ZX-9R topic deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zou jou wel eens op een Buel willen zien rijden dat lijke me echt lachen
puntmuts op een harley is NIET grappig :(

Kappie die zullen we hier maar niet posten ben bang dat de overige 10 rijders met tranen in de ogen zullen zitten,is echt beresterk zo,n 2006 zx10 enne volledig standaard
keiharde cijfers willen we zien!

@joop,

post maar hoor, geen probleem mee.
kan jij beter dan ik haha.
greetez
jaaaa, posten! posten! :Y
 
de foto's van KPL (ja, met L) opgepoetst

full
 
Kappie die zullen we hier maar niet posten ben bang dat de overige 10 rijders met tranen in de ogen zullen zitten,is echt beresterk zo,n 2006 zx10 enne volledig standaard :} :} :} :9~ :9~


die tranen had ik al in de ogen toen ik mijn uitdraai met die van mace had vergeleken B| :+
het is gewoon leuk om te weten hoeveel vermogen de motor heeft,en om te kijken of hij goed staat afgesteld.
maar voor de rest doe je er toch niets mee :N
 
die tranen had ik al in de ogen toen ik mijn uitdraai met die van mace had vergeleken B| :+
het is gewoon leuk om te weten hoeveel vermogen de motor heeft,en om te kijken of hij goed staat afgesteld.
maar voor de rest doe je er toch niets mee :N
Wat ik me wel afvraag is due A/F ratio. Normaal gesproken zou je denken dat daar zo'n mooie vloeiende lijn moet lopen. Maar bij de bank werd mij verteld dat is wel leuk, maar ik kijk binnen het hele gebied of het verantwoord is. Dus liever een peekaatje minder en een minder mooie vloeinde lijn. En met verantwoord bedoele hij nooit te arm of te rijk in welk gebied dan ook. Vandaar dat dan de A/F lijn niet mooi vloeiend is, maar soms best wel eens op en neer kan gaan.

Wie weet eigenlijk hoe dat precies zit?
 
goed zo joop
en dan ff voor de duidelijkheid.....die boven mij hadden flink gesleuteld aan die dingen haha.......
 
:o 174pk, dat kan helemaal niet. Die bank klopt van geen kant, enz enz enz


:+ :+ :+

Nee nette score hoor :Y . Kawa power })
 
zit ik met mijn 157pk ahw niet in de onderste regionen *O*

moet wel zeggen dat we toen niet genoeg tractie op het achterwiel konden krijgen bij mijn run,omdat ik m'n steppies eraf had gehaald O-)


zat je er niet zelf op dan voor het gewicht ;) ;) ;)
:o


_O-

Ja stuiteren deed ie wel daar
 
klopt,jij schrijft het en ik denk het ook
moet maar snel eens in nl naar een bank.....na de akra's er op te hebben
:+
oeh....ik heb die '06 van Rene gehoord met de carbon Akra's :9~

Klinkt echt stukken dikker als de '04/'05
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan