ZX10R deel 39 "The one Ninja to rule them all"

Zo,bouten had ik al meer dan jaar liggen,nu maar eens mijn magnesium wielen mee versierd.
Op lengte laten afsteken,en natuurlijk zitten ze ook op de onzichtbare plekken.
Zaten al zwarte tit Pro Bolt in maar deze zijn de bomb.
AC3A25B4-1F31-44A5-9473-1282D1305880.jpeg
FBE95740-5C0A-43A9-B683-AC69FDAF3042.jpeg
B108C46B-24DA-43A4-B0F8-41D7038B334A.jpeg
 
Ik ben morgenmiddag of -avond weer thuis. Zal daarna even voor je kijken.
Het heeft iets langer geduurd, ben druk aan het klussen thuis. Vanmiddag de schuur in gedoken, kan de hugger nergens vinden :?. Nog eens diep nadenken, waar kan dat kreng nou liggen......
Kak, heb de hugger een tijdje geleden verkocht met wat andere kuipdelen nadat ik mijn 2016 model heb gekocht. Dus sorry, heb hem niet meer voor je :$
 
Het heeft iets langer geduurd, ben druk aan het klussen thuis. Vanmiddag de schuur in gedoken, kan de hugger nergens vinden :?. Nog eens diep nadenken, waar kan dat kreng nou liggen......
Kak, heb de hugger een tijdje geleden verkocht met wat andere kuipdelen nadat ik mijn 2016 model heb gekocht. Dus sorry, heb hem niet meer voor je :$
Check, dank voor het zoeken :)
Mocht je (of iemand anders natuurlijk :) ) er eentje tegen komen, hou ik me aanbevolen!
 
Nog iemand wat nodig voor een 2016+
Heb onder andere korte plaathouder rearsets etc etc of upgrade voor gen 4 gen 5 schokdemper.
Moet allemaal de wereld niet kosten.
 
Nog iemand wat nodig voor een 2016+
Heb onder andere korte plaathouder rearsets etc etc of upgrade voor gen 4 gen 5 schokdemper.
Moet allemaal de wereld niet kosten.
Heb je toevallig nog de originele voorbochten liggen?
 
Hey guys, vraagje:

Bij 46.000 zijn de kleppen voor het laatst gesteld bij de zx10r.
Nu staat ie op 70.000, weer weggebracht voor onder andere de kleppen controleren/stellen.........en je raad het al......dat is juist niet gebeurd..

Weet iemand of vaak voorkomt bij de 10 of ze dan alweer ook gesteld moeten worden? Aangezien ze 24.000km geleden gesteld zijn voor het laatst. Eigenlijk geen zin om de motor weer terug te brengen, maar ja...
 
Ik weet zo ff niet meer welk type jij rijd maar veel kawa s moeten elke 12K de klepjes gesteld hebben.
Afhankelijk van gebruik en vooral hoe je hem warm rijd etc is het toch wel aan te raden om te controleren / aan te passen, zeker na 24k..

Trouwens wel waardeloos, als je je fiets voor zoiets weg brengt en ze doen dat gewoon niet..
 
Voor het 2004 en het 2016 model staat dat dit om de 24K moet (en ja, ik had eigenlijk ook om de 12K verwacht).
@Tini-R , niet handig van ze om dit te vergeten, neem aan dat het ook niet op je rekening staat. Ik zou het zeker laten controleren. Weet dat motorzaken hier in de buurt wel eens een aanbieding doen voor onderhoud in de winter, dan hebben ze ook nog wat te doen in de winkel (werd letterlijk tegen me gezegd ;)). Voor het 2004 model is het een ongelooflijke pokke klus omdat je er bijna niet bij kan.
 
Als ze de bougies wél hebben gedaan maar de kleppen checken (en eventueel stellen) niet, zijn het even kort door de bocht prutsers :P
De binnenste bougies krijg je er zo uit... Maar voor de buitenste moeten ook wat beugels van het blok eraf.. B|
Dank Kawasaki.... Heel handig... B|
 
Hey guys, vraagje:

Bij 46.000 zijn de kleppen voor het laatst gesteld bij de zx10r.
Nu staat ie op 70.000, weer weggebracht voor onder andere de kleppen controleren/stellen.........en je raad het al......dat is juist niet gebeurd..

Weet iemand of vaak voorkomt bij de 10 of ze dan alweer ook gesteld moeten worden? Aangezien ze 24.000km geleden gesteld zijn voor het laatst. Eigenlijk geen zin om de motor weer terug te brengen, maar ja...

Laat het gewoon doen man, bij deze blokken willen de klepveerschotels ook nog wel een breken en daar wil je niet te lang meer rondrijden. Nieuwe afspraak maken, beetje uithuilen en zelf kaal aanleveren en daarna aftikken.
 
Als ze de bougies wél hebben gedaan maar de kleppen checken (en eventueel stellen) niet, zijn het even kort door de bocht prutsers :P
De binnenste bougies krijg je er zo uit... Maar voor de buitenste moeten ook wat beugels van het blok eraf.. B|
Dank Kawasaki.... Heel handig... B|
Ik heb mijn tweede tien, een '04 bij een motorzaak gekocht in 2009.
Ze gingen hem bij het afhalen voor mij starten met een bijna lege accu.
Vervolgens waren de iridium bougies nat.
Die ging hij er 'even' uithalen...

De rest van de volgende uren en koopavond was de monteur aan het vloeken en steunen om het voor elkaar te krijgen. _O-

Het bleek later een soort van voorbode om failliet te gaan.
Onhandig. :')
 
Laat het gewoon doen man, bij deze blokken willen de klepveerschotels ook nog wel een breken en daar wil je niet te lang meer rondrijden. Nieuwe afspraak maken, beetje uithuilen en zelf kaal aanleveren en daarna aftikken.
:^ Klepveerschotels van de 3e generatie (dacht ik..) zx10r installeren :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan