martijn76
Die hard MF'er
Hoeveel dan, 350?Ik heb vandaag gehoord wat dat kost. Daar word je niet vrolijk van.
Voor dat geld had ik niet 1 maar 2 sets gebruikte voorpoten kunnen kopen.
2ehands is een gok, nieuwe poten niet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hoeveel dan, 350?Ik heb vandaag gehoord wat dat kost. Daar word je niet vrolijk van.
Voor dat geld had ik niet 1 maar 2 sets gebruikte voorpoten kunnen kopen.
Origineel wordt als goed is geleverd met de as en remklauw bevestiging,kan niet alleen de binnenpoot.Nieuwe binnenpoten richting de 850-900,- afhankelijk bij welke firma je ze besteld, levertijd lang. Imitatie voor iets meer dan de helft, dan moeten ze nog in de onderpoot geplaatst worden. En dan nog laten servicen inclusief nieuwe glijlagers en een set veren.
Overigens, mochten de gebruikte poten niet in orde zijn mogen ze kosteloos weer terug. Nieuwe binnenpoten zijn dus nog steeds plan B.
Wilbers heeft ze ookNieuwe binnenpoten richting de 850-900,- afhankelijk bij welke firma je ze besteld, levertijd lang. Imitatie voor iets meer dan de helft, dan moeten ze nog in de onderpoot geplaatst worden. En dan nog laten servicen inclusief nieuwe glijlagers en een set veren.
Overigens, mochten de gebruikte poten niet in orde zijn mogen ze kosteloos weer terug. Nieuwe binnenpoten zijn dus nog steeds plan B.
ah, zijn ze daarom zoveel sneller dan de rest ?Neen, dat is bij Kawasaki.
Vind dat wel bij meer nieuwere bikes…Thxs allemaal, ging eerst voor een 2011/2014 model kijken maar wat voelt dat klein en iel aan, ligt dat aan mij of hebben meerdere mensen die ervaring?
Heb de meeste zx10s wel eens gezeten en/of gereden maar er is er niet 1 die ruim isVind dat wel bij meer nieuwere bikes…
Ik vind de ZX10R best een flinke motor; ik heb een 2016 gehad, en die was een stuk forser dan de R1 (2015) die ik daarvoor had. De S1000RR lijkt weer meer op de R1: wat smaller en ranker dan de ZX10R.Vind dat wel bij meer nieuwere bikes…
Nou ik heb nu het 08/09 model en dat is (vind ik) toch geen kleine fiets. Komt idd niet in de buurt van een zx12r maar dat is ook gelijk een heel ander segment. Voor een supersport heb ik geen claustrofobie op die fiets en dat kreeg ik op dat 2014 model wel. Ik ben dan wel rond de 184cm en rond de 100 kilo, dat speelt natuurlijk ook mee per persoon en per ervaring.Heb de meeste zx10s wel eens gezeten en/of gereden maar er is er niet 1 die ruim is
Geldt trouwens ook meteen voor de rest van de sportsbikes
Mag jij raden welk jaar zx10r ik hebNou ik heb nu het 08/09 model en dat is (vind ik) toch geen kleine fiets. Komt idd niet in de buurt van een zx12r maar dat is ook gelijk een heel ander segment. Voor een supersport heb ik geen claustrofobie op die fiets en dat kreeg ik op dat 2014 model wel. Ik ben dan wel rond de 184cm en rond de 100 kilo, dat speelt natuurlijk ook mee per persoon en per ervaring.
Chippen is niet het juiste woord maar ik zou je aanraden om eens contact op te nemen met bijv Druiff racingNog even een andere vraag, ik zag dat bij mij de katalysator er tussenuit is en natuurlijk een vervangende demper. Dus eigenlijk zou die afgesteld moeten worden. Vroeger was dat alleen mogelijk via een powercommander of iets dergelijks. Blijkbaar kan je hem tegenwoordig ook gewoon laten chippen hoorde ik. Wat zeggen jullie, gewoon via een PC of chippen en waarom, en ik hoop op ervaring en geen gelezen verhalen. Hij loopt heerlijk hoor op dit moment en ook aan vermogen geen gebrek, maar volgens mij best zinvol met zulke wijzigingen.
Nou de 04/05 is nog groot voor mijn gevoel zover ik me kan herinneren in vergelijking met de nieuwere modellen. Maar het 08 model is voor mij gewoon precies goed, denk dat deze er ook niet meer uit gaat. Gelukkig een gevonden met minder dan 10k op de teller dus deze kan nog wel even mee ook.Mag jij raden welk jaar zx10r ik heb
Wou eigenlijk een 04/05 maar was echt net zo n shetland pony voor mn gevoel, 06/07 viel sowieso al af voor mij ivm uiterlijk dus toen kwam ik op de 08/10 of nieuwer.
Chippen is niet het juiste woord maar ik zou je aanraden om eens contact op te nemen met bijv Druiff racing
Blokken altijd op maat laten afstellen, evt kan ook meteen je begrenzing op de eerste versnellingen opgeheven worden e.d.
De quickshifter had ik op de '08 volgens mij van Healtech.Voor 350 compleet afgesteld op de bank valt mee moet ik zeggen, alleen is het wel jammer dat als je een andere uitlaat koopt dat je weer opnieuw begint. Heb het idee dat dat toch minder is als je een PC hebt. En deze heb je ook weer nodig voor een quickshifter.
Klopt de 04 is wel een beetje wijder dan de recente modeelen maar ik vond hem vooral erg laag, ben zelf 2.03 lang en had echt het gevoel op zo n kleine pony te zitten.Nou de 04/05 is nog groot voor mijn gevoel zover ik me kan herinneren in vergelijking met de nieuwere modellen. Maar het 08 model is voor mij gewoon precies goed, denk dat deze er ook niet meer uit gaat. Gelukkig een gevonden met minder dan 10k op de teller dus deze kan nog wel even mee ook.
Voor 350 compleet afgesteld op de bank valt mee moet ik zeggen, alleen is het wel jammer dat als je een andere uitlaat koopt dat je weer opnieuw begint. Heb het idee dat dat toch minder is als je een PC hebt. En deze heb je ook weer nodig voor een quickshifter.
Maar wat wordt er begrensd in de eerste versnelling? Heb nog niet het idee dat ik wat mis?