ZX10R Deel 35 "Een H2 is nog geen ZX10R"

Status
Niet open voor verdere reacties.
IMAGE_87.jpg

:W andere hendels en bar ends
 
Gebruik de 10 alleen nog op circuit ja.

Heb inderdaad geen valdoppen, over het gebruik van valdoppen lopen de meningen nogal uit een. Het voordeel is inderdaad dat als je motor blijft schuiven je minder of geen schaden aan kuipen en tank krijgt, het nadeel ervan is wel dat als ze achter de curbstone's blijven haken de motor over de kop zou kunnen slaan, een ander nadeel is dat veel valblokken rechtstreeks op het frame gemonteerd worden, in dat geval vangt het frame de klap op en dat is nou net het laatste wat ik beschadigen wil. Persoonlijk loop ik dus liever het risico op kuipschade. Heb overigens erg veel geluk gehad want het stepje is nu de helft korter maar heeft wel het meeste opgevangen, de tank en de kont hebben geen schade opgelopen en daar ben ik wel heel blij mee. Blokbescherming wil ik inderdaad nog wel een keer hebben, maar zit een beetje tegen de prijs ervan op te hikken.

Dingen die die ik moet vervangen zijn, remhendel(nog wel recht maar topje afgeschuurd dus afkeur bij technische keuring), stuurgewichtje,stepje, rempedaaltje. En verder natuurlijk de kuip weer repareren en spuiten. Valt reuze mee dus.

De Valtermoto rearset is trouwens een hele verbetering, ik zit er veel beter op nu!

Afgelopen donderdag gevallen met de racer, val doppen hebben echt heel erg veel opgevangen.
Voorwiel ging weg bij de haarbocht. Motor bleef glijden tot het in de grindbak tot stilstand kwam.Dit is mijn schade:


Nieuwe remhendel en valdop en we gaan morgen weer.
Ik ben wel op zoek naar nieuwe blokdeksels en heb r&g deksel bescherming besteld
 
Ik had ook altijd valdoppen op de racer. De kunst is de bevestgingsbouten iets in te zagen waardoor ze afbreken bij een grote zijwaartse kracht.

Dat is wel een goeie ja.

Afgelopen donderdag gevallen met de racer, val doppen hebben echt heel erg veel opgevangen.
Voorwiel ging weg bij de haarbocht. Motor bleef glijden tot het in de grindbak tot stilstand kwam.Dit is mijn schade:

[~[url="http://img.photobucket.com/albums/v66/da_klubbhopper/th_2fa07273b1a704b3de915081593f71f8_zps5htztcpv.jpg"]afbeelding~][/URL]
Nieuwe remhendel en valdop en we gaan morgen weer.
Ik ben wel op zoek naar nieuwe blokdeksels en heb r&g deksel bescherming besteld
Die hebben hun werk goed gedaan dan ja!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan