ZX-6R Vs. Thundercat

Geloof mij die testers hebben gelijk.

De thundercat is een echte superfiets. ik kan niets zeggen over de zx6r omdat ik er nog nooit op heb gereden.
De thundercat is een lekkere fiets die net ff wat comfortabeler is dan een R6. Ik heb zelf een R6 bij het stoplicht eruit getrokken, en hij ging ook voluit gaf ie later toe.
Je kan er lange afstanden mee rijden zonder echt moe te worden.
Qua kleuren vindt ik de 2002 versie het mooist blauw met wit,

Succes met je keuze en laat het even weten

YAMAHA :}
 
dit jaar 26000 km afgelegd op een cat die ik vervolgens verkocht heb aan mijn vader, hij heeft er dit jaar ook nog eens 16000 km mee afgelegd

1 keer benzinemetersensor stuk voor de rest alleen regulier onderhoud

zowel voor woonwerkverkeer, de eifel, de nordschleife als voor toeren is hij perfect. 1500 km op 1 dag is me ook gelukt...

superfiets, ga je veel met duo rijden? > thunderace

elke motor stuurt weer anders, ga eens een proefrit maken en kijk wat jou het beste bevalt :)
 
Persoonlijk gezien vindt ik een Kawa zo groen (meeste kleuren)

Rijdt zelf nu al meer op mijn Cat ('98er oranje)en zoals eerder wordt beschreven een heerlijke machine.
In de Motor van '97 staat een test met alle 600 fietsen.
Uit deze test kwam naar voren dat de Cat niet de snelste op het circuit was, maar wel degene met de snelste ronde tijd.
Dus dat moet toch wel wat zeggen.

Je kan er tevens flink mee door rijden en net zo makkelijk mee 'touren'.
Een ECHTE aanrader dus.
Ze luistert naar wat jij wilt, en rijdt over heerlijk.
Zal niet zeggen dat ik niets anders meer wil, mijn droom is toch wel de R6 uit '99
grijs/zwart.
Maar ja, heb geleerd te vrede te zijn met wat je hebt.
En met een Cat zit je dan uitstekend.

PS ook voor een eventuele duo passagier is het perfect lang vol te houden.
*D *D *D
 
Ik heb op beide nooit gereden laat dat duidelijk wezen (=WANT HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOONNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA rules!!) dus mijn mening is dus op basis van ervaringen van anderen. Yamaha heb ik hoger dan kawa zitten, waarom??? het enige wat yamaha bij hun oudere modellen niet onder kontrole kan krijgen is het olieverbruik maar dat is dan ook het enige !!!!! Bij Kawasaki zijn het vaak meerdere problemen: en de olie en de klapperende nokkenasketting en verdere vreemde geluiden uit het blok. Ik persoonlijk zo voor een tweedehandse tundercat gaan; een jaar oud en 6 a 12000 km op de klok.

Maar let op ik heb nog nooit op 1 van deze motoren gereden.
 
Jij moet gewoon kopen wat je zelf het leukste vind.

Een Cat is een mooie alrounder die dicht bij de CBR600 ligt, een ZX6(99) is wat sportiever. Maar met een goede berijder zijn ze beide even snel.

En als je een Kawa neemt, moet je wel een groene nemen, want anders is het geen echte. })
 
En nu blijkt dat na al die jaren de :} Cat :} toch de betere keus is dan de Kawa, en bijna niemand oppperde proefrijden :] .. :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan