ZX10R deel 39 "The one Ninja to rule them all"

voor mij mag deze wel in de OP :]

hOxOlq6.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hallo Ninja rijders, ik heb nog een Healtech iQSE quickshifter liggen na de verkoop van mijn Speed Triple, waar hij maar 500km op heeft gezeten. Fantastisch stukje techniek, plug&play en afstellen en instellen met een app!

Past op ZX10R tm 2015!

Bij interesse graag een app op 0651602523, zit niet veel meer op het forum omdat ik motorloos ben momenteel..

Groeten Ryan!
 
Brno is een gave baan om te rijden!
Ik heb het geluk gehad een paar jaar Geleden er te mogen rijden. *D

Welke organisatie en wat koste dat? en was dat incl. transport? Ik was met handen en voeten met een paar fransen aan het praten en die waren daar vorig jaar ook geweest, zeiden dat het financieel een stuk beter te doen was dan Mugello (maar wel een iets minder mooi circuit), maar vergeten welke organisatie zij toen mee reden B| .
 
Ik wil me hier ook graag aanmelden!:)
Sinds gister trotse eigenaar van een 2005 ZX10r met Bodhis demper en Baracuda achterknipperlichten.
Reed hiervoor een ZX9r uit '95, is toch wel een kleeeeiiiin verschilletje.

4hNC6


EDIT: Na 80 pogingen omdat een foto van IMGUR toe te voegen, lukte het nog niet.
Linkje estoy aqui: https://imgur.com/a/4hNC6
 
Laatst bewerkt:
Welke organisatie en wat koste dat? en was dat incl. transport? Ik was met handen en voeten met een paar fransen aan het praten en die waren daar vorig jaar ook geweest, zeiden dat het financieel een stuk beter te doen was dan Mugello (maar wel een iets minder mooi circuit), maar vergeten welke organisatie zij toen mee reden B| .

Hier in ieder geval wat (andere) ervaringen: Brno 29.07.13 tot en met 31.07.13
- Speer Racing: Startseite

En als je dit leest wordt helemaal enthousiast / moet je er heen! -O- *O*
brno tips and tricks
 
Laatst bewerkt:
voor mij mag deze wel in de OP :]

[afbeelding]

Je staat erin 8-)

Ik wil me hier ook graag aanmelden!:)
Sinds gister trotse eigenaar van een 2005 ZX10r met Bodhis demper en Baracuda achterknipperlichten.
Reed hiervoor een ZX9r uit '95, is toch wel een kleeeeiiiin verschilletje.

[afbeelding]

EDIT: Na 80 pogingen omdat een foto van IMGUR toe te voegen, lukte het nog niet.
Linkje estoy aqui: https://imgur.com/a/4hNC6

Nice *D Meteen een oer-tien, blijft een dik apparaat 8-)
 
Ik was met no limits België erheen vorig jaar. Dat is inclusief transport en hotel, alleen zelf vliegen. Echter, ik had met 2 anderen gekozen transport niet te doen en heb een vrachtwagentje gehuurd, en we zijn er zelf heen gereden in 12 uur met al onze rotzooi. Iets goedkoper, en je hoeft je motor niet weg te brengen en op te halen.

Super baan, maar portimao staat nog steeds bovenaan.
 
Laatst bewerkt:
Welke organisatie en wat koste dat? en was dat incl. transport? Ik was met handen en voeten met een paar fransen aan het praten en die waren daar vorig jaar ook geweest, zeiden dat het financieel een stuk beter te doen was dan Mugello (maar wel een iets minder mooi circuit), maar vergeten welke organisatie zij toen mee reden B| .

Zelf er naar toe gereden.
Of eigenlijk het geluk gehad dat ik met Ivar Doornbos mee kon.
Dus kwa kosten kan ik je er niet echt mee helpen.

Maar het was met deze organisatie.
Termine & Anmeldung | Hafeneger Renntrainings

3 dagen dikke schik gehad. :t
 
Hallo allemaal!
Ik ben angelo en heb dinsdag een 2017 Zx10r krt edition gekocht.
Deze wordt volgende week bezorgd!
Kon hem voor een mooie prijs meenemen, omdat hij plaats moest maken op de vloer voor het 2018 model!
Ik heb meteen spullen besteld om die lelijke whale tail eraf te slopen, want dat is geen porum lol!
Hoop hier veel te leren, en volgende week zal ik wat plaatjes posten!!
Ik wil na de 1000km inrij periode meteen een pijp van yoshimura of brocks en de ecu laten flashen, vooral voor de blipper.
Weet iemand trouwens of er bedrijven zijn in Holland of omstreken die dat ook doen?
Anders gaat de ecu naar de states! Maar flashen gaat zeker gebeuren!
Als er nog dingen zijn die ik moet weten hoor ik ze graag!!!!

Groetjes angelo
 
Hallo allemaal!
Ik ben angelo en heb dinsdag een 2017 Zx10r krt edition gekocht.
Deze wordt volgende week bezorgd!
Kon hem voor een mooie prijs meenemen, omdat hij plaats moest maken op de vloer voor het 2018 model!
Ik heb meteen spullen besteld om die lelijke whale tail eraf te slopen, want dat is geen porum lol!
Hoop hier veel te leren, en volgende week zal ik wat plaatjes posten!!
Ik wil na de 1000km inrij periode meteen een pijp van yoshimura of brocks en de ecu laten flashen, vooral voor de blipper.
Weet iemand trouwens of er bedrijven zijn in Holland of omstreken die dat ook doen?
Anders gaat de ecu naar de states! Maar flashen gaat zeker gebeuren!
Als er nog dingen zijn die ik moet weten hoor ik ze graag!!!!

Groetjes angelo

Whoolich kit is gewoon beschikbaar voor de '16/17 ZX10R dus zou op veel plekken moeten kunnen, dus zou een bedrijf zoeken die niet te ver uit de buurt is en waar ze er een beetje verstand van hebben. Zou 'm ook meteen op de bank zetten dan incl. de andere uitlaat en het goed laten doen ipv een universeel mapje in de states er op laten flashen, vraag me sowieso af of de amerikaanse fietsen qua hardware identiek zijn aan de europese omdat je vaak ziet dat de kalibratie van de motoren daar afwijkt en ze iets andere emissie/geluidseisen hebben.

En gefeliciteerd met je dikke 10 :].

Hier in ieder geval wat (andere) ervaringen: Brno 29.07.13 tot en met 31.07.13
- Speer Racing: Startseite

En als je dit leest wordt helemaal enthousiast / moet je er heen! -O- *O*
brno tips and tricks

Winter wordt zo alleen maar langer -O-. Maar thx, speer-racing komt op de checklist.

Ik was met no limits België erheen vorig jaar. Dat is inclusief transport en hotel, alleen zelf vliegen. Echter, ik had met 2 anderen gekozen transport niet te doen en heb een vrachtwagentje gehuurd, en we zijn er zelf heen gereden in 12 uur met al onze rotzooi. Iets goedkoper, en je hoeft je motor niet weg te brengen en op te halen.

Super baan, maar portimao staat nog steeds bovenaan.

En no limits dus. Laatste keer met de eigen kar was geen denderend succes, op 2 uur van mugello was de wiellager van de kar er uit gelopen B|

Zelf er naar toe gereden.
Of eigenlijk het geluk gehad dat ik met Ivar Doornbos mee kon.
Dus kwa kosten kan ik je er niet echt mee helpen.

Maar het was met deze organisatie.
Termine & Anmeldung | Hafeneger Renntrainings

3 dagen dikke schik gehad. :t
Die organisatie kende ik nog niet, thx :).
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal!
Ik ben angelo en heb dinsdag een 2017 Zx10r krt edition gekocht.
Deze wordt volgende week bezorgd!
Kon hem voor een mooie prijs meenemen, omdat hij plaats moest maken op de vloer voor het 2018 model!
Ik heb meteen spullen besteld om die lelijke whale tail eraf te slopen, want dat is geen porum lol!
Hoop hier veel te leren, en volgende week zal ik wat plaatjes posten!!
Ik wil na de 1000km inrij periode meteen een pijp van yoshimura of brocks en de ecu laten flashen, vooral voor de blipper.
Weet iemand trouwens of er bedrijven zijn in Holland of omstreken die dat ook doen?
Anders gaat de ecu naar de states! Maar flashen gaat zeker gebeuren!
Als er nog dingen zijn die ik moet weten hoor ik ze graag!!!!

Groetjes angelo
Ik zou hem naar Ruud Fredriks brengen in Goes nadat je er een andere pijp op hebt gezet en een rapid bike laten monteren en afstellen
 
Hallo allemaal!
Ik ben angelo en heb dinsdag een 2017 Zx10r krt edition gekocht.
Deze wordt volgende week bezorgd!
Kon hem voor een mooie prijs meenemen, omdat hij plaats moest maken op de vloer voor het 2018 model!
Ik heb meteen spullen besteld om die lelijke whale tail eraf te slopen, want dat is geen porum lol!
Hoop hier veel te leren, en volgende week zal ik wat plaatjes posten!!
Ik wil na de 1000km inrij periode meteen een pijp van yoshimura of brocks en de ecu laten flashen, vooral voor de blipper.
Weet iemand trouwens of er bedrijven zijn in Holland of omstreken die dat ook doen?
Anders gaat de ecu naar de states! Maar flashen gaat zeker gebeuren!
Als er nog dingen zijn die ik moet weten hoor ik ze graag!!!!

Groetjes angelo
Nice *O* :9~
Wel ff foto's posten hé!

Neem ook ff contact op met P.H.C. Ritzen
 
2 dagen? Hahaha kan idd! Maar nee dat doe ik maar niet! Komt goed mannen!
Gisteren een grond anker binnen en 2 sloten, je moet het dievengilde niet te makkelijk maken he!!!
Alles van abus genomen, rib uit Mn lijf!
 
Laatst bewerkt:
Gelukkig komt de balans van de uitroeptekens weer op positief. _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan