ZX10R deel 39 "The one Ninja to rule them all"

Nog wat spullen voor de ZX in bestelling staan: nikkel coated Brembo klauw (achterrem) en bracket (Agras). Vreemd dat Brembo wel de klauw levert, maar de bracket niet 😬.
 
Tja italianen en logica… :+
Die 10 van hans blijft toch :9~

Ik heb dit weekend mwr luchtfilter gemonteerd en pc5 + achterlicht met geintegreerde knippers en evotech radiator bescherming.
Blijkbaar kun je bij een gen 5 de mapping niet aanpassen onder de 8000 zonder de ecu te flashen|(
Je moet o2 sensor laten uitschakelen via ecu om vrij spel te krijgen met een pc of andere module dus dat flashen zal ook eerst nog moeten gebeuren en men gsm gisteren overleden belastingen net betaald etc ik kom wat euro's tekort ben bijna blij dat het kutweer is_O-
 
Over het algemeen zegt men moet je geen PC5 gebruiken bij zo'n motor maar kun je veel beter de ECU laten flashen. Alles wat de PC5 kan, kan met flashen ook en nog veel meer en beter. ;)
 
ben bijna blij dat het kutweer is_O-
Geld is een mooie uitvinding. Nu nog een geldboom.;)
Mooi bruggetje hier:
Vandaag is het lekker weer, de zon schijnt en alle sneeuw is weg. :9

Gistermiddag wilde ik bij thuiskomst aan de motor klussen, maar elke keer als ik klaarstond kwam de hagel met bakken uit de hemel. _O-



Na de derde bui en twee uur wachten kon ik eindelijk e.a. doen. Maar niet voor lang.
Daarna weer een gigantische bui, maar na de zesde 8)7 bui om half zes was ik klaar.
Ik ben gewoon vier keer begonnen en weer compleet gestopt.
Maar het blijft weer langer licht. *O*

En vandaag ben ik de hele dag binnen. _O-
 
Kun je niet bij onder die hoes gaan zitten ? :P

Ik ga er maar even vanuit dat je geen onderdak voor de motorfiets hebt ?!
 
Kun je niet bij onder die hoes gaan zitten ? :P

Ik ga er maar even vanuit dat je geen onderdak voor de motorfiets hebt ?!
Ik kwam net inderdaad foto's tegen van mijn oude huis en garage. Daar woont mijn ex nog. :') (Huis wil ik al vier jaar overnemen)





Dat komt nu over als een ongelooflijke luxe. _O-
 
Bah bah, nare dingen altijd.

overdekte ruimte, hoe klein dan ook, is altijd fijn !

Besef me nu weer dat ik niet mag klagen met een garage van 8 x 5.60.. Vind het soms wat krap, komt voornamelijk door de ruime opstelling denk ik :P
 
Ik kwam net inderdaad foto's tegen van mijn oude huis en garage. Daar woont mijn ex nog. :') (Huis wil ik al vier jaar overnemen)





Dat komt nu over als een ongelooflijke luxe. _O-
Je hebt mijn garage wel eens gezien en heb er nog eentje bij gekocht,gelijk ernaast.Dus nu 2x 25m2.
Gescheiden door steens muur dus kan er tussenuit of anders deur ertussen.Lekker inpandig,op zijn koudst 14 graden en hoef nu alleen maar de stroom door de muur aan te koppelen,en deur met afstandsbediening.
 
Bah bah, nare dingen altijd.

overdekte ruimte, hoe klein dan ook, is altijd fijn !

Besef me nu weer dat ik niet mag klagen met een garage van 8 x 5.60.. Vind het soms wat krap, komt voornamelijk door de ruime opstelling denk ik :P
Dan hoef je niet te improviseren inderdaad. _O-
Voorheen stonden er drie in de schuur, je kon 'de kont' niet keren.



Toen een beetje ruimte gemaakt voor een TL1000R en een ZX-12R.

Maar later ook nog eens vier in de garage, waaronder een zijspan.
Alles is vol te krijgen. :+

Maar de tien moeten verkopen wegens de verhuizing en alweer vier jaar later staan de huidige twee motoren dus buiten. O-)

51116798_2318097774869493_4411587258793066496_n.jpg

Je hebt mijn garage wel eens gezien en heb er nog eentje bij gekocht,gelijk ernaast.Dus nu 2x 25m2.
Gescheiden door steens muur dus kan er tussenuit of anders deur ertussen.Lekker inpandig,op zijn koudst 14 graden en hoef nu alleen maar de stroom door de muur aan te koppelen,en deur met afstandsbediening.
Kicken. :t *O*
Elke tien een eigen kant. :+

En heb je nog iets van een kachel?
 
