ZX10R Deel 35 "Een H2 is nog geen ZX10R"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe weet jij dat? :+

[~[url="http://img.photobucket.com/albums/v623/patrick281/ZX-10R/oud/DSC_0261.jpg"]afbeelding~][/URL]

[~[url="http://img.photobucket.com/albums/v623/patrick281/ZX-10R/oud/IMAGE_197.jpg"]afbeelding~][/URL]

Maar u heeft nog verder geïnvesteerd dus? ;)Dus je wil zeggen dat die motor van je vriendin helemaal niet is? :+

Haha, mijn vriendin rijd nu rondjes op mijn oude zx6r, nadat ze daar een keer op heeft gereden wil ze niet meer op de sv rijden _O-. Dus heb ik de sv maar ff uitgelaten om te kijken of ie nog een beetje loopt. Nog steeds niet vooruit te branden :P.

Maar heb inderdaad het e.e.a. aan goodies gekocht de laatste maanden, lambda sensoren en foppers, reserve tank en circuitkuipen (Deze zijn wel groen ;)), de stompgrips en nog wat klein grut als schroefjes enzo. De bak met reserve onderdelen moet inmiddels vervangen worden door een stellingkast :P.
 
Ik ben me trouwens nog steeds aan het oriënteren op een ander setje banden.. |( denk dat ik toch even iets dieper in de buidel ga tasten en direct beide vervang.. :P Denk dat het michelin pilot Power 3s gaan worden :]

T kan aangepraat zijn, maar ik heb namelijk het idee dat mn huidige pirellis glijden en nerveus doen met koud (huidig) weer
 
Ik ben me trouwens nog steeds aan het oriënteren op een ander setje banden.. |( denk dat ik toch even iets dieper in de buidel ga tasten en direct beide vervang.. :P Denk dat het michelin pilot Power 3s gaan worden :]

T kan aangepraat zijn, maar ik heb namelijk het idee dat mn huidige pirellis glijden en nerveus doen met koud (huidig) weer
Als je je nog aan het oriënteren bent, kijk dan ook eens naar de Metzeler M7RR. Schijnt een topband te zijn :Y.
 
*O* ... met een maar , zonde voor de wedstrijd want het hadden best nog wel een paar leuke rondjes kunnen zijn :]

Domme actie van MM :?

:Y

Als je achtervolger met zulke enorme stappen elke ronde dichterbij komt, dan houdt je het niet lang vol. Hij had echt eieren voor zijn geld moeten kiezen en de tweede plek behouden.

Was *denk ik* niet echt spannend geworden hoor.. Rossi was zóveel sneller.
 
:Y

Als je achtervolger met zulke enorme stappen elke ronde dichterbij komt, dan houdt je het niet lang vol. Hij had echt eieren voor zijn geld moeten kiezen en de tweede plek behouden.

Was *denk ik* niet echt spannend geworden hoor.. Rossi was zóveel sneller.

Ja hij was zeker sneller , maar MM kennende had je vast nog een paar bochten wat spektakel kunnen hebben ... daarna was hij gewoon gezien :Y
 
Ik ben me trouwens nog steeds aan het oriënteren op een ander setje banden.. |( denk dat ik toch even iets dieper in de buidel ga tasten en direct beide vervang.. :P Denk dat het michelin pilot Power 3s gaan worden :]

T kan aangepraat zijn, maar ik heb namelijk het idee dat mn huidige pirellis glijden en nerveus doen met koud (huidig) weer

Waar rij je nu mee dan ?
 
:Y

Als je achtervolger met zulke enorme stappen elke ronde dichterbij komt, dan houdt je het niet lang vol. Hij had echt eieren voor zijn geld moeten kiezen en de tweede plek behouden.

Was *denk ik* niet echt spannend geworden hoor.. Rossi was zóveel sneller.

Eens, echter Marquez beweert wel dat hij de voorlaatste rondes banden spaarde om zodoende in de laatste rondes weerstand te kunnen bieden. Hij zag Rossi natuurlijk aan komen stormen.
Had misschien tot op het laatst spectakel kunnen zijn.
Maar ja, Rossi verdient 1e.
 
Waar rij je nu mee dan ?

Momenteel zitten er Diablo Rosso's met DOT code 2009 voor, 2010 achter.
Achterband is aan vervanging toe, voor is qua profiel nog prima.

Mijn vorige motoren (zx6r/zx9r) zaten toevallig beide Michelins onder, en daar heb ik altijd prima op gereden. :}

Ik moet sowieso nog wennen aan de '10, maar heb het idee dat de bandjes wat 'zenuwachtig' zijn.

Dus de keuze A) alleen achter vervangen voor een Diablo Rosso 2 (& voor lekker laten zitten)
of B) gelijk beide eraf en terug naar michelin (of ander merk)

ik hoorde namelijk dat de pirelli's (harde band) nogal lang de tijd nemen om op te warmen + het feit dat het voorbandje ook al bijna 6 jaar oud is.. :?

vandaar de twijfel :P
 
Ik hoor btw niemand over de SBK gister. 3x een Kawa op #1!!! En vd Mark 2x 3e na een titanenstrijd.
Was wel errug koud 's morgens zeg. Maar 's middags terug hadden we een lekker zonnetje en dus lekker ritje :)

11109162_791700470921644_7395102191874130086_o.jpg
 
:Y

Als je achtervolger met zulke enorme stappen elke ronde dichterbij komt, dan houdt je het niet lang vol. Hij had echt eieren voor zijn geld moeten kiezen en de tweede plek behouden.

Was *denk ik* niet echt spannend geworden hoor.. Rossi was zóveel sneller.


MM wilde inderdaad veelte veel! hij had beter de 2e plek kunnen innemen en eventueel in de laatste ronde nog een poging wagen. Nu staat ie met lege handen.. :9
 
Want dit vond je nog geen spektakel genoeg? :+

Nee :+ ... had liever een mooi gevecht gezien zoals in de eerste race met rossi en dovi :9~ maar goed dit was ook leuk :P .... ik wacht nog steeds op commentaar van MM :+ ben benieuwd wat hij over te zeggen heeft.

En idd SBK was ook mooi *O* :} kawa heeft het mooi voor elkaar met Skyes en Rea :] en van der Mark :} :} :} :}

Supersport was ook leuk ... maffe Turk :') (no offence ;) )
 
Laatst bewerkt:
Momenteel zitten er Diablo Rosso's met DOT code 2009 voor, 2010 achter.
Achterband is aan vervanging toe, voor is qua profiel nog prima.

Mijn vorige motoren (zx6r/zx9r) zaten toevallig beide Michelins onder, en daar heb ik altijd prima op gereden. :}

Ik moet sowieso nog wennen aan de '10, maar heb het idee dat de bandjes wat 'zenuwachtig' zijn.

Dus de keuze A) alleen achter vervangen voor een Diablo Rosso 2 (& voor lekker laten zitten)
of B) gelijk beide eraf en terug naar michelin (of ander merk)

ik hoorde namelijk dat de pirelli's (harde band) nogal lang de tijd nemen om op te warmen + het feit dat het voorbandje ook al bijna 6 jaar oud is.. :?

vandaar de twijfel :P

Ik zeg nieuwe set / keuze B.... nu zal je toch steeds blijven twijfelen over je voorband... :Y
Pirelli is nou meestal niet echt hard te noemen ... die super corsa`s zijn zo warm :+ en misschien voelen ze wat zenuwachtig omdat het een wat puntigere band is ... tov Michelin
 
Ik hoor btw niemand over de SBK gister. 3x een Kawa op #1!!! En vd Mark 2x 3e na een titanenstrijd.
Was wel errug koud 's morgens zeg. Maar 's middags terug hadden we een lekker zonnetje en dus lekker ritje :)

[afbeelding]
Volgens mij Ben ik gisteren deze bokgeile zx10r tegen gekomen en heb de eigenaar ook nog gesproken ergens bij hogeveen ofzo. :] :Y :W
 
Volgens mij Ben ik gisteren deze bokgeile zx10r tegen gekomen en heb de eigenaar ook nog gesproken ergens bij hogeveen ofzo. :] :Y :W
Ja dat was echt weer toevallig he hahaha. Goede timing met de app. Jammer dat je maten zo'n haast hadden en wij nog ff koffie moesten drinken anders hadden we mijn 10 nog even langs jouw megafoon/toeter/trommelvliesverpulveraar-pijp 10 neer kunnen zetten een een leuke foto voor MF kunne maken :P

ook lachen trouwens dat ik dacht dat die ene gast bij jou hoorde en jij juist dacht dat íe bij mij hoorde, waardoor we ons allebei aan een nietsvermoedende wildvreemde hebben voorgesteld hahahahaa lachen he
 
Ik ben me trouwens nog steeds aan het oriënteren op een ander setje banden.. |( denk dat ik toch even iets dieper in de buidel ga tasten en direct beide vervang.. :P Denk dat het michelin pilot Power 3s gaan worden :]

T kan aangepraat zijn, maar ik heb namelijk het idee dat mn huidige pirellis glijden en nerveus doen met koud (huidig) weer
Ik heb ook een tijdje zitten dubben en uiteindelijk toch voor de MPP3's gegaan. Het zijn gewoon supergoede banden en blinken ook uit in grip in de kou/nattigheid. Eigenlijk bieden ze gewoon altijd goede grip en als je eens echt plat door de bocht wil is het laatste stukje gewoon slick :P

Toen ik mijn setje laatst kocht was er ook nog een actie van Michelin dat je 35 euro terugkreeg op een setje banden. Achterband was 134,55 ex btw en voorband 94,90 ex btw. Gewoon bij mijn monteur besteld, niet via internet. Scheelt amper wat, maar dan wel nog 35 terug en dat foldertje houden ze bij de online bandenmarkt achter de hand ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook een tijdje zitten dubben en uiteindelijk toch voor de MPP3's gegaan. Het zijn gewoon supergoede banden en blinken ook uit in grip in de kou/nattigheid. Eigenlijk bieden ze gewoon altijd goede grip en als je eens echt plat door de bocht wil is het laatste stukje gewoon slick :P

Toen ik mijn setje laatst kocht was er ook nog een actie van Michelin dat je 35 euro terugkreeg op een setje banden. Achterband was 134,55 ex btw en voorband 94,90 ex btw. Gewoon bij mijn monteur besteld, niet via internet. Scheelt amper wat, maar dan wel nog 35 terug en dat foldertje houden ze bij de online bandenmarkt achter de hand ;)


Jaa ik denk dat ik toch maar voor de volledige set ga, zoals -BATTLE- ook zei. anders rij ik inderdaad constant met de gedachte "had ik ze nou beide maar vervangen" :9

En ik heb inderdaad alleen maar goeie ervaring met Michelin dus waarom ook niet *D

Deze nog maar even opbranden :+ }) en nieuwe bestellen :}
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan