ZX10R deel 39 "The one Ninja to rule them all"

zo vandaag voor het eerst met de zx10 het circuit op geweest, cpz met racecracks

motor hield zich goed, gearindicator is alleen erg traag en de voorremmen trillen bij aanremmend insturen dus moeten wss vernieuwd worden

Tijden waren stuk slechter dan 6-7 jaar terug (12 seconden langzamer....) maar wel heel veel lol gehad, beestje is snel zat

Niveau 4 gok ik?

Reed op mn zwarte gen1 met kentekenplaat en mf sticker ook gisteren :)
 
Heb op men Gen1 ook een K&N filter en de MIVV GP slipon met db killer.
Op Zolder krijg ik garantie een zwarte vlag als ik vol voorbij de eerste paal rijd.
Ik kan daar gewoon opschakelen en dan is het geen probleem.
Laatste sessie doe ik dat niet en krijg ik dus wel een zwarte vlag..
Weet niet of je op Zandvoort ook je stijl wat kan aanpassen aan de meetpalen?

Ik denk dat het vooral aanzuig geluid is dat je kan nekken.

Gelukkig totaal geen problemen gehad. Wel voor het rechte stuk naar zn 4 alvast. Maar verder niet van het gas af hoeven te gaan.

Ben benieuwd op Zolder 4 Juni. Daar staat die 1e paal aan de kant waar je de bocht uitkomt dat is best rot.
 
Laatst bewerkt:
Niveau 4 gok ik?

Reed op mn zwarte gen1 met kentekenplaat en mf sticker ook gisteren :)

nee niveau 3, na 2 jaar afwezig van circuit vond ik dat mooi, en de snelheid zat er (Bij mij) niet in.
maar motor deed het verrassend goed, ook vond ik hem sneller aanvoelen dan mijn 2008 R1 van vroeger
 
nee niveau 3, na 2 jaar afwezig van circuit vond ik dat mooi, en de snelheid zat er (Bij mij) niet in.
maar motor deed het verrassend goed, ook vond ik hem sneller aanvoelen dan mijn 2008 R1 van vroeger

Eerste 2 sessies daar nog mee gereden, daarna moest ik naar 4. Welke rijnummer had je? Straks ff de foto's bekijken :P
 

sessie 2 van niveau 3 van gisteren CPZ met Racecracks.

Netjes, 2 jaar geleden voor het eerst en laatst daar gereden met de 6,tijd van 2.18 dus opzich was ik daar best blij mee. Helaas sindsdien niet meer van gekomen om met de 10 verder circuit te rijden :(

Ik hoop dit jaar toch wel een paar dagen te kunnen pakken
 
Laatst bewerkt:
Netjes, 2 jaar geleden voor het eerst en laatst daar gereden met de 6,tijd van 2.18 dus opzich was ik daar best blij mee. Helaas sindsdien niet meer van gekomen om met de 10 verder circuit te rijden :(

Ik hoop dit jaar toch wel een paar dagen te kunnen pakken

Dat is idd wel ff geleden dan. Nu weer lekker knallen dus. *D

4 Juni hier Zolder weer op het programma. :]
 
Ik ga zo CPZ onveilig maken, kijken of ik WB nog van de baan kan drukken met die enge arm van hem :P. Worden ook mijn eerste rondjes met de nieuwe Hyperpro veren, ben benieuwd of ik nog zo moet werken om de 10 goed door de bocht te krijgen (vind het vaak wijd lopen).;


sessie 2 van niveau 3 van gisteren CPZ met Racecracks.

Niets ten nadele van anderen, maar wat een enorm snelheidsverschil met de rest zeg :X . Ben jij zo snel of is de rest langzamer? Puur voor mijn idee, wat voor tijden rijden ze in groep 3? Zelf zit ik ergens tussen de 2:05 en 2:10.
 
Laatst bewerkt:
Ik ga zo CPZ onveilig maken, kijken of ik WB nog van de baan kan drukken met die enge arm van hem :P.

Niets ten nadele van anderen, maar wat een enorm snelheidsverschil met de rest zeg :X . Ben jij zo snel of is de rest langzamer? Puur voor mijn idee, wat voor tijden rijden ze in groep 3? Zelf zit ik ergens tussen de 2:05 en 2:10.
_O-
 
IK kom in ieder geval niet met mijn nieuwe babe magnet. _O-

full

full


full


Even kijken hoe retouren gaan via FC-Moto.
Ik vrees het ergste. O-)

( Helm raakt de bril en zit te strak tegen het voorhoofd )
 
Laatst bewerkt:
Ik ga zo CPZ onveilig maken, kijken of ik WB nog van de baan kan drukken met die enge arm van hem :P. Worden ook mijn eerste rondjes met de nieuwe Hyperpro veren, ben benieuwd of ik nog zo moet werken om de 10 goed door de bocht te krijgen (vind het vaak wijd lopen).;Niets ten nadele van anderen, maar wat een enorm snelheidsverschil met de rest zeg :X . Ben jij zo snel of is de rest langzamer? Puur voor mijn idee, wat voor tijden rijden ze in groep 3? Zelf zit ik ergens tussen de 2:05 en 2:10.

Moest met sessie 3 ook naar niveau 4. Reed constant zo'n beetje 2.10 in niveau 4 en snelste tijd was 2.08 nog iets. Vorig jaar 2.07.65...reed voor m'n gevoel wel sneller dit keer. Zal denk toen net een rondje op elke sectie meer m'n best gedaan hebben. Nu was het constanter.

