MTFDarkEagle
MF veteraan
- Onderwerp starter
- #5.626
De remschijven klapperen in de houderIemand enig idee?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De remschijven klapperen in de houderIemand enig idee?
Voorwielaandrijving?Is het niet gewoon de ketting die over z’n rubber geleider heen loopt?
Ik heb hier nog een mooie teller liggen voor een 10r uit '04-'05.
Snakige witte wijzerplaat.
"Glas" is voor zover ik weet niet apart te bestellen. Hele behuizing ben ik wel eens tegen gekomen (rond de €35,-)
Is het niet gewoon de ketting die over z’n rubber geleider heen loopt?
Zijn het niet je schijven die zwevend zijn?En nog 1 vraagje:
Ik hoor tijdens het rijden op lage snelheid iets aanlopen ofzo. Hier hoor je het ook wel, een beetje tjilpend/piepend geluid. Remschijven zijn recht. Denk dat het iets met de lagers of die rubbers eromheen te maken heeft bij de as.
Dit is al de 2e set lagers in 1 jaar, had dit in Schotland vorig jaar nog erger. Velgen zijn ook gecoat. Met mijn andere velgen in 7 jaar nooit problemen gehad(niet gecoat). De rubbers steken ook iets meer naar buiten geloof ik.
Iemand enig idee?
Is dus al gevraagd maar lijkt mij inderdaad de T-drives,was bij mij ook dat geluid.Zijn het niet je schijven die zwevend zijn?
Als lagers niet diep genoeg zitten dan hangt je binnenbus ook los,steek je vinger erin en je voelt het zo.Nee is het voorwiel.
Ben er waarschijnlijk wel achter, coating in het lagergat.
Destijds waar de lagers erin geperst zijn hebben ze waarschijnlijk de binnenkant niet goed genoeg vrij gemaakt van coatingresten.
De rubbers aan de buitenkant vallen ook minder naar binnen als bij m'n andere voorvelg.
Is dus al gevraagd maar lijkt mij inderdaad de T-drives,was bij mij ook dat geluid.
Heb je al aan de schijven en spacer bus gewiebeld?
Ik hoor idd ook helemaal niks geks...Dat gesleep zijn gewoon je remblokken,lopen altijd ietsje aan.
Dat gebonk zijn de schijven in de floaters,bekend geluid en heel normaal.
Gisterochtend in alle vroegte de motor de steeg uitgeduwd om mijn buren niet wakker te maken met een startende motor. Een lichte druk op de startknop was genoeg om de startmotor rond te laten gaan . Het starten van de motor is de komende tijd al een klein geluksmomentje ... een kinderhand is snel gevuld zullen we maar zeggen .Yessssssss, the beast is alive again . Het echte juichmoment kwam na de tweede keer starten, het aansluiten van je benzinepomp wil wel eens helpen om wat peut bij de motor te krijgen .
Straks nog wat koelvloeistof bijgooien wat ik gisteren heb "gemorst" omdat er een slang los moest om bij de startmotor te komen. Nu eerst met de zoon een trapveldje op zoeken en daarna weer verder. Wordt nog een lange dag, alle voorbereidingen op de circuitdag moet ik nog doen .
Heel goed lopende zuigersDenk dat de meesten jaloers op jou voorwiel zijn om hoe die draait met al die rotaties of je blokken staan heel erg vrij van je schijf.