ZX-9R topic deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sjemine zeg als we hier zo doorgaan gaan we deel 6 pas volgend jaar beginnen......


waar is iedereen toch ??? -O- -O-


Ikke ook hier hoor Jan :Y :Y :Y
full
 
Laatst bewerkt:
;)
en maar lullen die mannen op het forum....kan beter op dat ding gaan zitten......... })
net mijn nieuwe MRA ruitje er op gezet en ff testritje gemaakt.
helemaal goed zeg windje er strak over heen :] :] :]
gaan er nog mensen inschrijven voor de rit in juni of hoe zit dat....



@jan, waarom is dat bericht op msn club verwijderd door je?





:W
 
;)
en maar lullen die mannen op het forum....kan beter op dat ding gaan zitten......... })
net mijn nieuwe MRA ruitje er op gezet en ff testritje gemaakt.
helemaal goed zeg windje er strak over heen :] :] :]
gaan er nog mensen inschrijven voor de rit in juni of hoe zit dat....



@jan, waarom is dat bericht op msn club verwijderd door je?






:W

haha voutje..... eigenlijk moes alleen die bijlage weg hahahaahhaaa
 
:} :} :} het begin is er met de die hards..........
}) en richard ook.......
maar waar staan joop en ricky en robert....en......en
kom op mannen inschrijven :Y :Y

Ja stelletje .... maargoed de eerst afmelding is ook al weer binnen...
En ik zeg maar zo tegen de mannen die niet zonder hun vrouw weg moge...

Neem ze maar lekker mee dan gezellie hebbe we direct iemand om t bier te tappen en de bedden op te maken :+ O-) 8-)
 
Laatst bewerkt:
;)
1.en maar lullen die mannen op het forum....kan beter op dat ding gaan zitten......... })

2.net mijn nieuwe MRA ruitje er op gezet en ff testritje gemaakt.
helemaal goed zeg windje er strak over heen :] :] :]

3.gaan er nog mensen inschrijven voor de rit in juni of hoe zit dat....

:W

1.Op dat ding gaan zitten? Man da's toch veel te koud, ik dacht dat jij daar ook zo snel last van had :Y :Y . Ik had afgesproken met Joop om nog een klein rondje te doen maar het was hier toch te mistig en koud (en te vochtig met veel pekel op de weg)vonden we dus wachten we of het 1e of 2e kerstdag nog wat wil worden.

2.Mooi man.......... piccies piccies :Y :Y

3. Ja ik ga ook zeker mee('k moet het alleen nog ff vast zetten bij m'n werkgever en dat moet je niet doen eind December als het heel druk is :N :N ) . Zijn er trouwens nog meer die de kids mee willen nemen(daar twijfelen wij nog over dus..............) ???? :? :? :?

@ Jan Wat is het nou??? een kippetje of een kalkoen????......... Ja het is maar waar je van houd hé
full
 
:} :} :} het begin is er met de die hards..........
}) en richard ook.......
maar waar staan joop en ricky en robert....en......en
kom op mannen inschrijven :Y :Y


Zoals ik al hier boven zei Rein(wees niet bevreesd :N :N ) ik zal erbij zijn :Y :Y maar voor ik inschrijf wil ik alles ff zeker weten(als ie me niet vrij wil geven gaat er een klein meningsverschilleke ontstaan }) }) ) en of er nog meer de kids en 't vrouwtje mee nemen. Ik mag nl. ook alleen als ik heel braaf ben O-) O-). Dus als ik er helemaal uit ben(en Jan zou binnenkort nog ff op locatie gaan kijken en wat info verstrekken) hoe wat wie waar waneer waarom enz. dan schrijf ik in hoor. Als ik nl. achteraf weer van alles moet gaan veranderen is het overzicht voor Jan ook zo weg. Dus komt goed :W :W
full
 
Ik denk niet dat er veel zullen zijn rowo, weet je wat het is ., als je je kids meeneemt heb je toch snel zoiets van ahh ik blijf nu wel ff op de boerderie of mm nou dit was mn laatste biertje hoor ik ga naar mn bedje...

Ik ben echt wous van mn kids hoor, maar ik moet er niet aan denken dat ze meegaan naar een motor happening.

dit is natuurlijk mijn mening , als jij ze wil meenemen zijn ze natuurlijk van harte welkom hoor :Y

ennehh die kippetjes haha daar eet ik niet van hoor, alleen proeven :z

kalkoen is natuurlijk een ander verhaal haha
 
zal morgen ff paar piccie maken en posten van alle veranderingen.......
sluit me aan bij jan vwb de kids........zijn lief maar die tere hartjes moeten hun vader maar blijven zien zoals ze hem kennen en niet zoal tie is haha....

kippetjes zijn net als een ijsje.........
 
Ik denk niet dat er veel zullen zijn rowo, weet je wat het is ., als je je kids meeneemt heb je toch snel zoiets van ahh ik blijf nu wel ff op de boerderie of mm nou dit was mn laatste biertje hoor ik ga naar mn bedje...

Ik ben echt wous van mn kids hoor, maar ik moet er niet aan denken dat ze meegaan naar een motor happening.

dit is natuurlijk mijn mening , als jij ze wil meenemen zijn ze natuurlijk van harte welkom hoor :Y

ennehh die kippetjes haha daar eet ik niet van hoor, alleen proeven :z

kalkoen is natuurlijk een ander verhaal haha

Nou dan ben ik al weer een stukje wijzer Jan.

Maarrree zo'n lekker kaal kipfiletje...... :9~ :9~ :9~ :9~ _O- _O- _O-
full
 
zal morgen ff paar piccie maken en posten van alle veranderingen.......
sluit me aan bij jan vwb de kids........zijn lief maar die tere hartjes moeten hun vader maar blijven zien zoals ze hem kennen en niet zoal tie is haha....

kippetjes zijn net als een ijsje.........

Ijsje???? ik heb ze liever warm hoor Rein hahahaha :Y :Y

En m'n kids weten(net als m'n vrouwtje trouwens) toch wel hoe hun pappie is (ok. je uitspraken zij wat genuanceerder omdat ze het anders ook overal te pas en te onpas gaan gebruiken. Maar verder weten ze toch al dat ze hun vader niet gekker krijgen dan dat ie al is _O- _O- _O- *O* *O*
full
 
ijsjes.......je likt en ze worden nat.......en dan moet je nog harder aan de gang anders blijft er niets van over

vrij naar freud
 
ijsjes.......je likt en ze worden nat.......en dan moet je nog harder aan de gang anders blijft er niets van over

vrij naar freud

HHHHHMMMMMMM..................... :} :} :} :}

En toch......... heb ik die kippetjes liever niet te koud( ik kick daar nl. niet op _O- _O- hahaha) Da's me te.............
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan