ZX10R deel 39 "The one Ninja to rule them all"

4C6FCF7E-D287-4B7B-B6AC-6F00B7731C94.jpeg
0AF5777F-4EFC-487B-BAFC-2F683A4D8752.jpeg
 
FF wat foto’s.
Moet nog zat gebeuren maar fiets komt bijna mijn kant op voor verdere afwerking.
Zijn nog niet uit temperatuur weergave op dash nog steeds 143graden dus verder zoeken maar dat is klus voor Bas de Vreede.
 
En dan... rijden!? Of mooi uitgelicht in de serre neerzetten?

Ik heb de makkelijkste gewichtsbesparingen weer doorgevoerd... Katvervanger en slip-on zaten er al op (-12,5kg) en net de Li-Po accu geïnstalleerd (-2,5kg).

Misschien over een tijdje de overbodige troep er vanaf (PAIR systeem en servomotor voor de uitlaatklep), maar dan ook gelijk een Woolich tune erop om goed af te stellen. Dan hebben we het makkelijke werk wel gehad ;)
 
En dan... rijden!? Of mooi uitgelicht in de serre neerzetten?

Ik heb de makkelijkste gewichtsbesparingen weer doorgevoerd... Katvervanger en slip-on zaten er al op (-12,5kg) en net de Li-Po accu geïnstalleerd (-2,5kg).

Misschien over een tijdje de overbodige troep er vanaf (PAIR systeem en servomotor voor de uitlaatklep), maar dan ook gelijk een Woolich tune erop om goed af te stellen. Dan hebben we het makkelijke werk wel gehad ;)
Hier ga ik mee rijden.ECU moet geflashd worden,zit Amerikaanse in en aangepaste draadboom naar Amerikaanse normen.Hierdoor kon mijn contactslot komen te vervallen.Amerikaanse uitvoering heeft niet zo’n ring voor sleutelherkenning,hier zit dat ding gekoppeld aan je ecu en die is niet te omzeilen dus een ECU uit Amerika erin voor 50 dollar en Amerikaans draadboom gekocht en uitgepluisd als voorbeeld voor ori draadboom.
ECU wordt door Jeroen vd Meer gedaan,die kan in de Amerikaanse ecu komen en is daar 3 dagen mee bezig op de testbank.
 
Puur circuit? ik heb nog wel een rempomp liggen zonder lichtschakelaar die beter dan een RCS zou moeten zijn maar ik rijd nog steeds met een RCS rond en hij ligt dus nog ongebruikt in de doos, laat maar weten als je interesse hebt.

Eergisteren al de RCS via internet besteld, was er nog 1 op voorraad, dacht meteen doen, thanks voor het aanbod though!

Volgende week monteren en laat gelijk de remleidingen op maat maken. Heb uiteraard nu ook al stalen, maar deze zijn en te lang en de banjo aansluiting op de rempomp is uiteraard anders :P
 
En dan... rijden!? Of mooi uitgelicht in de serre neerzetten?
Dat apparaat staat altijd in het donker onder de flat. :+
Tenzij Hans weer wat mooie spulletjes heeft om te monteren. :9~
Maar hij komt er mee in actie lees ik. :9
Speedweek volgend jaar?
 
Dat apparaat staat altijd in het donker onder de flat. :+
Tenzij Hans weer wat mooie spulletjes heeft om te monteren. :9~
Maar hij komt er mee in actie lees ik. :9
Speedweek volgend jaar?
Speedweek is niet meer,Zeelenberg heeft daar geen tijd meer voor.
Fiets staat nog steeds in het donker,deze staat bij Bas de Vreede.
Fiets die hier staat gaat ook naar Bas,die gaat de hele elektronica leegplukken,is toch alleen maar voor circuit.Hij heeft het blok hiervan al beetgepakt tijd geleden door klepspeling aan te passen voor circuitgebruiik en ik heb nog een gefreesde kroonplatenset uit italie die er op moet.
 
Ik denk eraan om ook een ander dashboard op de zx10 te plaatsen.
aim is heel mooi maar vind ik wat aan de prijzige kant hm heeft een dash die bijna de helft goedkoper is maar zowat alle functies van een aim heeft!
Alleen is het geen groot kleuren lcd maar wat kleiner simpeler is eigenlijk meer een heel uitgebreide laptimer voor mij hoeft het niet het mooiste spul te zijn zolang het maar goed werkt.
En wil zoiezo een laptimer dan ietsje opleggen om alles geïntegreerd te heben.

Vandaag men garage wat opgeruimd motor buiten gezet.
Staan ook nog mooie dymag velgen in de garage ervoor😎
IMG_20200517_115439.jpgIMG_20200517_115429.jpgIMG_20200517_123502.jpgIMG_20200517_123026.jpg
 
Ik denk eraan om ook een ander dashboard op de zx10 te plaatsen.
aim is heel mooi maar vind ik wat aan de prijzige kant hm heeft een dash die bijna de helft goedkoper is maar zowat alle functies van een aim heeft!
Alleen is het geen groot kleuren lcd maar wat kleiner simpeler is eigenlijk meer een heel uitgebreide laptimer voor mij hoeft het niet het mooiste spul te zijn zolang het maar goed werkt.
En wil zoiezo een laptimer dan ietsje opleggen om alles geïntegreerd te heben.

Vandaag men garage wat opgeruimd motor buiten gezet.
Staan ook nog mooie dymag velgen in de garage ervoor😎
Bekijk bijlage 1501587Bekijk bijlage 1501588Bekijk bijlage 1501589Bekijk bijlage 1501590
Mijn Starlane Da Vinci was €800 komt alleen nog de kabel bij,pliug and play bij de latere modellen.
 
Is al iets betaalbaarder de hm komt op 5 a 600 en is ook plug and play op originele connector ook uit te breiden met allerlei sensors en telemtrie voor veerweg remdruk etc.
Alleen ziet het er wat ouderwets uit gameboy schermpje haha maar wel duidelijke schakellampjes grote versnellingsindicator en voorspelt rondetijd terwijl je rijd meer moet dat niet zijn op circuit!
 
Ik denk eraan om ook een ander dashboard op de zx10 te plaatsen.
aim is heel mooi maar vind ik wat aan de prijzige kant hm heeft een dash die bijna de helft goedkoper is maar zowat alle functies van een aim heeft!
Alleen is het geen groot kleuren lcd maar wat kleiner simpeler is eigenlijk meer een heel uitgebreide laptimer voor mij hoeft het niet het mooiste spul te zijn zolang het maar goed werkt.
En wil zoiezo een laptimer dan ietsje opleggen om alles geïntegreerd te heben.

Vandaag men garage wat opgeruimd motor buiten gezet.
Staan ook nog mooie dymag velgen in de garage ervoor😎
Bekijk bijlage 1501587Bekijk bijlage 1501588Bekijk bijlage 1501589Bekijk bijlage 1501590
Mooi hoor 👍ik heb toevallig wel dat AIM mxk dash besteld , en volgens oude man en gixxer-san een goede keuze .
Ik zou hem als het goed is in week 22 binnen moeten krijgen .( Toch maar om zoon eerlijke motor te hebben de km stand over laten programmeren ).
Zou doorsparen en voor die AIM gaan zonder naderhand een gevoel te krijgen van had ik maar .
Ik rijd al heel lang motor en heb denk met al me motoren meer als 200.000 km gereden, en merk dat ik de lat ook steeds hoger ga leggen , vroeger vond ik een wiel een wiel , nu heb ik ook dymag wielen en denk ik da's net ff meer af .
Maar tja ik heet nog steeds geen Hans die gaat voor goud met zijn dingetjes😎
 
Terug
Bovenaan Onderaan