en bel de verzekering ;) die weten (meetal) alles, wat je wilt weten.
 
Op de kawasaki website staat het ook, maar alles kan, voor dat bouw jaar tussen de 100 en 200 euro, bij iedere dealer anders.
 
Ik ga hem morgen naar de garage brengen volgende puntjes ga ik ff laten doen

- verlagingskit eronder
- nieuwe bandjes
- afknijpen naar 25kw
- laten kijken naar gas (blijft hangen)
- rem loopt aan? (Piept heel irritant)
 
Ik ga hem morgen naar de garage brengen volgende puntjes ga ik ff laten doen

- verlagingskit eronder
- nieuwe bandjes
- afknijpen naar 25kw
- laten kijken naar gas (blijft hangen)
- rem loopt aan? (Piept heel irritant)
gaaf man *O* doe es een foto *D
 
Hallo Allemaal,
Natuurlijk heb ik voor ik deze topic gestart ben het forum door gespit maar kon helaas niet echt een duidelijk antwoord vinden op de vragen die ik heb. Ik hoop dat iemand mij misschien op deze manier wel kan helpen :)

Ik heb vandaag een Kawasaki Ninja ZX-6R gekocht maar deze staat nog niet op 25kw. Nu moet ik hem dus afknijpen en laten verzekeren. Kan dit op kenteken? En zo ja is dat duur? Ben je hem dan lang kwijt?

Of zal dit via een testbank uitdraai moeten? Heeft het zin om kawasaki.nl te bellen en daar informatie vandaan te halen of kan ik beter gewoon een motordealer bellen?

Alvast bedankt! Groetjes Lex :}

dan heb je niet goed gezocht. Het staat namelijk zelfs op de kawa site.
 
Ik heb ook een zx6r die nog naar 25kw moet, is er ook een mogelijkheid dit zelf te doen?
(kitje los kopen, zelf plaatsen, afstellen en op de test bank (vriend van me heeft een tovami in de schuur en mijn verzekering accepteert uitdraai; Allianz))

iemand ervaringen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan