RiderOn2Wheels
Die hard MF'er
met 105000 km op de teller. blok loopt goed en rijdt nog beter. veel kracht en dus moet de compressie ook nog goed zijn.
wat is goed;
- nieuwe accu
- nieuwe MRA kuipruitje
- schakelt prima en koppeling is ook goed. platen zijn bij 86000 km vervangen
- tank is mooi en roestvrij van binnen
- remt uitstekend, vooral de voorrem
- voorvorkkeerringen zijn NIET lek
- rijdt kaarsrecht en bochten maken is ook een genot
- zadel is heel
wat is minder goed;
- banden. zo'n 2 milimeter
- na olieverversen is ie wat gaan lekken. niet schrikbarend, maar vallen zo'n 5 à 6 druppels onder na een ritje. komt ergens bij de oliesensor vandaan. misschien is
half syntheet beter dan minerale olie, want dat zit er nu in. kan lang aan, want je hoeft geen
liter olie bij te vullen als je er 1000 km mee hebt gereden.
ik wil er gewoon 750 euro voor hebben, want voor een 1000 cc is dit niet veel. reden verkoop; ik rij er veel te hard mee. onlangs nog een prent gekregen van 25 euro. dat was lachen, maar de volgende keer ben ik m'n rijbewijs kwijt.
wat is goed;
- nieuwe accu
- nieuwe MRA kuipruitje
- schakelt prima en koppeling is ook goed. platen zijn bij 86000 km vervangen
- tank is mooi en roestvrij van binnen
- remt uitstekend, vooral de voorrem
- voorvorkkeerringen zijn NIET lek
- rijdt kaarsrecht en bochten maken is ook een genot
- zadel is heel
wat is minder goed;
- banden. zo'n 2 milimeter
- na olieverversen is ie wat gaan lekken. niet schrikbarend, maar vallen zo'n 5 à 6 druppels onder na een ritje. komt ergens bij de oliesensor vandaan. misschien is
half syntheet beter dan minerale olie, want dat zit er nu in. kan lang aan, want je hoeft geen
liter olie bij te vullen als je er 1000 km mee hebt gereden.
ik wil er gewoon 750 euro voor hebben, want voor een 1000 cc is dit niet veel. reden verkoop; ik rij er veel te hard mee. onlangs nog een prent gekregen van 25 euro. dat was lachen, maar de volgende keer ben ik m'n rijbewijs kwijt.
Laatst bewerkt: