ZX10R deel 39 "The one Ninja to rule them all"

zullen er geen 2 zijn zoals mijne lijstje met opties tot nu toe

-Akrapovic evolution systeem heb een 45cm lange maxtreme demper al erbij voor stille dagen die zo op het systeem past
-mwr luchtfilter met plaat voor minder db
-valtermoto uitlaat ophangbeugel
-Airbox gewrapt met hittewerende folie
-abs delete
-lithium accu
-carbon tankcover met speciale vorm voor extra steun bij hard remmen/hangen naast de motor
-explosafe in de tank/snelsuit tankdop
-carbon airbox cover
-stompgrip
-shifter-blipper van irc
-servobuddy
-ecu geflasht en verder afgesteld met pc5
-titanium bouten in remschijven/klauwen/rempomp oa
-lithium accu
-K tech dds pro schokdemper
-speciaal voor mij gemaakte ophangbeugel voor preload verstelling met geintegreerde ogen om motor aan vast te maken voor transport kelfab
-mss achterveer linksysteem
-Elektronische stuurdemper gewissedl voor een gewone van hyperpro
-Galespeed rempomp+koppeling bediening
-Brembo HPK schijven vooraan licht schijfje achter
-Dymag upx 7 velgen
-semi snelwissel systeem achter met remklauw adapter onderaan die blijft vaszitten op men lightech kettingspanners
-evotech radiator bescherming
-Gb racing blokbescherming
-lightech rearsets met kit voor omgekeerd schakelen
-lightech valblokken-asbescherming.
-kuipsteun db holders met ram air
-stuur uitslag beperkers r en g
--16t vooraan ipv 17

er zijn nog clipons onderweg en een beugel om alle elektronica aan het frame te bevestigen van MSS

heb al een voorschot betaald op een set kuipen die al gespoten zijn zwart/groen die ga ik volgend weekend halen terwijl de motor binnen doen om de voorvork aan te passen/vering afstellen en remleiding op maat laten maken voor achteraan
 
volgens mij krijgt die heel veel koeling er kan veel lucht door 440 gram minder metaal dan de originele:+
Ik gebruik men achterrem toch niet/nauwelijks zit er alleen maar op voor technische controle haha volgens mij als je de achterrem veel gebruikt/zwaaar belast deze remschijf en vooral je remblokjes wel snel zullen slijten.
 
Ondanks de zx10r in standaart trim wat tam aanvoelt dankzij emisies begrenzingen en kat die veel tegenhoud heeft hij voor mij echt wel pks genoeg ik zou liever 20 kg minder hebben dan 20 pk bij:P
Als mijne af is ben ik trouwens 17-18 kg kwijt tegenover een originele zx10 en + 15 pk*O*:]

5 jaar is nu zowat de termijn voor wisselen van model vind ik wel beter dan vroeger om de 2 jaar.
Zo worden er meer motoren geproduceerd met onderdelen die uitwisselbaar zijn en meer aanbod is gelijk aan betere prijzen in 2dehands onderdelen.
Een model die maar 2 jaar loopt en dan helemaal anders is is er niet veel te vinden meestal in gebruikte onderdelen.
+ je zit al heel snel met een oud model ook als het al na 2 jaar verandert. nu gaat men gen 5 tot 2026 nog altijd de 2e jongste gen zijn :+
 
Staat hij momenteel bij BRS?
FB_IMG_1570900282102.jpg
 
Niemand die iets wil kopen voor zijn zx10?
-Ik heb onder andere liggen kuipsets voor gen1 + een groene tank
-een set originele wielen van een gen 1 met haakse ventielen/vaste wielbussen en remschijven van een zx6r 2010
-achterbrug en 2 subframes gen 1
-achtertandwiel 525 40 tanden alu van afam ZGAN nog geen 500 km mee gereden denk ik past op alle zx10r

Clipons voor gen 4-5
Tankcovers voor gen 4-5
Airbox van een zx10rr inclusief k en n filter in perfecte staat
tank van gen 5 die redelijk beschadigt is maar niet lek is mss nog te herstellen nieuwe is 1000€...
 
Niemand die iets wil kopen voor zijn zx10?
-Ik heb onder andere liggen kuipsets voor gen1 + een groene tank
-een set originele wielen van een gen 1 met haakse ventielen/vaste wielbussen en remschijven van een zx6r 2010
-achterbrug en 2 subframes gen 1
-achtertandwiel 525 40 tanden alu van afam ZGAN nog geen 500 km mee gereden denk ik past op alle zx10r

Clipons voor gen 4-5
Tankcovers voor gen 4-5
Airbox van een zx10rr inclusief k en n filter in perfecte staat
tank van gen 5 die redelijk beschadigt is maar niet lek is mss nog te herstellen nieuwe is 1000€...
Achterbrug was al voor mij he
 
Ik zou graag een en ander verkopen ik heb op een paar weken tijd een 3400 euro aan extra rekeningen te betalen waar ik niet op gerekend had leuk die elektriciteitsmaatschapijen :')
Ik heb op een periode van bijna 2 jaar maar iets van 1100 euro betaald wat natuurlijk erg weinig is ik betaalde op zich maandelijks veel meer maar kreeg 2x een hoop geld terug bij de eind afrekening.
Nu komen ze ermee af na +2 jaar dat de schattingen destijds gebaseerd waren op foute meterstanden en nu mag ik ineens 3400 terug geven |(
DUS steun mij koop zx10 onderdelen :+
 
@MTFDarkEagle ik zie dat ik niet eens in de OP sta 😑
Mag deze mooie plaat er bij ?
IMG_20190815_121539_136.jpg


Komend seizoen moet er dan wel weer een nieuwe komen want binnenkort gaan de wielen en wat kleine delen er uit voor spuit werk en ga ik wat kleine optische aanpassingen doen en stalen leidingen er op zetten etc.
 
@MTFDarkEagle ik zie dat ik niet eens in de OP sta 😑
Mag deze mooie plaat er bij ?
Bekijk bijlage 1439530

Komend seizoen moet er dan wel weer een nieuwe komen want binnenkort gaan de wielen en wat kleine delen er uit voor spuit werk en ga ik wat kleine optische aanpassingen doen en stalen leidingen er op zetten etc.
Zo, ben je op het circuit samen met je vrienden? 😂
 
Terug
Bovenaan Onderaan