ZX10R deel 39 "The one Ninja to rule them all"

Hey guys heb even 2 vraagjes :)

Heeft er iemand toevallig een standaard demper voor de zx10r 04/05 te koop? Zit elke keer met geluidsproblemen en komt denk ik toch door m'n Mivv GP(uiteraard met db killer erin).

En weet iemand een goede voordelige site om Stompgrip te kopen?

ik heb er nog eentje liggen op zolder....
 
Tevens heb ik nog een hardcopy en de cd-rom van het werkplaatshandboek liggen. Ooit eens gekregen op de motorbeurs van shuriken, maar ik heb hem niet meer nodig denk ik. Dus als ik er iemand blij mee kan maken.
 
Hee Hans .
Je hebt niks gelogen Bruno is super , ik krijg het geld niet opgemaakt , één echte aanrader .
Circuit is echt bokgeil kwa ligging en opbouw .
En ik heb hier al meer vrouwen gezien als de laatste 10 jaar bij TT .
Tja ben 20 jaar getrouwd :X
Trip heen was zeker de laatste 200km hobbel de bobbel .
Kortom :t :t

mooi gehad dus :) *O*
 
Heren de ZX10R is verkocht,

heb echter nog wel een berg onderdelen wellicht is er hier nog intresse

mick85 in "ZX10R 2004-05 onderdelen"

ik heb mick zijn zx10r gekocht, en ben begonnen onderdelen over te zetten.


2 technische vraagjes:

- aan de linkerkant van het blok is het deksel beschadigd (zit daar de dynamo?), dus dat wil ik omruilen met het goede deksel van mijn straat fiets. zit er een pakking achter die vervangen moet worden?

- ik neem aan dat de uitlaat pakkingen ook vervangen moeten worden als ik de uitlaat van het blok haal? het akra systeem zal geen andere pakkingen gebruiken denk ik?
 
ik heb mick zijn zx10r gekocht, en ben begonnen onderdelen over te zetten.


2 technische vraagjes:

- aan de linkerkant van het blok is het deksel beschadigd (zit daar de dynamo?), dus dat wil ik omruilen met het goede deksel van mijn straat fiets. zit er een pakking achter die vervangen moet worden?

- ik neem aan dat de uitlaat pakkingen ook vervangen moeten worden als ik de uitlaat van het blok haal? het akra systeem zal geen andere pakkingen gebruiken denk ik?

1 dynamo en ja er zit een pakking. Maar je zou er ook een cover overheen kunnen zetten die er ook voor zorgt dat je er minder snel doorheen glijd.

2 Ja je zal nieuwe ringen moeten gebruiken.
Het hoeft niet altijd, maar het is wel aan te raden.
 
Laatst bewerkt:
ik heb mick zijn zx10r gekocht, en ben begonnen onderdelen over te zetten.


2 technische vraagjes:

- aan de linkerkant van het blok is het deksel beschadigd (zit daar de dynamo?), dus dat wil ik omruilen met het goede deksel van mijn straat fiets. zit er een pakking achter die vervangen moet worden?

- ik neem aan dat de uitlaat pakkingen ook vervangen moeten worden als ik de uitlaat van het blok haal? het akra systeem zal geen andere pakkingen gebruiken denk ik?

- als je voorzichtig bent kun je meestal de pakking hergebruiken, je kunt in het wphb controleren welke pakking er achter zit of hier: http://parts.kawasaki.eu/kepcc/kepcc?ALIAS=99255&PRODUCTGROUP=MCXR&DISPLACEMENT=751_1000&MODELNAME=NINJA_ZX-10R&MODELYEAR=2004_ZX1000-C1H&COUNTRY=GB&COLOR=660&MACHINE=474&VIN_SEL=&VIN_INP=&ENGINE_SEL=&ENGINE_INP=&PNO=99912-1201.C-05&NAVIGATION=_BRANCH_NEXT

- ja, gaat anders bijna gegarandeerd lekken. Overigens zou ik stock uitlaat rijden voor een circuit motor indien je die hebt, scheelt een hoop gezeik met dB's ;).
 
- als je voorzichtig bent kun je meestal de pakking hergebruiken, je kunt in het wphb controleren welke pakking er achter zit of hier: http://parts.kawasaki.eu/kepcc/kepcc?ALIAS=99255&PRODUCTGROUP=MCXR&DISPLACEMENT=751_1000&MODELNAME=NINJA_ZX-10R&MODELYEAR=2004_ZX1000-C1H&COUNTRY=GB&COLOR=660&MACHINE=474&VIN_SEL=&VIN_INP=&ENGINE_SEL=&ENGINE_INP=&PNO=99912-1201.C-05&NAVIGATION=_BRANCH_NEXT

zeer handige site!

- ja, gaat anders bijna gegarandeerd lekken. Overigens zou ik stock uitlaat rijden voor een circuit motor indien je die hebt, scheelt een hoop gezeik met dB's ;).

ja ik zet het akra systeem op mijn straat motor en stock op de circuit fiets. overigens schijnt het akra systeem met killer goed genoeg te zijn voor Zandvoort en Assen.
 
Laatst bewerkt:
1 dynamo en ja er zit een pakking. Maar je zou er ook een cover overheen kunnen zetten die er ook voor zorgt dat je er minder snel doorheen glijd.

2 Ja je zal nieuwe ringen moeten gebruiken.
Het hoeft niet altijd, maar het is wel aan te raden.

de cover zit erbij, maar die past niet met mijn EOM kuip, en ik wil de onbeschadigde cover gebruiken op de straatfiets, en dan de cover gebruiken op de circuitfiets waar ik dan de beschadigde deksel op zet.

nog 1 vraag: bij een how-to van een ander modeljaar zie ik dat de koperen spoelen meekomen aan de kant van het deksel, en dat je die geloctite boutjes los moet zien te krijgen om dat ding eruit te krijgen. veel mensen hebben het erover dat het zo vast zit dat ze die torx strippen. is dat bij de 05 ook het geval? want dan is het plots niet meer even een dekseltje omwisselen in 5 minuutjes.
 
Laatst bewerkt:
de cover zit erbij, maar die past niet met mijn EOM kuip, en ik wil de onbeschadigde cover gebruiken op de straatfiets, en dan de cover gebruiken op de circuitfiets waar ik dan de beschadigde deksel op zet.

nog 1 vraag: bij een how-to van een ander modeljaar zie ik dat de koperen spoelen meekomen aan de kant van het deksel, en dat je die geloctite boutjes los moet zien te krijgen om dat ding eruit te krijgen. veel mensen hebben het erover dat het zo vast zit dat ze die torx strippen. is dat bij de 05 ook het geval? want dan is het plots niet meer even een dekseltje omwisselen in 5 minuutjes.

hij kan er dacht ik gewoon af, deze kant is het toch.

360.jpg
 
Met originele demper ben je meteen de lul op Zolder.
Beter een goede aftermarket zoals akra, arrow of laser met fatsoenlink formaat pijp


Goed dat ik dat hier lees! :t :t
Heb namelijk ook een MIVV GP demper op men 04 zoals Tini-R en stond op het punt een OEM demper & linkpijp aan te schaffen om zekerheid te hebben voor de trackdays op Zolder..
Ik kan dus best nog wat rondkijken naar een ander alternatief!
 
Leuke fiets, juiste kleur ook. Ga je dr ook op Assen mee knallen of wordt het dan Ecuyers/Mettet enz?

Zandvoort, assen waar ik wil moet makkelijk kunnen.

Dat is heel iets anders, maar wel leuk.
Een soort van supertwin van maken! *D
Usd voorvork met radiale remmen en een goede achtershock. :t

Daar kun je en hoop schik mee hebben

Voorlopig blijft de originele voorkant er op zitten maar je weet nooit.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan