ZX10R Deel 35 "Een H2 is nog geen ZX10R"

Status
Niet open voor verdere reacties.
heey
kent iemand power-point tiel is die goed en is de test bank ook goed ??
me broer en ik willen binnen kort een powercommander+afstellen op de 10 gooien
hoor het graag
 
Hallo hier nog een vraagje aan de ZX10R 2007 ervaringsdeskundigen. De mijne is toe aan een beurtje en heb ongeveer alles bij mekaar. Ook een mooi Shark vol systeem op de kop getikt die aan de zijkant gemonteerd is, dus van die lompe dempers af onder de kont.
Maar nu sta ik op het punt een BMC filter te bestellen en dan heb je de keuze uit Sport en Race.
Motor heeft al power commander dus na het monteren van de uitlaat en nieuw filter moet deze om het af te maken opnieuw afgesteld worden. Wie heeft er dus ervaring met de BMC filters, staat wel een uitleg op de website van BMC maar wat aanvulling zou fijn zijn. Vooral door zo meteen ook de nieuwe combinatie met het uitlaat systeem.

Oh en wilde de motor af laten stellen bij Mile Pajic, alleen ben verhuisd naar Amsterdam. Vanaf de Veluwe was het nog wel te doen, nu eigenlijk net een beetje te ver dus als iemand nog tips heeft voor hier in de buurt, alvast bedankt!
 
Iemand interesse in een nieuwe Brembo RCS19mm rempomp? Had er destijds twee voor weinig gekocht, maar wil eens wat anders proberen.

Ongebruikt en nieuw in verpakking; 199,-.

$_84.JPG
 
Hallo hier nog een vraagje aan de ZX10R 2007 ervaringsdeskundigen. De mijne is toe aan een beurtje en heb ongeveer alles bij mekaar. Ook een mooi Shark vol systeem op de kop getikt die aan de zijkant gemonteerd is, dus van die lompe dempers af onder de kont.
Maar nu sta ik op het punt een BMC filter te bestellen en dan heb je de keuze uit Sport en Race.
Motor heeft al power commander dus na het monteren van de uitlaat en nieuw filter moet deze om het af te maken opnieuw afgesteld worden. Wie heeft er dus ervaring met de BMC filters, staat wel een uitleg op de website van BMC maar wat aanvulling zou fijn zijn. Vooral door zo meteen ook de nieuwe combinatie met het uitlaat systeem.

Oh en wilde de motor af laten stellen bij Mile Pajic, alleen ben verhuisd naar Amsterdam. Vanaf de Veluwe was het nog wel te doen, nu eigenlijk net een beetje te ver dus als iemand nog tips heeft voor hier in de buurt, alvast bedankt!

Af laten stellen bij Jeroen v/d Meer in Uithoorn. Behoorlijk in de buurt en even goed als Mile qua afstellen.
 
heey
kent iemand power-point tiel is die goed en is de test bank ook goed ??
me broer en ik willen binnen kort een powercommander+afstellen op de 10 gooien
hoor het graag

Michel kent de 10 goed en je kunt er prima heen.
De bank is ook prima.
Hij is volledig Dynojet gecertificeerd.
Daarbij is het ook nog eens een prima kerel!
Ben er inmiddels de afgelopen 5 jaar elk jaar wel geweest :')
 
Laatst bewerkt:
Hallo hier nog een vraagje aan de ZX10R 2007 ervaringsdeskundigen. De mijne is toe aan een beurtje en heb ongeveer alles bij mekaar. Ook een mooi Shark vol systeem op de kop getikt die aan de zijkant gemonteerd is, dus van die lompe dempers af onder de kont.
Maar nu sta ik op het punt een BMC filter te bestellen en dan heb je de keuze uit Sport en Race.
Motor heeft al power commander dus na het monteren van de uitlaat en nieuw filter moet deze om het af te maken opnieuw afgesteld worden. Wie heeft er dus ervaring met de BMC filters, staat wel een uitleg op de website van BMC maar wat aanvulling zou fijn zijn. Vooral door zo meteen ook de nieuwe combinatie met het uitlaat systeem.

Oh en wilde de motor af laten stellen bij Mile Pajic, alleen ben verhuisd naar Amsterdam. Vanaf de Veluwe was het nog wel te doen, nu eigenlijk net een beetje te ver dus als iemand nog tips heeft voor hier in de buurt, alvast bedankt!

Sport en Race liggen niet zo veel uit elkaar.
Soms zie je zelfs dezelfde mapping voor een standaard luchtfilter en een K&N of BMC.
De race is volgens mij wel erg open (en dus veel geluid, op het circuit niet aan te raden).
De sport zou prima moeten zijn.

Succes!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan