ZX10R deel 39 "The one Ninja to rule them all"

Zag 'm al op fb staan. Mooi ding. Helaas kompleet buiten mijn budget'(. Misschien over 5 jaar als hij 2 andere eigenaren heeft gehad:P.
 
Voor de racer:

Kawasaki ZX10R 2016
7500 km, waarvan ca 3500 op t circuit

Kawasaki kit kabelboom
Kawasaki kit ECU, alles in te stellen, daardoor:
-Pit limiter
-Quickshifter up & down (blipper)
-Launch Control
-Traction Control
-Wheelie Control
-Motorrem instelbaar
Kawasaki Kit koppeling aanpassing (anti-hop)
Swen Jenik opgebouwd (ca 210 aw pk’s)
Core-engineering onderhouden (zeer recent versnellingsbak gereviseerd en blok nagekeken)
Full Titanium Race Akra
MWR race luchtfilter (inlaatgeluid beperkend)
Race punt radiateur (blijft altijd koel)
Samco koelslangen
Renthal en Tsubaki tandwielen en ketting (520)
Active snelgas
SBK stuurschakelaars
K-Tech SSD shock
K-Tech voorvork cartridge
PVM’s en originele (regenbanden) velgen
Snelwisselsysteem voor en achteras
Brembo achterremklauw
Brembo M5 voorremklauwen met Z04’s
Brembo HPK schijven
Carbon Inlaat
Carbon Frame protectors
Carbon Achterbrug protectors
GB racing motorblok protectors
PP tuning crash bobbins
CNC racing tandwiel protector
MRA double bubble ruitje
SBK Replica kuipwerk
Valtermoto 3.5 series rearsets
Gilles clip-ons
Lightech kettingspanner
Zeer veel onderdelen tegen meerprijs.
Heel mooie en heel complete 10
Die mwr filter is dat zoeen met een grote plaat op om geluid te beperken en is dat stiller dan vb origineel filter?
 
Laats hadden jullie over dat buizenframe toch? Ik kwam dit tegen op fb
 

Bijlagen

  • FB_IMG_1543558118037.jpg
    FB_IMG_1543558118037.jpg
    91,7 KB · Weergaven: 44
Voor de racer:

Kawasaki ZX10R 2016
7500 km, waarvan ca 3500 op t circuit

Kawasaki kit kabelboom
Kawasaki kit ECU, alles in te stellen, daardoor:
-Pit limiter
-Quickshifter up & down (blipper)
-Launch Control
-Traction Control
-Wheelie Control
-Motorrem instelbaar
Kawasaki Kit koppeling aanpassing (anti-hop)
Swen Jenik opgebouwd (ca 210 aw pk’s)
Core-engineering onderhouden (zeer recent versnellingsbak gereviseerd en blok nagekeken)
Full Titanium Race Akra
MWR race luchtfilter (inlaatgeluid beperkend)
Race punt radiateur (blijft altijd koel)
Samco koelslangen
Renthal en Tsubaki tandwielen en ketting (520)
Active snelgas
SBK stuurschakelaars
K-Tech SSD shock
K-Tech voorvork cartridge
PVM’s en originele (regenbanden) velgen
Snelwisselsysteem voor en achteras
Brembo achterremklauw
Brembo M5 voorremklauwen met Z04’s
Brembo HPK schijven
Carbon Inlaat
Carbon Frame protectors
Carbon Achterbrug protectors
GB racing motorblok protectors
PP tuning crash bobbins
CNC racing tandwiel protector
MRA double bubble ruitje
SBK Replica kuipwerk
Valtermoto 3.5 series rearsets
Gilles clip-ons
Lightech kettingspanner
Zeer veel onderdelen tegen meerprijs.


succes!

de mijne vandaag verkocht...
 
heb trouwens nog een achterremklauw adapter liggen om een Brembo klauw aan de onderzijde van de achterbrug te monteren (niet voor originele velgen) en een setje groene zgan Capit TNT bandenwarmers
 
Ok denk dat ik er dan ook maar een bestel voor mijne als hij dan toch afgesteld moet worden met akra ik lees op internet 8db verschil met andere filters lijkt me wel veel maar alle beetjes zullen wel helpen :P
Uiteindelijk moet ik toch altijd shortshiften naar 6 en cruisen onder de paal door....
 
heb trouwens nog een achterremklauw adapter liggen om een Brembo klauw aan de onderzijde van de achterbrug te monteren (niet voor originele velgen) en een setje groene zgan Capit TNT bandenwarmers
Adapter wil ik wel,heb er wel al eentje maar op 1 been loopt zo slecht.
 
Zo dan.. Ja, dat is lek ja.. Even fixen dus :+
:^
Wordt zelf wel eens moe van de technische keuringen en iedere keer moeten verdedigen dat de "vette waas" op de vorkpoten normaal is bij dit type fiets. Tegenwoordig check ik thuis iedere keer hoe de voorkpoten eruit zien. Even een doekje er overheen en dan op weg naar Zandvoort. Scheelt weer wat uitleggen :). Mijn voordeel is dat ik nu heel snel zie als er echt iets mis is.
 
:^
Wordt zelf wel eens moe van de technische keuringen en iedere keer moeten verdedigen dat de "vette waas" op de vorkpoten normaal is bij dit type fiets. Tegenwoordig check ik thuis iedere keer hoe de voorkpoten eruit zien. Even een doekje er overheen en dan op weg naar Zandvoort. Scheelt weer wat uitleggen :). Mijn voordeel is dat ik nu heel snel zie als er echt iets mis is.
:Y
Jep.. bijna standaard bij de keuring inderdaad.
Ik krijg ook nog wel eens de opmerking dat mijn schijven los zitten of er zit speling op m'n balhoofd... B|
Ja, dat klopt... de schijven zijn zwevend... is de bedoeling :P _O-
Tegenwoordig is het eerste dat ik zeg na het groeten dat ik zwevende schijven heb en een beetje vettige vorkpoten normaal is _O-
 
keuring bij cpz is meestal knudde
bij mijn R1 zeiden ze (splinternieuwe remblokken) dat de blokjes op het randje waren om afgekeurd te worden

als je er geen verstand van hebt ga dan een andere hobby zoeken...
 
Terug
Bovenaan Onderaan