ZX10R deel 38 "The Reign of The Ninja"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dag mannen,
Ik ben vandaag naar deze gaan kijken en heb een proefrit gemaakt. Rijdt goed. Enige waar ik aan moest wennen is dat hij echt in de versnelling valt. Klak klak.. Maar goed de koppeling was dan ook enorm wennen na 4 jaar Tuono Factory.
Het moeilijke vind ik om te achterhalen of het een 2013 model is of een 2014.
Kunnen jullie hier wat over zeggen ? Wat is jullie indruk ?

Bij voorbaat dank voor de hulp !

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/...3262794,6.2721001&zipcodeRadius=100&fnai=prev

Kan je zo niet echt zien denk ik. Tijdens mijn zoektocht kwam ik deze kleurstelling tegen bij de bouwjaren 2012, 2013 en 2014 :+ Dat Klak Klak heeft die van mij ook, zal wel normaal zijn :P
 
En die tank is wat raar apart gewrapt of bestickerd, geen schade?
 
Laatst bewerkt:
Zijn er meer mensen die bij t optrekken en vooral als de motor terug valt in touren dan je vertanding hoort lopen/ rammelen? Hij doet t al zo lang als ik hem hem maar vroeg t me nu eigenlijk pas af..:-p
 
Zijn er meer mensen die bij t optrekken en vooral als de motor terug valt in touren dan je vertanding hoort lopen/ rammelen? Hij doet t al zo lang als ik hem hem maar vroeg t me nu eigenlijk pas af..:-p

Ik hoor bij mij wel een geluid als ik het gas erop heb. Ik weet niet of dat de vertanding is, ik kan het moeilijk plaatsen. Je hoort zoveel mensen zeggen dat een Kawa nou eenmaal bijgeluiden heeft, geen idee of het kwaad kan. Hij loopt als een zonnetje en heb er nog nooit problemen mee gehad.
 
Zijn er meer mensen die bij t optrekken en vooral als de motor terug valt in touren dan je vertanding hoort lopen/ rammelen? Hij doet t al zo lang als ik hem hem maar vroeg t me nu eigenlijk pas af..:-p
Is het niet gewoon de ketting die je hoort?*niet van je distributie maar gewoon de aandrijfketting naar je wiel* :+

Grtz,fRank
 
Zijn er meer mensen die bij t optrekken en vooral als de motor terug valt in touren dan je vertanding hoort lopen/ rammelen? Hij doet t al zo lang als ik hem hem maar vroeg t me nu eigenlijk pas af..:-p

Het kan zijn dat je ketting en tandwielen aan vervanging toe zijn.
 
Ik heb ze van EK en Afam, alleen geen witte...

Oke Arnold . toen ik dees vanmiddag las heb ik toch maar gelijk actie ondernomen , MCR hier om de hoek kan dus idd ook niet aan een witte ketting komen .
Heb met hun afgesproken dat zei voor de tandwielen zorgen , en ik lever de ketting , en die gasten monteren heel het gerei erop .
Het is net gelukt om die witte ketting *D te bemachtigen bij m.louis in duitsland .
Dus ik hoef me geen :N zorgen meer te maken dat ik met versleten rommel naar Bruno knal :] :t
 
Ketting en en tandwielen zijn nog geen 1000 km oud dus dat zal t niet wezen.. Zal de ketting eens iets strakker zetten miss scheelt dat..

Ik zou eerst je kettingspanning controleren voordat je hem strakker zet. Als die goed is ligt het niet aan je ketting en hoef je hem ook niet te spannen. Met een te strakke ketting gaat er naar van loop van tijd veel meer rammelen.
 
Ws wordt dit zomer het niet meer voor mij om te rijden. Weliswaar zal ik 1 a 2 weekenden wel wat leuks huren, maar kopen niet.

Maar ben wel aan het oriënteren en het wordt gewoon weer een Ninja.
Gix 1000 kom je onder de duizend cc's zo ongeveer 1 op de 3 tegen.
De R1 is mooi, komt ook wat vaker voor en is, tot verhouding met de Ninja, duurder.
De S1000RR kan ik pas betalen als ik met de baas naar bed ga en daar wordt vriendinlief niet vrolijk van... en de Fireblade lijkt mij wat aan de tamme kant (zou er ooit wel een proefrit willen maken om te ontdekken).

Dus hierbij zou ik jullie mening nog willen weten, welke bouwjaar raden jullie mij aan? Vinden jullie de allereerste generatie mooi? Of zeggen jullie pak het 'vers' aan en koop de 2010+ model? Alles behalve de 2006/7, vind die dubbele R1-look uitlaat er niet bij passen en vooral de voorkant is lomp en groter.

Alvast bedankt!
 
Ws wordt dit zomer het niet meer voor mij om te rijden. Weliswaar zal ik 1 a 2 weekenden wel wat leuks huren, maar kopen niet.

Maar ben wel aan het oriënteren en het wordt gewoon weer een Ninja.
Gix 1000 kom je onder de duizend cc's zo ongeveer 1 op de 3 tegen.
De R1 is mooi, komt ook wat vaker voor en is, tot verhouding met de Ninja, duurder.
De S1000RR kan ik pas betalen als ik met de baas naar bed ga en daar wordt vriendinlief niet vrolijk van... en de Fireblade lijkt mij wat aan de tamme kant (zou er ooit wel een proefrit willen maken om te ontdekken).

Dus hierbij zou ik jullie mening nog willen weten, welke bouwjaar raden jullie mij aan? Vinden jullie de allereerste generatie mooi? Of zeggen jullie pak het 'vers' aan en koop de 2010+ model? Alles behalve de 2006/7, vind die dubbele R1-look uitlaat er niet bij passen en vooral de voorkant is lomp en groter.

Alvast bedankt!

RSV4 ;)
 
Mannen (en vrouwen)

Ik ben 1.96 en wil volgend jaar een ZX10R aanschaffen, zijn er bepaalde jaartallen wat qua formaat beter zou zijn voor mij als andere jaartallen?

Hoe ouder hoe beter, ik jakker ze toch af.
(alles gaat kapot)

Heb laatst iets meegekregen over model 04/05...is dit correct? en waar moet ik dan naar kijken? vaste punten aan zo`n fiets wat kan mankeren?

Rij nu een FZR1000 maar mis net dat ene beetje

GROETEN
 
DSC07114_zpsqsbzz3vj.jpg

DSC07105_zpsaufhyppi.jpg

DSC07070_zpsaugap9vq.jpg

DSC07061_zpsm20jg0kq.jpg

DSC07060_zpsjcslq5tk.jpg

DSC07121_zpsfimzrtum.jpg

DSC07119_zps1vquuty8.jpg


Motor staat er weer netjes bij na een uitgebreide detail.
Over 2 weken voorvork en achterdemper laten service'en en misschien vroegtijdig kleppen laten stellen en gasklephuizen sycroniseren. Dan staat alles op punt! *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan