ZX10R deel 39 "The one Ninja to rule them all"

Hallo allemaal,


Ik heb maar weer eens besloten om vol in iemand te knallen tijdens de 501 km van Assen.
Zijn motor viel stil en week uit naar buiten waar ik net hem full pull aan het inhalen was.
Het was het 2e rondje en ik had best een goede start en had meteen een 49er te pakken. *D
Morfine samen met Keta is de BOM! O-)

Nu lekker de 10 (weer) opnieuw opbouwen en zelf nog wat herstellen..
Vorig jaar om dezelfde tijd zat ik in het gips, nu iets minder erg.
Paar gekneusde ribben en een scheurtje in schouderblad (lang leve de D-Air van Dainese!!!)
En een spier zeer verrekt aan de binnenkant van n been, alsof je ongetraind een spagaat maakt heren.....not nice :X . Dat been is nu ook 2x zo dik als het andere wegens het vocht en bloed.

Diegene die die koppelingshendels van Brembo had...heb je die nog?
Wel belangstelling namelijk.

F#ck, lekker dan :X . Als ik het zo lees heb je nog aardig geluk gehad met je verwondingen, zal een beste knal zijn geweest .
 
Hallo allemaal,


Ik heb maar weer eens besloten om vol in iemand te knallen tijdens de 501 km van Assen.

.......

Diegene die die koppelingshendels van Brembo had...heb je die nog?
Wel belangstelling namelijk.

Damn niet zo best, ben je er nog goed vanaf gekomen ik ken andere verhalen.

Succes met het herstel van je zelf en de motor.
 
Laatst bewerkt:
Ben al tijdje bezig om weer een 10 op te bouwen,gaat nog wel ff duren want loopt weer uit de hand,ieder geval dit jaar niet meer.
Had wel een gelukstreffer 2 weken geleden,struin regelmatig marktplaats af voor onderdelen en kwam dit tegen en ook nog eens 5 min. bij mij vandaan.
Voor een 10 van 2004/5 een set PVM wielen en het belangrijkste een compleet titanium Akra superbike systeem zo goed als nieuw en niet meer te krijgen,zelfde systeem zit ook op mijn andere fiets en dit had ik echt nodig.
Heb het meegenomen voor bij elkaar €1400 :)
Laat ze wel zwart poedercoaten en ff nieuwe lagers erin.

full
 
Laatst bewerkt:
Ben al tijdje bezig om weer een 10 op te bouwen,gaat nog wel ff duren want loopt weer uit de hand,ieder geval dit jaar niet meer.
Had wel een gelukstreffer 2 weken geleden,struin regelmatig marktplaats af voor onderdelen en kwam dit tegen en ook nog eens 5 min. bij mij vandaan.
Voor een 10 van 2004/5 een set PVM wielen en het belangrijkste een compleet titanium Akra superbike systeem zo goed als nieuw en niet meer te krijgen,zelfde systeem zit ook op mijn andere fiets en dit had ik echt nodig.
Heb het meegenomen voor bij elkaar €1400 :)
Laat ze wel zwart poedercoaten en ff nieuwe lagers erin.

[afbeelding]
Ik moet toch eens werken aan mijn timing. Wil ook wel eens ervaren hoe mijn fiets rijdt met andere (lichtere) velgen erin. Ik kom ze alleen zelden tegen en al helemaal niet voor een knappe prijs (die ik kan betalen ;)).
 
balen zeg
net weer achter het net gevist....
wil ze wel graag keer dus als je er vanaf wilt....
heb nog nette set ori velgen liggen dus je hoeft niet zonder velgen te zitten ;)
 
Hallo allemaal,


Ik heb maar weer eens besloten om vol in iemand te knallen tijdens de 501 km van Assen.
Zijn motor viel stil en week uit naar buiten waar ik net hem full pull aan het inhalen was.
Het was het 2e rondje en ik had best een goede start en had meteen een 49er te pakken. *D
Morfine samen met Keta is de BOM! O-)

Nu lekker de 10 (weer) opnieuw opbouwen en zelf nog wat herstellen..
Vorig jaar om dezelfde tijd zat ik in het gips, nu iets minder erg.
Paar gekneusde ribben en een scheurtje in schouderblad (lang leve de D-Air van Dainese!!!)
En een spier zeer verrekt aan de binnenkant van n been, alsof je ongetraind een spagaat maakt heren.....not nice :X . Dat been is nu ook 2x zo dik als het andere wegens het vocht en bloed.


Diegene die die koppelingshendels van Brembo had...heb je die nog?
Wel belangstelling namelijk.

Balen van je crash! Hoe is degene waar je op klapte er aan toe?

Ik heb je een pm gestuurd betreft de koppelingshendel.
 
Gisteren weer een dagje kunnen scheuren :)
Het was WARM... :o
Sessie 5 niet gereden, ik verloor in sessie 4 behoorlijk wat concentratie.

Wel m'n PR aangescherpt naar 1:59.065 *O*

Wat warmer mag best, maar dit was wel wat overdreven.. _O-
 
Laatst bewerkt:
Vandaag zelf het remmen ondervonden.
Maar snel de brembo pomp erop zetten.
Kijken hoe het verloopt.

Momenteel een circuitkuip regelen en al het overbodige verkopen.
Iemand nog iets nodig?
Alles kan weg op het rijwielgedeelte en tank na.
 
Vandaag zelf het remmen ondervonden.
Maar snel de brembo pomp erop zetten.
Kijken hoe het verloopt.

Momenteel een circuitkuip regelen en al het overbodige verkopen.
Iemand nog iets nodig?
Alles kan weg op het rijwielgedeelte en tank na.
Brembo pomp zal niet erg veel invloed hebben.. in eerste instantie zal de feedback en remkracht misschien iets beter zijn, maar je gaat net zo hard hetzelfde probleem krijgen. Dus: zoeken naar vervangende klauwen ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan