ZX10R deel 39 "The one Ninja to rule them all"

50119433_569455833526677_3210651954006982656_n.jpg
Zo de akra staat erop ging best vlot alleen men handen liggen helemaal open aan de achterkant van tegen de radiator aan te schuren haha
 
zie dan heb je nog wat te doen met dit weer aan je fiets
o ja die lichtech heb ik ook al jaren op mijn brommer zitten fijn spul:Y
laat het maar weer snel lente worden dan trekken we hem ook weer naar buiten:9~:9~
 
Nope, met de v4 mag je niet racen, behalve met de v4r die 32 k kost ex ex.
EN de nwe 2019 zx10r/rr vielen me tegen qua update (lees bijna niets) dus lekker een jaartje doortuffen op de 2016 Fastfoodracer Tinkerbell edition :P
Groot gelijk dude :)
Op naar de 1:40 8-):P
 
Ik ook is alweer ff geleden dat ik nog gereden heb-O-
Kan niet wachten tot het een graad of 10-15 is en die witte troep van de weg is:]
Pekelbikes genoeg. :9 Zo even stuurverhogers erop zetten en 20 km verderop naar de fysiotherapeut rijden. De zon schijnt zelfs. :9~
 
Laatst bewerkt:
Ik ben een mooi weer watje :+
En de garage staat al goed vol met 3 stuks een 4e pekelbike zou wel heel krap worden 8)7
De pekelbike kan dan ook buiten. ;) :+
En het ideale aantal motoren is X+1. _O-

Het is nu wel even drie-vier weken op de tellen gepast.
Vorige week ook een klein acherwielslippertje op een grote rotonde.
Gelukkig trok ik niet zo hard aan het gas als normaal daar. Hield er al wat rekening mee.
Een paar koekblikken overtreffen is nu wel even lastiger. O-)

Een week niet rijden is net zo erg als een week zonder s@*.
Na twee weken ben ik niet meer te genieten. _O-
 
Put your money where your mouth is :+
Geld en passie zijn twee verschillende dingen.
Al moet je Sylvie Meis dat nog leren. ;)

Een CB500 voor 350 euro vind ik ook leuk, of een z.g.a.n. TDM850 voor 1.250.
Maar in 2017 kocht ik een supergave en snelle Cagiva Raptor 1.000 voor maar 900 euro.
Het kleine defect bleek alleen de accu. _O- Maar de eigenaar was niet enigszins technisch en er klaar mee.
Wie zoekt zal vinden. ;)
 
Laatst bewerkt:
Deze mooie wheelie kwam ik toevallig tegen op internet. De kleren zijn wat minder mooi. :+

ZX-10R Wheelie.jpg


Maar niet beschermende kleding zal wel heel erg stoer zijn.
Verder mooie controle. :9
 
Deze mooie wheelie kwam ik toevallig tegen op internet. De kleren zijn wat minder mooi. :+

Bekijk bijlage 1350129

Maar niet beschermende kleding zal wel heel erg stoer zijn.
Verder mooie controle. :9
Ik was vroeger altijd heel erg bang van rechtstaande wheelys maar heb het afgelopen jaren beetje bij beetje geleerd op supermotard en sinds vorig seizoen doe ik ze op de zx10r ook!
Vooral bij verkeersdrempels of als er een mooie brug is ofzo, rechtstaan rukje aan het stuur en gas erop wel goed knellen met je knieën op de tank.

Er zijn paar vaste plaatsen als ik ga rijden waar ik het altijd doe lol (als verkeer het toelaat)

Wel nog geen foto's of video van wil ik binnenkort wel eens zien mss ben ik wel teleurgesteld dat het helemaal zo hoog niet is als het voelt:P
 
Ik was vroeger altijd heel erg bang van rechtstaande wheelys maar heb het afgelopen jaren beetje bij beetje geleerd op supermotard en sinds vorig seizoen doe ik ze op de zx10r ook!
Vooral bij verkeersdrempels of als er een mooie brug is ofzo, rechtstaan rukje aan het stuur en gas erop wel goed knellen met je knieën op de tank.

Er zijn paar vaste plaatsen als ik ga rijden waar ik het altijd doe lol (als verkeer het toelaat)

Wel nog geen foto's of video van wil ik binnenkort wel eens zien mss ben ik wel teleurgesteld dat het helemaal zo hoog niet is als het voelt:P
Ik ben wel eens een middag op cursus geweest bij de RWP Posse. :}
Motormaten leek het wel leuk, mij boeide het niet zo.

Maar het klinkt wel handig als ik het zo lees. _O-
Uiteraard voetje goed bij de achterrem.. en doe voorzichtig. (Ja pa :+ )
 
hans zit die portemonnee van je tegenwoordig op slot of zo:+
ik zie niet zo veel meer van dat:9~ spul langs komen:)
Oh ja hoor,van de week nog wat titanium binnen gekregen.Spul moet nu allemaal opgebouwd worden.
Elektra is absoluut niet mijn ding dus dashboard van Starlane wordt gemonteerd en dat is wel makkelijk want er zit een passende kabel bij
alleen moeten ook de stuurschakelaars gemonteerd worden en hopelijk matcht dat allemaal.
Heb ook tijdje geleden een Amerikaanse ECU gekocht op Ebay want daar hebben ze niet zo'n magneetring erin zitten want ik wil het contactslot
laten vervallen.
Dit zijn die schakelaars,komt links en rechts en moet de bediening overnemen van de ori schakelaars,deze zijn custommade bij Bikesports Development.
IMG-4184.JPG
IMG-4185.JPG
IMG-4186.JPG
 
Oh ja,en nog 3 halve staubli snelkoppelingen binnen gekregen,had van de goede zijde er nog een paar liggen,
Ook nog onlangs de Brembo GPRX4 tangen terug gekregen uit Italie die ik 2e hands had overgenomen voor een heel mooi
prijsje met die T-drives 320 erbij.Had ze voor zekerheid laten reviseren maar dat mooie prijsje werd ineens minder mooi,€400 voor reviseren!!
Schrok mij de tering.
 
Terug
Bovenaan Onderaan