Laatst bewerkt:
Dan hoef je niet te improviseren inderdaad. _O-
Voorheen stonden er drie in de schuur, je kon 'de kont' niet keren.
Maar later ook nog eens vier in de garage, waaronder een zijspan.
Alles is vol te krijgen. :+

Maar nu moeten verhuizen en de huidige andere twee staan buiten. -O-

Bekijk bijlage 1350828
Kicken. :t *O*
Elke tien een eigen kant. :+

En heb je nog iets van een kachel?
Heb een mooi systeem hangen.Infrarood platen van thermIQ met een thermostaat en regelbare oppervlakte verwarming.Hangen al een paar jaar en is een professioneel systeem.Zitten in Spaanse Polder.
thermiq - Google zoeken
 
Hier ook een nieuwe berging 20 m2 (links) garage 80 m2 (midden) en kantoortje 20 m2 (rechts) en ook nog een vliering van 120 m2 erboven en daarnaast 4 carports. 4x15 m2
 

Bijlagen

  • rsz_carports.jpg
    rsz_carports.jpg
    574,9 KB · Weergaven: 14
  • rsz_garage.jpg
    rsz_garage.jpg
    833,4 KB · Weergaven: 14
Laatst bewerkt:
Iemand nog interesse in een praktisch ongebruikte Constands motorlift voor de 08/09/10 ZX10-R, nu ophalen voor €75
 

Bijlagen

  • EEEA641F-756A-4464-985A-5C42D56F80B6.jpeg
    EEEA641F-756A-4464-985A-5C42D56F80B6.jpeg
    1,4 MB · Weergaven: 7
  • 32D8D847-82EF-4BED-B611-3AEA94815938.jpeg
    32D8D847-82EF-4BED-B611-3AEA94815938.jpeg
    1,4 MB · Weergaven: 9
Over het algemeen zegt men moet je geen PC5 gebruiken bij zo'n motor maar kun je veel beter de ECU laten flashen. Alles wat de PC5 kan, kan met flashen ook en nog veel meer en beter. ;)
Klopt maar in mijn buurt zijn er wel niet veel (geen?) mensen die ervaring hebben met een motor af te stellen op de testbank met software van ecu flashen.
Het gemakkelijkst (voor de tuner) blijft powercommander dus flashen icm pcr heeft snelste resultaat.
Maar had ik geweten wat ik nu wist had ik mss ook geen pc genomen maar direct op de bank laten afstellen met woolich ofzo bij iemand die er bekend mee is!
Dan was ik voor 500 wel klaar denk ik zonder dat er een pc5 in moest nu zal het me rond de 700 kosten (pc5+ecu flash/afstellen).
 
Geld is een mooie uitvinding. Nu nog een geldboom.;)
Mooi bruggetje hier:
Vandaag is het lekker weer, de zon schijnt en alle sneeuw is weg. :9

Gistermiddag wilde ik bij thuiskomst aan de motor klussen, maar elke keer als ik klaarstond kwam de hagel met bakken uit de hemel. _O-



Na de derde bui en twee uur wachten kon ik eindelijk e.a. doen. Maar niet voor lang.
Daarna weer een gigantische bui, maar na de zesde 8)7 bui om half zes was ik klaar.
Ik ben gewoon vier keer begonnen en weer compleet gestopt.
Maar het blijft weer langer licht. *O*

En vandaag ben ik de hele dag binnen. _O-
Ja ik ben alweer aan het aftellen naar men volgende loonstorting en daar gaat direct alles weer weg gaan naar motorspul lol

Heb ook een hele tijd zonder garage gezeten klote paar maanden ertussen zo een shurguard opslagplaats gebruikt als garage is ook niet alles...
 
Ik kwam net inderdaad foto's tegen van mijn oude huis en garage. Daar woont mijn ex nog. :') (Huis wil ik al vier jaar overnemen)





Dat komt nu over als een ongelooflijke luxe. _O-

De motor heeft weer diezelfde luxe na een paar jaar in een hele kleine berging te hebben gestaan ;). Hij staat nu hier in de garage met zijn voetjes van de vloer en de accupolen los te wachten op beter weer, naast mijn oude 6.
 
Klopt maar in mijn buurt zijn er wel niet veel (geen?) mensen die ervaring hebben met een motor af te stellen op de testbank met software van ecu flashen.
Het gemakkelijkst (voor de tuner) blijft powercommander dus flashen icm pcr heeft snelste resultaat.
Maar had ik geweten wat ik nu wist had ik mss ook geen pc genomen maar direct op de bank laten afstellen met woolich ofzo bij iemand die er bekend mee is!
Dan was ik voor 500 wel klaar denk ik zonder dat er een pc5 in moest nu zal het me rond de 700 kosten (pc5+ecu flash/afstellen).
Ecu flashen kan voor 500 bij Carmo maar ecu op testbank afstellen kost wel ietsje meer,zijn daar soms aantal dagen mee bezig en gaat ver over €1000 heen.Vraag maar eens na bij Paul Ritzen die dit vaak doet.
 
voor flashen alleen 500 is wel heel erg duur hier 2 vb
Reprogrammation boitier ECU KAWASAKI ZX10R 2016 >2019
Schnitz ECU Reflash Kawasaki ZX10R (16-19)

Ik ga voor base flash gaan gwn alle begrenzingen eraf en foutcodes uitschakelen van alle dingen die eraf gehaalt worden afstellen word met powercommander gedaan max 3-4u werk (installeren powercommander doe ik zelf en installeren ecu etc...)
Weet alleen nog niet waar ik men ecu ga laten flashen ik bel vrijdag nog ervoor en als ik niets vind stuur ik hem wss naar die in frankrijk...
 
Terug
Bovenaan Onderaan