ZX-9R topic part II

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb ze natuurlijk gelijk ff bij de spuiter afgeleverd, en wat denk je heeft ide m in de verkeerde kleur gespoten

full
.

En ik had nog zo gezegt licht paars !!!!!!!

Naja dan maar groen een beter alternatief is er natuurlijk ook niet....
 
Hey joop/Heavy,

Jij heb toch dat mooie spiegel,kuipraamframe verwijderd?
Kun je mij zeggen hoe je het nu je spiegels vast hebt gemaakt (het liefst met een foto)?

Thanx
 
Ik heb ze natuurlijk gelijk ff bij de spuiter afgeleverd, en wat denk je heeft ide m in de verkeerde kleur gespoten

(Afbeelding).

En ik had nog zo gezegt licht paars !!!!!!!

Naja dan maar groen een beter alternatief is er natuurlijk ook niet....
hey dat was dus jou motor waar Roland het over had :) .
Kwam langs en hij zei dat kawa's vallende ziekte hadden -O-

Gaten voor de handvaten werden ook dichtgemaakt toch??
 
Ik zal weinig dromen vannacht :N , ben deze week 's nachts aan het werk....gelukkig wel vanuit huis hoor, maar toch
ah, dat verklaard jouw 24 uurs aanwezigheid op MF

en je 'werkt' op je laptop naast je 10? O-)

Ik denk dat die plaat die jij bedoelt niet gehard is (waarom zou je dat harden??) maar als er iets gehard moet worden dan is dat te regelen hoor.
als je crashed en het volle gewicht van je motor komt met snelheid op de crashprotector terecht, dan zijn dat toch grote krachten
lijkt mij niet zo zinvol als de beugel direct ombuigt

Wat betreft de kleur, als het aluminium is kan je het laten anodiseren en anders is spuiten of poedercoaten wel mogelijk....
anodiseren is :9
 
ah, dat verklaard jouw 24 uurs aanwezigheid op MF

en je 'werkt' op je laptop naast je 10? O-)als je crashed en het volle gewicht van je motor komt met snelheid op de crashprotector terecht, dan zijn dat toch grote krachten
lijkt mij niet zo zinvol als de beugel direct ombuigtanodiseren is :9
Ja klopt, alleen zit ik niet naast de 10 in de schuur (das te koud)

Anodiseren is duur B|

@punt, ga jij nog wat aan de veren doen van de Z. Ik heb gehoord dat die echt ruk zijn.....
 
Ik heb ze natuurlijk gelijk ff bij de spuiter afgeleverd, en wat denk je heeft ide m in de verkeerde kleur gespoten

(Afbeelding).

En ik had nog zo gezegt licht paars !!!!!!!

Naja dan maar groen een beter alternatief is er natuurlijk ook niet....
heee daar heeft ie van mij ook gehangen/gelegen *D *D

full


en wil die em nu niet licht paars meer spuiten dan :? :?
 
@punt, ga jij nog wat aan de veren doen van de Z. Ik heb gehoord dat die echt ruk zijn.....
nah, geen beginnen aan
ik wist waar ik aan begon; de hele fiets is voor een dubbeltje in elkaar gezet
als je het wilt verbeteren moeten er gelijk compleet nieuwe voorvorken en een compleet nieuwe achtershock in, te kostbaar allemaal

een dag/nacht verschil met de ZX-6R die nu opgepoetst staat te blinken in de woonkamer, alle onderdelen zijn zichtbaar beter (en veel mooier)
 
nah, geen beginnen aan
ik wist waar ik aan begon; de hele fiets is voor een dubbeltje in elkaar gezet
als je het wilt verbeteren moeten er gelijk compleet nieuwe voorvorken en een compleet nieuwe achtershock in, te kostbaar allemaal

een dag/nacht verschil met de ZX-6R die nu opgepoetst staat te blinken in de woonkamer, alle onderdelen zijn zichtbaar beter (en veel mooier)
is het echt zo erg gestelt met de Z joh :? Jammer zeg, zo'n dikke bike om te zien en dan zo'n afwerking -O-

Ik zou toch eens voor de aardigheid langs WP, HK of Hyperpro oid rijden en daar eens alleen de veertjes laten vervangen. Ben je gemiddeld zo'n 350 euro kwijt denk ik en dat best de moeite waard gok ik
 
nah, geen beginnen aan
ik wist waar ik aan begon; de hele fiets is voor een dubbeltje in elkaar gezet
als je het wilt verbeteren moeten er gelijk compleet nieuwe voorvorken en een compleet nieuwe achtershock in, te kostbaar allemaal

een dag/nacht verschil met de ZX-6R die nu opgepoetst staat te blinken in de woonkamer, alle onderdelen zijn zichtbaar beter (en veel mooier)
poets mijne ook eens dan :P

toch niet stiekem duits bloed in je he?? Die poetsen ook het liefst de binnenkant van het blok nog :)
 
Ik zou toch eens voor de aardigheid langs WP, HK of Hyperpro oid rijden en daar eens alleen de veertjes laten vervangen. Ben je gemiddeld zo'n 350 euro kwijt denk ik en dat best de moeite waard gok ik
ik zal wel eens langskomen dan kan je zelf de 10 euro shock zien

toch niet stiekem duits bloed in je he?? Die poetsen ook het liefst de binnenkant van het blok nog
dan had je de nokkenassen moeten zien; :9 :9 :} :} *D
geen gebruikssporen, nieuwer dan nieuw, glim, blink, blink

gewoon zonde om het in een motorblok te stoppen

kijk HIER maar ff dan voor een paar pics

kleur is candy-orange
euh ... zoek de knipperlichten ;)
 
Je ehhh, dan moet je niet niet bij mij wezen ;) Ik kan het ook niet.....Bikebuilder zei dat ie et zelf kon maken. :Y

Ik vind het wel de mooiste blokken die ik tot nu toe gezien heb. Alles mooi matzwart net als het frame, en geen gezaag in de kuipdelen

Hé Mace, deze zijn ook helemaal zwart, op de witte lettertjes na dan, en geen gezaag.

full
 
hee zx9r fans..

Zojuist heb ik in de rubriek te koop aangeboden mijn zx9r geplaatst...

D8, laat het hier ook ff weten...


full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan