ZX10R deel 39 "The one Ninja to rule them all"

Iemand al met een 200/55 gereden op een 1st gen en past dit onder de hugger :p ?
Heb voor een voordelige prijs een setje supercorsas kunnen kopen DOT 2 jaar oud voor volgend jaar anders gebruik ik de achtertste wel op men circuit gixxer :)

wat een toeval, ik heb vorige week een Pirelli 200/55 op de 2004 ZX10 gezet (met originele hugger)

meer dan genoeg clearance op hugger en ketting
dus ja: past perfect!
 
Zo kan het ook natuurlijk😜
AFA7007C-326C-495A-9DCF-4F7B385091AE.jpeg
293ADF0A-ED61-4BDB-AB72-EEB8C8AD8DA5.jpeg
 
Beetje jammer dat het schuim langer is dan de bout. Geen precisie doosje. :+
 
Ik heb net men koppelingskabel vervangen wou niet hele kuipwerk rechterkant van de motor afhalen.
Dus heb enkel de onderkuip losgemaakt en zijkant die ene bout die aan het frame zit en zo het kuipwerk wat opzij getrokken om te kijken hoe en wat...
Heb echt niet veel kracht gebruikt of die kuip ver opzij getrokken maar het ene ophangpunt van dat kuipdeel die over de rechter koplamp gaat heeft nu een mooie barst!
Het is al half doorgescheurd aan de binnenkant heb hem maar gwn weer in elkaar gestoken zo.
Wel beetje balen dat die kuipen zo zwak zijn, kan dit op een of andere manier versterkt worden aan de binnenkant?
 
ff voorwiel in elkaar gezet of alles goed zit en even in mijn fiets gezet die ik thuis heb staan,spacers zwart geanodiseerd,nieuwe lagers en natuurlijk gemonteerd met zwarte titanium bouten.Alles loopt soepel.
01E5E4FC-4E2C-431E-B3B6-58BBE3CCE758.jpeg
80392020-6485-4273-9CEC-3A048ECA9F74.jpeg
 
ori kuipen met ABS
poly racekuipen met polyesterhars en glasvezelmat
Is ori kuip heb er geen ervaring mee heb wel vorige winter wel eens zo een matje gelegd met hars in men circuitkuip langs de binnenkant om em te versterken omdat die aan het scheuren was aan een ophangpunt.
Kuipwerk van kawa valt wel mee van prijs vind ik ivm andere merken maarja als je er naar kijkt breken ze al bijna haha.
En ik heb nog maar een 4000km gereden met 2 nieuwe kuipdelen aan de koplampen en zitten al redelijk veel zwarte plekjes op steenslag de lak eraf
 
Ik heb voor de liefhebbers nog een orgineel achterlicht liggen 2004/05 model .

Voor het 2008/10 model heb ik nog een groen voorspatbord ( licht beschadigd)
Org set Duo voetsteunen achter , org remschakelset , org rijders seat , org duo seat ( zwart) org duoseat groen ( geleverd op 2009/10 model ) orginele hugger .org clippons , (en zelfs de orginele taartschep )😁( maar dit wil niemand ) .en ook nog een orginele uitlaat .
Dit alles voor het 2008/10 model

Heb ook nog een koffer incl adapter speciaal voor de zx10r 2008/ 10 , deze heb ik net op MP gezet daar zou ik graag op zijn minst €90,- voor willen vangen .

Voor de rest 2 bakken bier .
Voorkeur geniet alles in één koop
 
Ik heb net men koppelingskabel vervangen wou niet hele kuipwerk rechterkant van de motor afhalen.
Dus heb enkel de onderkuip losgemaakt en zijkant die ene bout die aan het frame zit en zo het kuipwerk wat opzij getrokken om te kijken hoe en wat...
Heb echt niet veel kracht gebruikt of die kuip ver opzij getrokken maar het ene ophangpunt van dat kuipdeel die over de rechter koplamp gaat heeft nu een mooie barst!
Het is al half doorgescheurd aan de binnenkant heb hem maar gwn weer in elkaar gestoken zo.
Wel beetje balen dat die kuipen zo zwak zijn, kan dit op een of andere manier versterkt worden aan de binnenkant?
Waarom niet eraf gehaald? :? Is twee minuten werk?
 
Ik heb voor de liefhebbers nog een orgineel achterlicht liggen 2004/05 model .

Voor het 2008/10 model heb ik nog een groen voorspatbord ( licht beschadigd)
Org set Duo voetsteunen achter , org remschakelset , org rijders seat , org duo seat ( zwart) org duoseat groen ( geleverd op 2009/10 model ) orginele hugger .org clippons , (en zelfs de orginele taartschep )😁( maar dit wil niemand ) .en ook nog een orginele uitlaat .
Dit alles voor het 2008/10 model

Heb ook nog een koffer incl adapter speciaal voor de zx10r 2008/ 10 , deze heb ik net op MP gezet daar zou ik graag op zijn minst €90,- voor willen vangen .

Voor de rest 2 bakken bier .
Voorkeur geniet alles in één koop

Misschien heb ik nog wel baat bij je achterlicht. 😁 👍🏻


Van het winter maar eens kijken hoe ver ik overal mee kom.
Het plan is om de schade (die er al op zat) verder weg te werken.
Nissins er op inclusief schijven, en dan ook nog de braking rempomp.

Voor de rest alles nalopen en komend jaar wat meer km's maken. 😁
 
Aangezien ik schoon schip wil maken wil ik de onderstaande onderdelen te koop aanbieden...
Alles wat op het kleed ligt is te koop, waaronder een HM + quickshifter en een volledige kuipset (allemaal OEM-onderdelen). Ik gebruik de motor alleen op het circuit. De onderkuip en het "midden kuipdeel" zijn beschadigd, daar ik vorig jaar op Assen (onschuldig) onderuit ben geschoven.








Mocht er interesse zijn hoor ik het graag. Zoals jullie zullen begrijpen probeer ik zoveel mogelijk in een keer te verkopen.
 
Misschien heb ik nog wel baat bij je achterlicht. 😁 👍🏻


Van het winter maar eens kijken hoe ver ik overal mee kom.
Het plan is om de schade (die er al op zat) verder weg te werken.
Nissins er op inclusief schijven, en dan ook nog de braking rempomp.

Voor de rest alles nalopen en komend jaar wat meer km's maken. 😁

Achterlicht ligt voor je klaar .
Magde zo hebben .
Worstebrood en koffie staan dan ook klaar trouwens 👍
 
Aangezien ik schoon schip wil maken wil ik de onderstaande onderdelen te koop aanbieden...
Alles wat op het kleed ligt is te koop, waaronder een HM + quickshifter en een volledige kuipset (allemaal OEM-onderdelen). Ik gebruik de motor alleen op het circuit. De onderkuip en het "midden kuipdeel" zijn beschadigd, daar ik vorig jaar op Assen (onschuldig) onderuit ben geschoven.








Mocht er interesse zijn hoor ik het graag. Zoals jullie zullen begrijpen probeer ik zoveel mogelijk in een keer te verkopen.


De foto's doen het niet helaas.
 
Aangezien ik schoon schip wil maken wil ik de onderstaande onderdelen te koop aanbieden...
Alles wat op het kleed ligt is te koop, waaronder een HM + quickshifter en een volledige kuipset (allemaal OEM-onderdelen). Ik gebruik de motor alleen op het circuit. De onderkuip en het "midden kuipdeel" zijn beschadigd, daar ik vorig jaar op Assen (onschuldig) onderuit ben geschoven.








Mocht er interesse zijn hoor ik het graag. Zoals jullie zullen begrijpen probeer ik zoveel mogelijk in een keer te verkopen.
Denk dat je foto's als "privé" zijn aangemerkt. En dan zien we ze niet.
Mocht je de topkuip hebben, dan hou ik me aanbevolen. Gaat voor mij om alles boven het middendeel, dus rechtsboven, midden (waar het kuipruitje in zit) en linksboven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan