ZX10R deel 39 "The one Ninja to rule them all"

Kawasaki-Ninja-ZX-10RR-Anniversary-colors-49-scaled.jpg
Retro Lowes Rea WSBK Kawasakis to be auctioned_01.jpg
 
Toevallig iemand hier nog liggen:

-Tank(ga eerst informeren om uit te deuken en te spuiten)
-Voetsteun of schetsplaat rechts
-Uitlaatsteun
-Koppelingsdeksel

Gelukkig heb ik qua benodigd kuipwerk alles nog reserve liggen.
 
Ik heb na de verkoop van mijn 10 alles wat ik dubbel had verkocht, kan je dus helaas niet helpen.
Wel zonde van je fiets zeg, beste bak schade die je hebt :/
 
Gefixt! Ben toch voor actieve heatsink gegaan. Philips ultinon pro5000. Ben benieuwd hoelang t heel blijft. Met zon afdekkapje weinig ruimte of warmte af te voeren lijkt me.

Bekijk bijlage 1776249Bekijk bijlage 1776251Bekijk bijlage 1776252Bekijk bijlage 1776253Bekijk bijlage 1776250
Ziet er super uit zo .
En wat betreft heel blijven maak ik me geen zorgen .
Ik heb in m'n auto al anderhalf jaar van die goedkope AliExpress meuk ledlampen achter een klepje en zijn nog niet defect geweest
 
Weet iemand overigens wat het zou kunnen zijn dat door mn crash mijn hendel niet helemaal terug komt? Koppelingsdeksel zitten ook schaafplekken op. Moet de het laatste stukje zelf de hendel terug duwen.
 

Bijlagen

  • 20220620_150712.jpg
    20220620_150712.jpg
    353,2 KB · Weergaven: 26
Weet iemand overigens wat het zou kunnen zijn dat door mn crash mijn hendel niet helemaal terug komt? Koppelingsdeksel zitten ook schaafplekken op. Moet de het laatste stukje zelf de hendel terug duwen.
Moeilijk te zeggen, volgens mij ben je niet op de linkerkant gevallen, dus ik ga ervanuit dat je koppelingshendel en het scharnierpunt op de clipon in orde is.

Omdat je kuipwerk best een tik naar binnen heeft gemaakt, kan het zijn dat de binnenkabel van de koppeling ergens is ingedeukt doordat het kuipwerk de kabel heeft ingedrukt. Dat zou de simpele oplossing zijn.

Maar worst case is dat je koppelingsdeksel de stift een tik heeft gegeven. Hopelijk is het dan opgelost met een ander deksel... maar het kan ook zijn dat het nog dieper zit.

Hoe dan ook, succes met het herstel!
 
Weet iemand overigens wat het zou kunnen zijn dat door mn crash mijn hendel niet helemaal terug komt? Koppelingsdeksel zitten ook schaafplekken op. Moet de het laatste stukje zelf de hendel terug duwen.
Ja dat kan.

Ooit eens meegemaakt dat bij iemand de stift die achter het deksel zit stuk gegaan na een crash.
 
Ja vrees dat die krom is of iets dergelijks. Deksel moet sowieso vervangen worden(zaten haarscheurtjes in en lekte olie uit, maar kan ook zijn omdat de laatste x de monteur de oliedop niet goed vastgedraaid heeft....maar vermoed de haarscheurtjes).

Verwacht de bike een dezer dagen terug, eerst ff schaderapport laten opstellen en expert laten komen, want ben bezig om de schade te gaan verhalen, maar moet eerst getaxeerd worden. Dan zsm fixen. Tank word wel een lastige, niet zeker of die goed uit te deuken is en 2e hands nog niks gevonden helaas.
 
Iemand toevallig nog een topkuip liggen voor een 04 05 zx10r?
Motor teruggekregen met extra schade, topkuip aan de linkerkant bij de spiegel afgescheurd.....
 
Nou afgelopen woensdag voor het eerst op pad geweest met de zx10r. Helaas in de 2e sessie al onderuit gegaan in de haarbocht, niet echt hoe ik de dag in me gedachte had:+|(

Nou had ik wel met optrekken dat hij af en toe ineens 1 ontsteking lijkt te missen bij het optrekken. Het gebeurde ook af en toe, maar was wel verrot vervelend.

Iemand een idee wat die kan wezen? Ik heb zelf de db killers erin geschroefd, waarmee de vorige eigenaar niet heeft gereden. Deze waren zelf passend gemaakt, maar weet niet of dat zoveel restrictie kan opleveren dat dit probleem zich voor kan doen?
 

Bijlagen

  • 20220720_120543.jpg
    20220720_120543.jpg
    322,9 KB · Weergaven: 32
DB Killers kunnen wel effect hebben op de gas reactie van een motor.
Maar ik durf niet te zeggen dat het de oorzaak is. :N
 
Laatst bewerkt:
Alleen als het een heeel serieuze killer is. 8)7
Morgenochtend naar Midland.
Moet de motor nog starten na een klusje aan deze.
Ik zie het wel om kwart voor zeven. :z
PSX_20220722_144824.jpg
 
zie je morgenochtend dan op Midland, welke groep rij je?
Drie natuurlijk. :+ :+

Het is de eerste keer.
Geen idee wat ik kan verwachten. :?
Ik ga met een A2 fiets op Pilot Street bandjes.
Wilde er eerst een 125cc RS4 voor kopen en daar een paar verse Rosso's onder.
Ik had ook al andere aluminium schetsplaten gekocht om de voetsteunen te verhogen en naar achteren te zetten.
Het was even een stukje van huis, maar de twee Aprilia's uit 2015 en 2017 bleken in zeer slechte staat. 8)7

Ik had in twee ingeschreven, maar Maudie heeft mij verplaatst na overleg.
Is het wel vrij rijden. :?

Jij?
 
Drie natuurlijk. :+ :+

Het is de eerste keer.
Geen idee wat ik kan verwachten. :?
Ik ga met een A2 fiets op Pilot Street bandjes.
Wilde er eerst een RS4 voor kopen en daar een paar Rosso II onder.
Maar de twee Aprilia's uit 2015 en 2017 op een stukje rijden van huis waren in zeer slechte staat. 8)7

Ik had in twee ingeschreven, maar Maudie heeft mij verplaatst na overleg.
Is het wel vrij rijden. :?

Jij?
ik ben er morgen als voorrijder van MSL, wat je kan verwachten? fysiek zwaar baantje
 
Terug
Bovenaan Onderaan