ZX10R deel 39 "The one Ninja to rule them all"

Hoop, dat je meer succes met de Italo diva hebt dan Zoep. :t
Zal maar zwijgen over de cilinder inhoud. 🤫
Zit zelf nog op Tupperware te wachten, blok loopt weer als een zonnetje.
 
Laatst bewerkt:
Hoop, dat je meer succes met de Italo diva hebt dan Zoep. :t
Zal maar zwijgen over de cilinder inhoud. 🤫
Zit zelf nog op Tupperware te wachten, blok loopt weer als een zonnetje.

Ik denk ergens dat de duc betrouwbaarder is geworden door de switch naar 4 cilinders. Niet meer die enorme bierpullen van zuigers die staan te stampen, minder uitgemolken qua blok etcetc
Fijn dat t blok weer lekker draait.
Tupperware van FRC? Die leverden laatst wel snel.
 
Ik denk ergens dat de duc betrouwbaarder is geworden door de switch naar 4 cilinders. Niet meer die enorme bierpullen van zuigers die staan te stampen, minder uitgemolken qua blok etcetc
Fijn dat t blok weer lekker draait.
Tupperware van FRC? Die leverden laatst wel snel.
Ben benieuwd hoe de V4S je gaat bevallen.
Yep, Tupperware van FRC. Het schijnt op te schieten bij de spuiter. De Cup in Zolder laat ik schieten. Ik hoop je ex voor de CRT dag op 12-10 weer klaar te hebben. Anders maar weer het ouwe hok in de race trailer mikken.
 
Men kawa rookt niet meer haha.
Bljkbaar gwn een tikkeltje teveel olie in gedaan ofzo, heb dus nog nooit olie moeten bijvullen beetje raar?
Maar nu olie vervangen en hij doet het niet meer.
De bak schakelt wel niet echt lekker meer maar zal het tunenen/reviseren dan wel een jaartje uitstellen ;)

Gisteren last minute besloten om naar de nurburgring te rijden (f*cking ver trouwens in mijn geval).
Daar aangekomen 4 lap tickets gekocht hoopte dat het op een donderdag wat kalm zou zijn maar was niet normaal druk.
ook maar 2 rondjes kunnen rijden en de rest van de dag werden er geen motoren meer toegelaten.
Hier het rondje bak er nog niet zoveel van weet niet echt welke versnelling ik moet rijden soms en de laagstaande zon + feit dat het 4 jaar geleden was maakte het er niet beter op zal volgend jaar wel terug gaan en dan blijf ik meerdere dagen :)
 
Zo heb ik ook direc een foto voor de startpost !
racetracker_5352779_80675 klein.jpg
 
Eindelijk na 2 maanden ook binnen uit Canada,moest nog ff gemaakt worden,carbon kuip en tellersteun.
Is van twillweave carbon.Zeer mooi en sterk.
8C570165-F3E7-40DB-B2CA-642924CF7270.jpeg
77604814-BC5C-4A94-8356-8E47CBAE5FDC.jpeg
 
En komt dadelijk op deze carbon luchtinlaat te zitten die ik alweer een poosje hebt liggen,ook gemaakt van twill weave carbon.
048C3C39-0012-4D86-9082-85FE1A271010.png
 
Staat erin 8-)

OT, even een huishoudelijke mededeling: er zijn best wat foto's die weg zijn/niet werken. Binnenkort ga ik de OP even opschonen, als ik je dan per abuis heb verwijderd moet ff een goeie foto ge-upload worden, dan zet ik je met alle plezier weer in de OP :)

Dankjewel :t
 
Men kawa rookt niet meer haha.
Bljkbaar gwn een tikkeltje teveel olie in gedaan ofzo, heb dus nog nooit olie moeten bijvullen beetje raar?
Maar nu olie vervangen en hij doet het niet meer.
De bak schakelt wel niet echt lekker meer maar zal het tunenen/reviseren dan wel een jaartje uitstellen ;)

Gisteren last minute besloten om naar de nurburgring te rijden (f*cking ver trouwens in mijn geval).
Daar aangekomen 4 lap tickets gekocht hoopte dat het op een donderdag wat kalm zou zijn maar was niet normaal druk.
ook maar 2 rondjes kunnen rijden en de rest van de dag werden er geen motoren meer toegelaten.
Hier het rondje bak er nog niet zoveel van weet niet echt welke versnelling ik moet rijden soms en de laagstaande zon + feit dat het 4 jaar geleden was maakte het er niet beter op zal volgend jaar wel terug gaan en dan blijf ik meerdere dagen :)

Kickuh!
Dit jaar niet geweest, volgend jaar ook weer de Ring op met de 10.

Wil er ook een keer op met m'n auto (Mitsubishi Colt CZT met rond de 200pk)
 
Terug
Bovenaan Onderaan