Ben trouwens erg te spreken over die Power RS banden, zelfs onder aardige hellingshoek en op het gas en de hoge temperatuur hielden ze het erg goed voor straatbanden. Pilot Power 3 begon vorig jaar te glijden op een een gegeven moment en toen was het lang niet zo warm.

Verder nog nooit met slicks of Supercorsa's gereden dus echt goed vergelijkingsmateriaal heb ik niet.

In elk geval geen enkel 'momentjé gehad maandag :)
 
Ik ga zo CPZ onveilig maken, kijken of ik WB nog van de baan kan drukken met die enge arm van hem :P. Worden ook mijn eerste rondjes met de nieuwe Hyperpro veren, ben benieuwd of ik nog zo moet werken om de 10 goed door de bocht te krijgen (vind het vaak wijd lopen).;Niets ten nadele van anderen, maar wat een enorm snelheidsverschil met de rest zeg :X . Ben jij zo snel of is de rest langzamer? Puur voor mijn idee, wat voor tijden rijden ze in groep 3? Zelf zit ik ergens tussen de 2:05 en 2:10.

Groep 3 zitten ze zo'n beetje tussen 2.10 en 2.35 ofzo denk ik.
Groep 4 zijn ze allemaal wel erg rap, toen werd ik ook hard ingehaald af en toe. 1.55 snelste tijd van 3 ofzo.
 
Laatst bewerkt:
Groep 3 zitten ze zo'n beetje tussen 2.10 en 2.35 ofzo denk ik.
Groep 4 zijn ze allemaal wel erg rap, toen werd ik ook hard ingehaald af en toe. 1.55 snelste tijd van 3 ofzo.

Ik heb destijds niveau 1+ gereden en zat op 2.18 en dan waren er nog een paar sneller dan ik. Als je meer dan 2.20 rijd heb je toch niks te zoeken in groep 3?
 
Laatst bewerkt:
IK kom in ieder geval niet met mijn nieuwe babe magnet. _O-

[afbeelding]
[afbeelding]

[afbeelding]

Even kijken hoe retouren gaan via FC-Moto.
Ik vrees het ergste. O-)

( Helm raakt de bril en zit te strak tegen het voorhoofd )
Zonde van de helm! Ik hou wel van dit soort tekeningen op een helm. Alleen geeft het merk me nou niet gelijk een warm (veilig) gevoel.
Pak zit er strak uit :}

Mooi dat je vandaag je rondjes hebt kunnen doen :] . Als straks je arm helemaal hersteld is kan het gas er echt op :Y

Groep 3 zitten ze zo'n beetje tussen 2.10 en 2.35 ofzo denk ik.
Groep 4 zijn ze allemaal wel erg rap, toen werd ik ook hard ingehaald af en toe. 1.55 snelste tijd van 3 ofzo.
Gevoelsmatig is alles boven de 2:20 niet echt hard voor een groep 3. Maar goed, iedereen heeft zijn eigen tempo. En als de rijlijnen goed zijn, is er genoeg ruimte om in te halen.

O, met Pilot Powers zou ik niet meer gaan rijden als ik jou was. Banden staan er bekend om dat als ze echt warm zijn, opeens de grip verliezen. Staat in alle testen en als je mij niet gelooft, vraag dan eens wat andere circuitrijders. Die dingen worden onvoorspelbaar bij warmte.
 
Laatst bewerkt:
Zonde van de helm! Ik hou wel van dit soort tekeningen op een helm. Alleen geeft het merk me nou niet gelijk een warm (veilig) gevoel.
Pak zit er strak uit :}

Mooi dat je vandaag je rondjes hebt kunnen doen :] . Als straks je arm helemaal hersteld is kan het gas er echt op :YGevoelsmatig is alles boven de 2:20 niet echt hard voor een groep 3. Maar goed, iedereen heeft zijn eigen tempo. En als de rijlijnen goed zijn, is er genoeg ruimte om in te halen.

O, met Pilot Powers zou ik niet meer gaan rijden als ik jou was. Banden staan er bekend om dat als ze echt warm zijn, opeens de grip verliezen. Staat in alle testen en als je mij niet gelooft, vraag dan eens wat andere circuitrijders. Die dingen worden onvoorspelbaar bij warmte.

I know, zelf misschien niet hard genoeg voor gereden eerst, maar merkte met de pipos3 vorig jaar met de msl cup race de laatste sessie, laatste 5 minuten begon ie achter te glijden.
 
Wat ik begrepen heb is dat die slangen ook betere koeling bieden, is dat ook echt zo? Dan zou het naast de looks ook nog functioneel zijn
 
Ook weer terug van (even) weggeweest. Uiteraard de ZX van wat mods voorzien })

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

:W
:9~ :9~ :9~ :} :} :} wat een mooie fiets zeg!!

Ik ga zo CPZ onveilig maken, kijken of ik WB nog van de baan kan drukken met die enge arm van hem :P. Worden ook mijn eerste rondjes met de nieuwe Hyperpro veren, ben benieuwd of ik nog zo moet werken om de 10 goed door de bocht te krijgen (vind hem vaak wijd lopen).
Ik heb de kans gehad om WB van de baan te drukken, had alleen niet door dat ik hem inhaalde _O- _O- . Bij deze wat bewegende beelden van de eerste sessie, fiets rijdt met de Hyperpro vering erin super goed :}

 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan