ZX10R Deel 34 "Kawasaki... The best a man can get!"

Status
Niet open voor verdere reacties.
maak je niet druk . Laser is gewoon een onderdeel van jamacol ,dat zijn raceuitlaten die gebruikt worden onder scooters .
Een jamacol uitlaat lag er vroeger ook onder een van mijn snelle kreidler s .
er zijn gewoon verschillende stickers in omloop denk ik .
dus je hebt gewoon een goed product gekocht.
fotos ?
:^
Corrigeer me als ik het verkeerd heb, volgens mij heeft Mile Pajic / mister Kawa de Hotcam ontwikkeld. Dus meer dan genoeg kwaliteit :Y.

Ik ga nog even verder met wat tandwiel vragen. Ook ik wil overstappen naar 16/41 en rij met een 190/55 achterband. Nu rij ik met de standaard tandwielen 17/39. Als ik de tandwielverhouding aanpas, komt mijn achterwiel dan naar voren (kleiner tandwiel voor, achterwiel naar achter >> tandwiel achter groter en dan per saldo achterwiel weer gelijk qua stand of naar voren).
Reden van mijn vraag is dat ik max 1 cm ruimte heb bij mijn hugger. Gaat het wiel naar voren, dan zal ik mijn hugger moeten aanpassen met slobgaten.
 
:^
Corrigeer me als ik het verkeerd heb, volgens mij heeft Mile Pajic / mister Kawa de Hotcam ontwikkeld. Dus meer dan genoeg kwaliteit :Y.

Ik ga nog even verder met wat tandwiel vragen. Ook ik wil overstappen naar 16/41 en rij met een 190/55 achterband. Nu rij ik met de standaard tandwielen 17/39. Als ik de tandwielverhouding aanpas, komt mijn achterwiel dan naar voren (kleiner tandwiel voor, achterwiel naar achter >> tandwiel achter groter en dan per saldo achterwiel weer gelijk qua stand of naar voren).
Reden van mijn vraag is dat ik max 1 cm ruimte heb bij mijn hugger. Gaat het wiel naar voren, dan zal ik mijn hugger moeten aanpassen met slobgaten.

of je ketting een schakel langer houden, gaat het wiel weer naar achter.
 
maak je niet druk . Laser is gewoon een onderdeel van jamacol ,dat zijn raceuitlaten die gebruikt worden onder scooters .
Een jamacol uitlaat lag er vroeger ook onder een van mijn snelle kreidler s .
er zijn gewoon verschillende stickers in omloop denk ik .
dus je hebt gewoon een goed product gekocht.
fotos ?

Laser is al tijdje failliet.Spul wat nu geleverd wordt komt uit China.Hoe het precies zit weet ik niet.
 
:^
Corrigeer me als ik het verkeerd heb, volgens mij heeft Mile Pajic / mister Kawa de Hotcam ontwikkeld. Dus meer dan genoeg kwaliteit :Y.

Ik ga nog even verder met wat tandwiel vragen. Ook ik wil overstappen naar 16/41 en rij met een 190/55 achterband. Nu rij ik met de standaard tandwielen 17/39. Als ik de tandwielverhouding aanpas, komt mijn achterwiel dan naar voren (kleiner tandwiel voor, achterwiel naar achter >> tandwiel achter groter en dan per saldo achterwiel weer gelijk qua stand of naar voren).
Reden van mijn vraag is dat ik max 1 cm ruimte heb bij mijn hugger. Gaat het wiel naar voren, dan zal ik mijn hugger moeten aanpassen met slobgaten.

Zelf heb ik een ketting gemonteerd met 112 schakels bij 16/41 ipv de originele 110 schakels.
Denk dat je anders in de problemen komt.
 
Laser is al tijdje failliet.Spul wat nu geleverd wordt komt uit China.Hoe het precies zit weet ik niet.
Jama Engineering dus. :Y

Op 04-01-2012 is Jama Engineering Bv te Heinenoord (Zuid-Holland) door de rechtbank in Rotterdam failliet verklaard. Als curator is aangesteld mr.drs. P.A. Visser. Het insolventienummer van deze zaak is F.11/12/5.Er zijn 4 verslagen beschikbaar.

http://www.faillissementsdossier.nl/nl/faillissement/146196/jama-engineering-bv.aspx
 
Laatst bewerkt:
maak je niet druk . Laser is gewoon een onderdeel van jamacol ,dat zijn raceuitlaten die gebruikt worden onder scooters .
Een jamacol uitlaat lag er vroeger ook onder een van mijn snelle kreidler s .
er zijn gewoon verschillende stickers in omloop denk ik .
dus je hebt gewoon een goed product gekocht.
fotos ?

Oké dan zal het wel kloppen. Ze zien er verder wel prima uit namelijk.
full
 
Zelf heb ik een ketting gemonteerd met 112 schakels bij 16/41 ipv de originele 110 schakels.
Denk dat je anders in de problemen komt.
Daar ben ik ook bang voor. Plan was / is om alleen mijn voortandwiel te vervangen (-1) omdat de ketting en tandwielen verder nog prima zijn. Denk dat ik het daar ook maar even op hou. Als tzt alles wel versleten is komt er een langere ketting en groter achtertandwiel bij :Y.

Allemaal bedankt voor de reacties en het
meedenken :). Zit nu te klooien op een smartphone en kan niet iedereen quoten (zonder tiepfauten wat posten is al knap lastig :P).
 
Laatst bewerkt:
Mannen,

Hoogstwaarschijnlijk gaat mijn 2011 ZX-10R eruit. Heb hem nog nergens aangeboden, maar pols eerst hier of er interesse is...

-6000km
-Nederlandse motor
-nooit schade gehad
-volledige historie bekend
-absolute nieuwstaat!

Motor is voorzien van de volgende accessoires:
-Kawasaki seat cover
-Akrapovič uitlaat titanium
-MWR luchtfilter
-FP racing levers (niet op foto)
-Gele Öhlins veer, Rooske modified schokbreker (niet op foto)
-Öhlins stuurdemper re-valved naar race spech
-Kawasaki Bobbin kit
-Tandwielen -1/+1
-Uitlaat bracket
-Pirelli Diablo Supercorsa SP V2 banden

Heeft net grote beurt gehad. Dit is de enige 2011+ ZX-10R die er in Nederland te koop is, dus ik peil hier eerst de belangstelling...
full
 
Mannen,

Hoogstwaarschijnlijk gaat mijn 2011 ZX-10R eruit. Heb hem nog nergens aangeboden, maar pols eerst hier of er interesse is...

-6000km
-Nederlandse motor
-nooit schade gehad
-volledige historie bekend
-absolute nieuwstaat!

Motor is voorzien van de volgende accessoires:
-Kawasaki seat cover
-Akrapovič uitlaat titanium
-MWR luchtfilter
-FP racing levers (niet op foto)
-Gele Öhlins veer, Rooske modified schokbreker (niet op foto)
-Öhlins stuurdemper re-valved naar race spech
-Kawasaki Bobbin kit
-Tandwielen -1/+1
-Uitlaat bracket
-Pirelli Diablo Supercorsa SP V2 banden

Heeft net grote beurt gehad. Dit is de enige 2011+ ZX-10R die er in Nederland te koop is, dus ik peil hier eerst de belangstelling...[afbeelding]
:9~ :9~ :9~
Als ik mijn 10 mag inruilen zonder bijbetalen, dan hebben we een deal :+
 
Daar ben ik ook bang voor. Plan was / is om alleen mijn voortandwiel te vervangen (-1) omdat de ketting en tandwielen verder nog prima zijn. Denk dat ik het daar ook maar even op hou. Als tzt alles wel versleten is komt er een langere ketting en groter achtertandwiel bij :Y.
Met enige slijtage van de ketting past dat iets grotere tandwiel achter misschien ook al. O-)
Had toen een mooie aluminium uit het verre Oosten voor 25 euro. :+
(maar nooit aangekomen en geld retour gehad van Paypal / en echt nodig had ik het ook niet dus maar laten zitten)
 
16-ventiler, als je het al dacht had je me even een handje moeten komen geven, was gezellig geweest! (en dan had ik gelijk met je mee kunnen rijden, had ik net nog iets meer van mijn tijd af kunnen halen ;) )

Jij hoort toch niet echt thuis in deze groep of wel?

Ik heb nog rondje over paddock gelopen, maar je niet gevonden/gezien.
Voor mij was dit 4e keer een circuitdag en op deze motor en had deze niveau's al doorgegeven.
In september ga ik stapje hoger/sneller proberen.

Maar gezien je tijden kun jij ook wel stapje hoger
 
Laatst bewerkt:
Mannen,

Hoogstwaarschijnlijk gaat mijn 2011 ZX-10R eruit. Heb hem nog nergens aangeboden, maar pols eerst hier of er interesse is...

-6000km
-Nederlandse motor
-nooit schade gehad
-volledige historie bekend
-absolute nieuwstaat!

Motor is voorzien van de volgende accessoires:
-Kawasaki seat cover
-Akrapovič uitlaat titanium
-MWR luchtfilter
-FP racing levers (niet op foto)
-Gele Öhlins veer, Rooske modified schokbreker (niet op foto)
-Öhlins stuurdemper re-valved naar race spech
-Kawasaki Bobbin kit
-Tandwielen -1/+1
-Uitlaat bracket
-Pirelli Diablo Supercorsa SP V2 banden

Heeft net grote beurt gehad. Dit is de enige 2011+ ZX-10R die er in Nederland te koop is, dus ik peil hier eerst de belangstelling...[afbeelding]
Ruilen tegen mijn 10 en crosser + outfit + jerrycan + een bijbetaling? :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan