Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heb hier geen ervaring mee, maar van m12 naar m13 klinkt niet als een schrikbarende vergroting. Lijkt (let op, lijkt) me de gok wel waard, voor zo'n kleine aanpassing moet toch voldoende aluminium zijn.KNIP
Maar de olie aflaatplug is niet meer wat het zou moeten zijn.
Heb online kitje gevonden die van m12 naar m13 zou gaan met 2 m13 pluggen erbij.
Is er genoeg alu in de pan om voor deze oplossing te gaan?
Een nieuwe carterpan kopen voor +-200€ zie ik wat minder zitten als oplossing.
OF gwn proberen met risico dat ik dubbel kosten moet maken.
PS nieuwe dichting voor de carterpan heb ik al liggen
vanonder gezien dacht ik ook plaats genoeg...Heb hier geen ervaring mee, maar van m12 naar m13 klinkt niet als een schrikbarende vergroting. Lijkt (let op, lijkt) me de gok wel waard, voor zo'n kleine aanpassing moet toch voldoende aluminium zijn.
Ik heb die dingen al heel lang,werken goed.Zegt de man met de Ali remblokjes
Grappig ding, die Stahlbus plug . Ziet er handig uit, ben alleen benieuwd of die dop knap vast en los te draaien is.
Ik heb die dingen al heel lang,werken goed.
Er is ook locktite voor het gas en vloeistof dicht maken van draadverbindingen.Is voor men 2004 die komt normaal gezien niet op circuit maar ik blijf met een klein olielek zitten ik gebruik nieuwe koperen dichting maar op een of ander manier komt het er toch door en ben zeker dat het van de aftap plug komt; na een tijd ligt er een klein plasje onder en de rest blijft schoon.
Kan er zo zelf mee rijden maar dat wil ik niet maar wat ik ook liever niet wil is 200€uro aan een nieuwe carterpan geven
Met de pan eraf moet ik die toch wel dicht kunnen krijgen met een of andere pasta op en rond de nieuwe plug gewoon maken dat ik het midden niet toesmeer dat de olie er nog uit kan.
Officieel de snelste van groepje drie bij MSL onlangs.Zegt de man met de Ali remblokjes
Grappig ding, die Stahlbus plug . Ziet er handig uit, ben alleen benieuwd of die dop knap vast en los te draaien is.
Aha, dus daar zijn die blokjes goed voor. Niet remmen dus met veel snelheid de bocht in. Zolang je het gas maar vroeg los laat gaat het goed .Officieel de snelste van groepje drie bij MSL onlangs.
Voortaan op CPZ gewoon midden in de snelste groep.
Heb ze nu vervangen door Lucas carbon blokken.
Volgend jaar misschien testen.
Laat het gas nog veel te vroeg los en had al niks over met remmen zo leek het.
Kan het zijn dat het carter een keer een tik heeft gehad (door bijv een valpartij) en dat de plug daardoor een fractie scheef zit?Is voor men 2004 die komt normaal gezien niet op circuit maar ik blijf met een klein olielek zitten.
Ik gebruik nieuwe koperen dichting maar op een of ander manier komt het er toch door en ben zeker dat het van de aftap plug komt.
Na een tijd ligt er een klein plasje onder en de rest blijft schoon.
Kan er zo zelf mee rijden maar dat wil ik niet maar wat ik ook liever niet wil is 200€uro aan een nieuwe carterpan geven
Met de pan eraf moet ik die toch wel dicht kunnen krijgen met een of andere pasta op en rond de nieuwe plug gewoon maken dat ik het midden niet toesmeer dat de olie er nog uit kan.
Okee, staat bij deze ook op het al te lange wensenlijstje .Ik heb die dingen al heel lang,werken goed.
De remmen vielen niet door de mand in vergelijking met anderen in ieder geval.Aha, dus daar zijn die blokjes goed voor. Niet remmen dus met veel snelheid de bocht in. Zolang je het gas maar vroeg los laat gaat het goed .
Maar zonder gekheid, je hebt een aardig ritme te pakken, zou leuk zijn als ik volgend jaar aan kan pikken.
Ik denk eerder dat een vorige eiegenaar de bout er eens scheef heeft ingedraait en direct de sleutel heeft opgezet ipv voorzichtig met de hand.Kan het zijn dat het carter een keer een tik heeft gehad (door bijv een valpartij) en dat de plug daardoor een fractie scheef zit?
Okee, staat bij deze ook op het al te lange wensenlijstje .
PS carpimoto heeft beste prijzen voor sbs/brembo remblokken