ZX-9R idioot!!

die gast spoort niet echt inderdaad. hij is ook niet echt gehecht aan zijn achterband volgens mij, aan het slippend remmen en optrekken te zien.
 
juist. Wel apart dat die motoragant nix deed, hij moet toch gezien hebben hoe die gast reed? Of dat is normaal in dat land?
 
hij moet es naar z'n voorremmen kijken :P

Kijk maar naar z'n remvloeistofreservoir ;)
 
Ziet er wat nep uit...

Maar zo niet dan is het een mooi ritje, vooral die wout ff inhalen en daarna vol door gaan.
 
Is dit dat filmpje waar een gast met een zx-9r als een debiel door een drukke stad raast? Waarbij die volgens mij alleen z'n achterrem gebruikt?
 
tis net of een oud opaatje erop zit met mijn 200mhz pc,na 0,5minuut ben ik het bekijken al zat,ik zal 'm nog eens herhalen wanneer er hier iets beters staat '(
 
Weet het niet maar is precies eentje met weinig gascontrole.
Dat ratelend geluid is volgens mij een blokkerend achterwiel doordat hij die van 3 of 2 vanuit hoog toerental in 1 gooit en koppeling bruut laat opkomen. Misschien nog beetje voorrem en dat wiel begint vanzelf te stuiteren. Veel lawaai lomp gasgeven.
Bovendien negeert ie elk rood licht. Is hem nu goed afgegaan maar dat blijft niet duren :]
 
Dit is echt niet te geloven zeg. Ik denk dat menig brommer en motor chauffeur zijn best moest om rechtop te blijven als die vent inhaalt, wat een achterlijke zeg. Dat dat goed gaat is niet te geloven...

Meer een gevaar voor een ander als voor zichzelf, die leipo...
 
Tsja,filmpje was al eens voorbij gekomen,maar des al niet te min,ik blijf erbij dat het er nog al kalmpjes aan ging.Je moet niet vergeten dat de auto's meer stilstonden dan reden,en dan kijkt het vanuit een camera heel anders,dan dat je zelf rijd.Nee,dit moet je doen op een zaterdag/zondag op de snelweg,met de zelfde drukte alleen dan 100km/h.Dan wordt het pas leuk. O-)
 
Dit is het filmpje in Griekenland volgens mij en het heeft net geregent.

Leuk filmpje en hij houdt de fiets aardig onder controle.
 
hmm, waar is het einde? ik wachtte op t moment dat net iemand zn deur opendeed of een busje ofzo..... (ballen heeft ie niet, want dan had ie m naast oom agent vol opengetrokken!!) voor ballen -- zie ghostrider...<--- :}
 
wat denk jij dat er nep is?

't lijken mij echte auto's , echte weg, echte motor... geluid klopt..

't is wel een mogool..
 
Wat een eikel
puke.gif
 
Terug
Bovenaan Onderaan