ZX10R deel 39 "The one Ninja to rule them all"

Heeft iemand een rechter duosteun te koop voor een zx10r 04/05 ? En/of een uitlaatbeugel /ophangbeugel alleen?
Heb er nu een aftermarket set op, maar rammelig en slechte afwerking.
 
Hier krijg ik toch wel een beetje een strakke onderbroek van...
Van 't weekend afmonteren *O*

EKsJqD6.jpg
 
Heeft iemand een rechter duosteun te koop voor een zx10r 04/05 ? En/of een uitlaatbeugel /ophangbeugel alleen?
Heb er nu een aftermarket set op, maar rammelig en slechte afwerking.
Zal van de week eens in de schuur kijken, maar volgens mij heb ik alles weggedaan na de verkoop van de 04/05.
Hier krijg ik toch wel een beetje een strakke onderbroek van...
Van 't weekend afmonteren *O*

EKsJqD6.jpg
Neeeeeh, veel te shiny die dingen 8-).
Enne, loop je wiel nu nog wel 9,5 omwentelingen na een slinger ;).
 
Weet iemand of dit kwaad kan trouwens. Zag vanavond met de blokken vervangen, dat van 1 van de clipjes het onderste deel afgebroken is. Met rijden niks gemerkt vandaag(350km gereden ongeveer).
rem1.jpg
rem2.jpg
 
Ik weet niet of het kwaad kan, maar het zal er vast niet voor niets op zitten. Dingen zijn vast niet heel duur, dus zou er snel eentje bestellen en er op zetten.
 
Oeh, die zijn mooi! Lang naar gekeken, maar uiteindelijk heb ik voor een ander merk gekozen. En die hebben hun werk al mogen doen :$. Fiets laten vallen in het grind van post 14 :(. Verloor mijn evenwicht en kreeg mijn laars niet snel genoeg van mijn stepje. Gelukkig praktisch geen schade, op een kras in een stikker na.
 
Ze zitten er nog op ga morgen een foto maken.
Heb gb racing covers ook maar een kant heeft lichte schade niet van te schuiven maar domweg om te vallen in grindbak dus geen materiaal weg enkel wat kleine putjes op rechter covers.
Valblokken hebben geen schade want heb toen er een nieuwe opgezet de oude heb ik ook nog maar die is niet mooi meer ondanks er ook geen schuifschade aan is.
Wel bruikbaar en krijg je erbij!
 
Zolder gisteren. Groep Snel. PR met 2 sec verbeterd naar 1.50,403.

Na sessie 4 gestopt, band was behoorlijk op. 3e trackday met de Michelin Power GP, rechts zit er nu een hele rand in :') lijkt wel een band met midden berm rechts van het midden. Dus dat reed niet meer zo lekker.

 
Terug
Bovenaan Onderaan