kawzx10
MF'er
Hallo allemaal,
Ik heb pas een ZX10 uit '88 gekocht en deze trilt en hobbelt als je de voorrem gebruikt.
Er zitten net nwe schijven op zowel voor als achter (gedaan door vorige eigenaar).
Nu heb ik al op verschillende plekken gelezen dat dit op te heffen is door de schijven tenopzichte van elkaar te verdraaien.
Verder dacht ik eraan om een dynojet kit (stage3) te installeren.
Nu staan er op de inbouwsheet van dynojet nogal wat waarschuwingen ivm het zeer gevoelig zijn van het blokje onder de 4000 toeren.
Ze advieseren het plaatsen van "velocity stacks" in de k&n filters bij gebruik van de stage 3 kit.
Heeft iemand hier ervaring mee (goed of slecht) ???
Groetjes,
Theo
Ik heb pas een ZX10 uit '88 gekocht en deze trilt en hobbelt als je de voorrem gebruikt.
Er zitten net nwe schijven op zowel voor als achter (gedaan door vorige eigenaar).
Nu heb ik al op verschillende plekken gelezen dat dit op te heffen is door de schijven tenopzichte van elkaar te verdraaien.
Verder dacht ik eraan om een dynojet kit (stage3) te installeren.
Nu staan er op de inbouwsheet van dynojet nogal wat waarschuwingen ivm het zeer gevoelig zijn van het blokje onder de 4000 toeren.
Ze advieseren het plaatsen van "velocity stacks" in de k&n filters bij gebruik van de stage 3 kit.
Heeft iemand hier ervaring mee (goed of slecht) ???
Groetjes,
Theo