ZX-9R idioot!!

Oke, het is een grote mogool!!
Maar wel een die de motor aardig beheerst
leuke powerslides!!
 
Ach, dit soort mensen roeit zichzelf uit, het is alleen hopen dat 'ie daarbij niemand meeneemt. Hij heeft 'm wel mooi onder controle.
 
heeft ie te weinig aandacht van zijn ouders gehad ofzo?, ik hoop dat ie zich zo in de kreukels rijdt dat normale weggebruikers geen last meer van m hebben. Debiel!
 
t rottige is wel dat zulke mensen t voor de "normale"motor-
rijder verpesten....zien ze een racer...zeggen ze;daar heb
je weer zo'n achterlijke....jammer toch!!! '(
Ach, dit soort mensen roeit zichzelf uit, het is alleen hopen dat 'ie daarbij niemand meeneemt. Hij heeft 'm wel mooi onder controle.
 
Filmpje is idd wel langsgeweest. Hij kan wel rijden, maar zijn rijbewijs mag hij wat mij betreft wel inleveren...dit gaat écht te ver...
 
Dit is echt een typisch gewoon dom gas geven filmpje .... geef mij maar goshtrider die laat echt zien dat die serieus kan sturen en wheelien op een stuk "veiligere" manier ... :} :}
 
Het valt me tegen dat ik niemand hoor over het feit dat ie met een compressor rijdt.

Das toch overduidelijk te horen en te zien op het filmpje :?

:]
laters
 
Wel burgerlijke reacties hier. Ik ben ervan overtuigd dat het echt is, dat is makkelijker dan het in scene te zetten.

Prachtig filmpje, ik heb genoten. Zijn er nog meer van zulke te vinden?
 
Wat een loser B| Stel je voor dat 1% van het verkeer zich dagelijks zo zou gedragen... Iemand die zich niet kan beheersen, is geen motorvoertuig waard.

Wat die motoragent betreft: Lijkt me eerder, dat ie zo verstandig is geweest, NIET de achtervolging in te zetten en net zo dom te gaan rijden, maar het kenteken genoteerd heeft om het ANDERS op te lossen.
 
hmm, waar is het einde? ik wachtte op t moment dat net iemand zn deur opendeed of een busje ofzo..... (ballen heeft ie niet, want dan had ie m naast oom agent vol opengetrokken!!) voor ballen -- zie ghostrider...<--- :}


idd deze gast is gewoon zielig Ghostrider is pas de man :}
 
Lijkt mij een beetje barcelona ?
Beetje zonde alleen van het slippende achterbandje.
Ik had liever meer wheelies gezien :)
 
Heb dit filmpje al heel lang op m'n pc, wist alleen niet dat het een zx-9r was :X
Weten we dat ook weer ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan