ZX10R Deel 35 "Een H2 is nog geen ZX10R"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Snap dat nooit van zo'n verkoper. Wat heeft het nu voor nut om niet eerlijk te zijn over wat je aanbiedt. Scheelt iedereen toch tijd en geld als je alles over de motor vermeld.

Snap ik ook niet, vroeg nog aan de telefoon: is de motor in goede staat?! Ja was het antwoord... Niet dus :z Heb nog maar zelden zo`n afgetrapte fiets gezien!
 
Laatst bewerkt:
Heren,

Kleine waarschuwing, voor als iemand van hier nog op zoek is naar een zx10r. Ben afgeslopen maandag bij deze wezen kijken:

http://www.marktplaats.nl/a/motoren...285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

Rondom schade, half overgespoten (heel lelijk gedaan), voorpoten lek, liep niet, geen 1 origineel boutje te bekennen (alles hangt op op tyrips), achterrem leek wel afgebroken (en dan niet zijn hendel, maar echt op ze achterbrug), tank helemaal beschadigt, velgen beschadigt, enz enz....

Zonde van de tijd geweest, helaas. :')

Dat is balen!

Op de foto's zijn geen gekke dingen te zien dus ik kan begrijpen dat je bent wezen kijken. Wat ik wel opmerkelijk vind zijn de slechte foto's en het feit dat de eigenaar blijkbaar te beroerd is om de motor te wassen voor de verkoop. Zelf was ik nooit wezen kijken. Dit is toch geen manier om je motor te verkopen. Dan heb ik het nog geeneens over de advertentietekst :X.

De prijs is ook te mooi om waard te zijn....
 
Heren,

Kleine waarschuwing, voor als iemand van hier nog op zoek is naar een zx10r. Ben afgeslopen maandag bij deze wezen kijken:

http://www.marktplaats.nl/a/motoren...285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

Rondom schade, half overgespoten (heel lelijk gedaan), voorpoten lek, liep niet, geen 1 origineel boutje te bekennen (alles hangt op op tyrips), achterrem leek wel afgebroken (en dan niet zijn hendel, maar echt op ze achterbrug), tank helemaal beschadigt, velgen beschadigt, enz enz....

Zonde van de tijd geweest, helaas. :')

Je bent ook naar het verkeerde model gaan kijken .
Je moet deze hebben *D *D .
original_small.jpg


100% in orde.
100% krasvrij.
100% schadevrij .
200% top motor .
300% goede prijs €5250,- :Y

Eerlijke en zeer betrouwbare motorfiets :} :} .

En ik kan het weten, ik ken de berijder en motor vanaf het eerste uur .

kortom Top occasion.
 
wil het kuipwerk wel ruilen O-)

potentiële kopers hebben liever iets origineels en vinden die stickers op het kuipwerk toch snel al iets om schade te verstoppen :+
 
Vandaag wat aan de brommer gesleuteld :D *O*

De Arrow demper gemonteerd *D

IMG_20150221_130319_edit.jpg


IMG_20150221_130329_edit.jpg


IMG_20150221_130338_Edit.jpg


Heb besloten om de Superpole demper te verkopen, hoe gaaf het geluid ook is, het is voor mij té veel.. - dus als er iemand hier is, laat maar van je horen. Mag tegen elk reeel bod.

IMG_20150221_133839_edit.jpg


IMG_20150221_133845_edit.jpg


IMG_20150221_133853_edit.jpg


Helaas ook twee dompers .. Er moeten nieuwe remleidingen op: die er nu opzitten zijn te lang, dus dat schuurt te veel langs het kuipwerk en de voorvork. Ook moeten de keerringen worden vervangen -O- lekt..

Helaas de Arrow demper nog niet kunnen horen - accu plat :/
 
Gelijk ff je voorvork laten servicen en je vering af laten stellen nu het er toch ondervandaan moet.
Bij HK suspension of Robin Duyzers bijvoorbeeld. Krijg je geen spijt van!
 
Bij HK doen ze dat voor niets voor je als je een keer langs komt met de motor. Bij keerringen vervangen doen ze eigenlijk hetzelfde als met een servicebeurt.
 
Bij HK doen ze dat voor niets voor je als je een keer langs komt met de motor. Bij keerringen vervangen doen ze eigenlijk hetzelfde als met een servicebeurt.

Snap ik :) :Y Maar het is niet alleen financieel dat het niet in het rijk der mogelijkheden ligt. Gewoon door de dealer nieuwe goeie keerringen vind ik het goed voor nu. Over een tijdje laat ik de vering goed onder handen nemen.
 
Laatst bewerkt:
Laat dan wel low friction keerringen monteren (SKF), dan heb je een veel beter aanvoelende voorvork. De standaard keerringen hebben in combinatie met de DLC coating op de voorvork nogal wat stick slip.

In gewone mensentaal: Andere keerringen laten de voorvork soepeler bewegen.
 
Vandaag wat aan de brommer gesleuteld :D *O*

De Arrow demper gemonteerd *D

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Heb besloten om de Superpole demper te verkopen, hoe gaaf het geluid ook is, het is voor mij té veel.. - dus als er iemand hier is, laat maar van je horen. Mag tegen elk reeel bod.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Helaas ook twee dompers .. Er moeten nieuwe remleidingen op: die er nu opzitten zijn te lang, dus dat schuurt te veel langs het kuipwerk en de voorvork. Ook moeten de keerringen worden vervangen -O- lekt..

Helaas de Arrow demper nog niet kunnen horen - accu plat :/
Ziet er knap uit die Arrow :}. Had op die van mij ook mooi gestaan ;).
 
Heren en dames ZX10Rijders!

Wegens omstandigheden ben ik een een tijdje terug gestopt met motorrijden. -O-

De 10 is ondertussen verkocht, maar er liggen nog wat onderdelen in de schuur. Alles is origineel van Kawasaki, destijds gedemonteerd om de motor wat persoonlijker te maken zeg maar. *D ;)

Ik heb het volgende te koop:
- RAW-units (rondom)
- Kuipruitje
- Remhandel
- Koppelingshandel
- Rem/-schakelset
- Einddemper

Alles mag tegen elk aannemelijk (realistisch!) bod weg, verzending binnen NL via PostNL of hier afhalen. Indien gewenst kan ik (detail-)foto's maken en doormailen van de spullen. Wellicht iets voor de sleutelaars onder jullie, of iemand met een ZX10R (04/05) met schade die de fiets graag wil opknappen?

Indien er interesse is ergens voor, graag een reactie per mail aangezien ik niet heel veel meer op MF te vinden ben. Mailadres staat in mijn profiel.
 
Vandaag wat aan de brommer gesleuteld :D *O*

De Arrow demper gemonteerd *D

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Heb besloten om de Superpole demper te verkopen, hoe gaaf het geluid ook is, het is voor mij té veel.. - dus als er iemand hier is, laat maar van je horen. Mag tegen elk reeel bod.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Helaas ook twee dompers .. Er moeten nieuwe remleidingen op: die er nu opzitten zijn te lang, dus dat schuurt te veel langs het kuipwerk en de voorvork. Ook moeten de keerringen worden vervangen -O- lekt..

Helaas de Arrow demper nog niet kunnen horen - accu plat :/

Mooi pijpje hoor , staat hem goed :9~
 
Vandaag wat aan de brommer gesleuteld :D *O*

De Arrow demper gemonteerd *D

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Heb besloten om de Superpole demper te verkopen, hoe gaaf het geluid ook is, het is voor mij té veel.. - dus als er iemand hier is, laat maar van je horen. Mag tegen elk reeel bod.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Helaas ook twee dompers .. Er moeten nieuwe remleidingen op: die er nu opzitten zijn te lang, dus dat schuurt te veel langs het kuipwerk en de voorvork. Ook moeten de keerringen worden vervangen -O- lekt..

Helaas de Arrow demper nog niet kunnen horen - accu plat :/

Mooi hoor :9~
 
hmm.. korte vraag..

ben met de zx6r 06 van mijn vrouw even wat knipperlichten aan het vervangen....
alles ging naar wens :P tot het achterlicht werd vervangen..

het is niet exact dezelfde, maar wel allebei led,

na montage ging ik uiteraard de knippers even testen en tot mijn verbazing blijven de knipperlichten (zowel voor als achter) gewoon branden wanneer ik de knippers aanzet en niet netjes knipperen zoals gehoopt.. bedrading ook nog eens omgedraaid, zelfde resultaat!
toen nogmaals de oude aangesloten en ja hoor, doet het prima!

nu gok ik dat de relais het niet aan kan, maar wellicht iemand hier een andere mening hierover?

dank u :-D
 
Laatst bewerkt:
goede avond heren
had een vraag over een zx10r
me broer wil er ook een 10 maar weet niet of die goed is kwa prijs en zo
en dat jullie de motor zaak kent goede verhalen over ?

http://link.marktplaats.nl/m900640741

Prima zaak hier om de hoek :Y
deze zx10r heb ik daar in het echt zien staan ,en ziet er goed uit hoor *D .
Is van een michiel geweest uit klundert

Maar als je broer toch in dongen wilt gaan kijken naar die zx10r zou ik ook gelijk even naar die in Oosterhout gaan kijken, deze is nog veel mooier en veel beter geprijsd .
 
Ophouden met die flauwekul praat over km standen.
Oosterhout ligt naast dongen en is 7 min rijden.
Eerst kijken en dan oordelen.
Deze is echt zeer betrouwbaar, en veel mooier .
Als er iemand zuinig op zijn motor is nou dan is het deze eigenaar wel.
Gaan kijken zou ik zeggen
 
is niet voor mij sorry is voor me broer en hij wil dat een laag km stand dus tja en dan kan die goed of niet goed onderhouden zijn ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan