ZX-R6 Naked bike 'probleem'

Jorizimo

MF'er
4 aug 2009
34
0
Oirschot
Hallo,

Ik ben nieuw hier op het forum.
Mijn naam is Joris en ben 22 jaar, heb net m'n rijbewijs en dit is m'n eerste motor:
P7250357.jpg


Het is een kawasaki Ninja ZX-6R omgebouwd als naked bike.
Nu is het alleen zo als ik een constante snelheid rij, of als ik aan wil rijden dan hapert ie een beetje. Weet iemand hoe dit komt en hoe ik dit eventueel op kan lossen?
 
heeft je motor carburateurs met een aangepaste luchtfilter of uitlaat? Door aanpassingen aan het luchtinlaat of uitlaat kan de lucht/brandstof verhouding veranderen waardoor hij onregelmatiger gaat lopen. Meestal is het niet dermate dat het voor problemen zorgt.

Anders moet je even alles goed af laten stellen. mooie fiets trouwens *O*
 
Laatst bewerkt:
Dankje! :)

Ik heb een Laser Hotcam einddemper. De luchtaanzuigbuis is zowiezo weg, omdat er een ander front op zit. Denk dat het daarmee te maken heeft dan.
Dat afstellen, waar kan ik dat laten doen en is dat erg prijzig?
 
De luchtaanzuigbuis is zowiezo weg, omdat er een ander front op zit. Denk dat het daarmee te maken heeft dan.
Mijn oude zx-6r liep ook voor geen meter als ik zonder topkuip (en dus aanzuigbuizen) een
proefritje deed als ik aan het sleutelen was. Grote kans dat het daar iets mee te maken
heeft. :Y
 
Laatst bewerkt:
Ja dat komt daardoor, luchttoevoer verziekt, dan gaat ie meteen kut lopen. Wat je in ieder geval moet doen is zorgen dat hij weer lucht krijgt, zitten die gaten nu gewoon dicht? Of zie ik dat verkeerd?
 
Moet mij zonder verder informatie te hebben en voort te gaan op hetgeen jij zegt en wij zien aansluiten bij de hierboven vernoemde oorzaak van het ontbreken van ideale luchttoevoer en dan mss zowizo slecht afgeregeld
Sodeknetter, dat moest ik even 4 keer lezen voor ik het begreep. Iets met interpunctie?

Verder sluit ik me er ook bij aan. Zo snel je dit allemaal verandert dan moet je vragen gaan stellen.
 
Misschien dat je het met afstellen nog iets beter kunt krijgen, maar hij zal altijd gevoelig blijven voor tegenwind.

Dat is het grote probleem van ram-air, als je er ook maar iets aan verandert loopt ie kut, en dat krijg je niet makkelijk goed.
 
Terug
Bovenaan Onderaan