ZX-9R topic part II

Status
Niet open voor verdere reacties.
Trouwens, als alles mee zit, dan ga ik morgenmiddag ff naar Beku (motorport Uithoorn) misschien leuk om iets af te spreken?

Lijkt me leuk!

Alleen staat morgen op het programma: A bridge to far
(Tandarts ;( )

Enne moet een design radiator ophangen...

Dus KeeZs vermaakt zich weer! 8-)
 
heb ik ook niet in digi....maar daar mis je niets aan hoor, ow wacht
full
 
Die Ricky is zo dom nog niet....laat eerst jou prutsen en dan mag je get bij zijn motor doen :P :P :P


Allee he zulle iemand moet er mee beginnen,en ik vind het niet erg ,en ik weet zeker kawamaup komt morgen uit Den Haag naar Souburg City dat hij het ook wel wil,enne het kost alleen maar een stukje pijp je maakt niets kapot en als je wilt zet je het er zo terug op ,maar ikke niet, tenminste voorlopig niet
 
Allee he zulle iemand moet er mee beginnen,en ik vind het niet erg ,en ik weet zeker kawamaup komt morgen uit Den Haag naar Souburg City dat hij het ook wel wil,enne het kost alleen maar een stukje pijp je maakt niets kapot en als je wilt zet je het er zo terug op ,maar ikke niet, tenminste voorlopig niet


Leuk zon ZX9R groepie van 4 menze.... :X

Mense, waar is de rest die er ooit ook was???

En fotos natuurlijk :P

@Mace: helaas gaat deze foto niet op ;) Je MOET leveren.. en dus geen nageslacht ;)

@All: till laterz.. Deze gaat nog ff hange voor de Buis! mzzll :W :W
 
ik ga echt wel naar lelystad, gewoon effe kijken of die dingen in het echt net zo lelijk zijn als op de foto's ;)
Nou als je nu vanochtend ff naar Lelystad gaat, kun je vanmiddag ff naar Uithoorn :Y :Y :Y

Maak je nog wat fotootjes in L'stad?

ps.

Je kan via kawa.nl kortingbonnen printen hè, dat weet je toch?
 
He, weer een nieuw topic om vol te dumpen.... :o

Keesz, hoeveel webspace heb je nodig voor de manuals? BTW, die link naar kawasaki-parking stond al op de site onder diverse!! O-)

vandaag niet echt weer om te gaan rijden, morgen even kijken hoe het er voor staat :Y :]
 
Die Ricky is zo dom nog niet....laat eerst jou prutsen en dan mag je get bij zijn motor doen :P :P :P




Hee Mace heb het vanmiddag al voor Ricky gedaan,miste alleen een pijpje van dia 16 mm effe rondgekeken en de oma van Ricky had een boodschappen wagentje ,en wat denk je van pijp 16 mm dus wie wil er nog een boodschappenwagentje kopen moet alleen een stukje pijp 16 mm in gelast worden voor de rest het heeft weinig km gemaakt.
Maar Ricky is meer als tevreden en de volgende is Kawamaup wil het ook zo snel mogelijk hebben
:9 :9 :9 :P :P :P :9~
 
Hee Mace heb het vanmiddag al voor Ricky gedaan,miste alleen een pijpje van dia 16 mm effe rondgekeken en de oma van Ricky had een boodschappen wagentje ,en wat denk je van pijp 16 mm dus wie wil er nog een boodschappenwagentje kopen moet alleen een stukje pijp 16 mm in gelast worden voor de rest het heeft weinig km gemaakt.
Maar Ricky is meer als tevreden en de volgende is Kawamaup wil het ook zo snel mogelijk hebben
:9 :9 :9 :P :P :P :9~
hahaaaa.....lachen hoor.......

Ik ben net terug uit Uithoorn, ben ff met de misses achterop geweest, dat was wel weer ff wennen zeg. Dat was al ff geleden, wat rijdt dat ding dan ineens anders zeg :r

Doe mij maar een solorondje :Y :Y

Was aangenaam verrast over de inruilprijs, moet toch helaas jou geen gelijk gaan geven Joop, het zit meer in de richting die KeeZs is ik hadden geschat *O*
 
Laatst bewerkt:
Hee Mace heb het vanmiddag al voor Ricky gedaan,miste alleen een pijpje van dia 16 mm effe rondgekeken en de oma van Ricky had een boodschappen wagentje ,en wat denk je van pijp 16 mm dus wie wil er nog een boodschappenwagentje kopen moet alleen een stukje pijp 16 mm in gelast worden voor de rest het heeft weinig km gemaakt.
Maar Ricky is meer als tevreden en de volgende is Kawamaup wil het ook zo snel mogelijk hebben
:9 :9 :9 :P :P :P :9~
Nog ff taak voor Ricky... :P
Show hem de foto's maar even van hoe z'n ex-bike geworden is...
Check m'n ondertitel... :)
 




Ben het met je eens Mace leuke Bike maar is eigenlijk een beetje jammer dat hij nu pas te koop staat als je het voor het seizoen had kunnen doen was tie geheit weggeweest,heb hier in de straat een buurman die z,n motorrijbewijs gehaald heeft en op zoek is naar zo,n groene rakker,zal hem er eens attent op maken en wie weet
 
hahaaaa.....lachen hoor.......

Ik ben net terug uit Uithoorn, ben ff met de misses achterop geweest, dat was wel weer ff wennen zeg. Dat was al ff geleden, wat rijdt dat ding dan ineens anders zeg :r

Doe mij maar een solorondje :Y :Y

Was aangenaam verrast over de inruilprijs, moet toch helaas jou geen gelijk gaan geven Joop, het zit meer in de richting die KeeZs is ik hadden geschat *O*


ik had gelezen dat je naar uithoorn ging,dus ik vanmiddag daar naar toe.
maar niets ondekt wat op een zx9 leek die daar ook stond.
maar wat was de prijs die ze terug gaven???????
kan ik ook eens informeren ;)
 
ik had gelezen dat je naar uithoorn ging,dus ik vanmiddag daar naar toe.
maar niets ondekt wat op een zx9 leek die daar ook stond.
maar wat was de prijs die ze terug gaven???????
kan ik ook eens informeren ;)
Hee, hoe laat was je daar? Wij waren er van 15:00 toto 16:00 ongeveer

6 en dat was niet het hoogste bod hoor, ik heb hogere inruilprijzen gehad voor mn 9. Ben een beetje aan het shoppen op dit moment
 
Ben het met je eens Mace leuke Bike maar is eigenlijk een beetje jammer dat hij nu pas te koop staat als je het voor het seizoen had kunnen doen was tie geheit weggeweest,heb hier in de straat een buurman die z,n motorrijbewijs gehaald heeft en op zoek is naar zo,n groene rakker,zal hem er eens attent op maken en wie weet
Tnx Heavey, ik ben ook heel wijs met mn 9 en het doet ook wel een beetje zeer hoor om em weg te doen, et is toch een beetje een kindje van me *D Maar ik denk dat ik met een 10 een waardige vervanger heb gevonden :Y :Y
Ja, maar dan had ik dit seizoen zelf niets gehad :+ . Eigenlijk was het ook de bedoeling om het volgend jaar aan het begin van het seizoen weg te doen. Maar ik kan nu voor een hele mooie prijs een 10 :9~ :9~ kopen van een bekende, maar dan moet ik geen inruil hebben, vandaar :Y :Y

Maar jullie gaan toch straks ook allemaal op een 10 rijden, of niet :Y :Y :Y

Ja behalve KPM, die gaat z1000 pruttelen :+
 
Laatst bewerkt:
Hee, hoe laat was je daar? Wij waren er van 15:00 toto 16:00 ongeveer

6 en dat was niet het hoogste bod hoor, ik heb hogere inruilprijzen gehad voor mn 9. Ben een beetje aan het shoppen op dit moment

ik ben om ongeveer 14.30 weer weg gegaan,dus we hebben elkaar net gemist.
daarna ben ik naar goedthart geweest in bodegraven en ff bij molenaar.

je moet trouwens zowiezo ff gaan shoppen,het loont de moeite :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan