ZX10 geen vonk

michel112

Rookie
1 apr 2012
4
0
Velp gld
Hallo

Vorig jaar zomer wilde ik een eindje gaan rijden met mijn zx10 uit 1988 en voordat ik mijn helm kon pakken sloeg die af. Vanaf dat moment kreeg ik hem niet meer aan dus heb hem geprobeerd aan te duwen alleen dat ging niet zonder slag of stoot. Mijn koppeling sloeg vast (dacht ik) en heb hem in de schuur gegooit zonder er nog naar om te kijken omdat ik er van baalde.

Nu een jaar later wil ik hem toch weer aan de praat krijgen en ging kijken wat er met de koppeling aan de hand was. Ik maakte het gedeelte van mijn koppeling open, bleek dat de hele koppeling afgebroken was. Ik heb de koppeling eruit gehaald en probeerde hem nog eens te starten. Want zonder koppeling moet hij het ook kunnen.

Alleen nu krijg ik hem niet gestart. De motor zelf draait wel rond met behulp van startkabels aan de auto maar de bogies geven geen vonk. De bombines heb ik al vervangen en ook de bougies vervangen maar nogsteeds geen vonk.

Weet iemand wat dit kan zijn?
 
Laatst bewerkt:
hallo accu is niet het probleem heb met startkabels en de auto ernaast geprobeert de motor te starten motor draait wel rond maar slaat niet aan spanning op de bobines heb ik maar geen vonk ik heb toen de bobines vervangen maar ook dat helpt niet
 
Terug
Bovenaan Onderaan