ZX10R deel 39 "The one Ninja to rule them all"

Iemand nog belang bij een Hot Bodies undertail voor 2011/2015 model? Alleen nog in het grone (2 stuks over)

€ 275,00

full
 
Op de vorige pagina is te zien dat ik een bericht van Groenereus quote, terwijl ik Rick (onze Turk) bij naam noem.

Ik bedoelde dus jou, Chris.
 
Terug van Mugello, prachtig circuit en prachtige omgeving. Heerlijk 3 dagen voor mensen in de weg kunnen rijden met mijn brommer _O-
full
 
Nog bedankt voor de leuke reacties jongens! Ik had geen idee dat het dus eigenlijk een Hayate replica is, vermoedelijk heeft de vorige eigenaar dit wel zelf gedaan? Ik laat hem in ieder geval zo *O*

Vanmorgen met zonsopkomst even een fotootje geschoten:
36994231591_988963181d_b.jpg
 
Terug van Mugello, prachtig circuit en prachtige omgeving. Heerlijk 3 dagen voor mensen in de weg kunnen rijden met mijn brommer _O- [afbeelding]
Je bedoelt dat je al die mensen net op een rondje hebt gezet, toch :+ .
Drie dagen circuitdagen rijden, als ik later groot en sterk zijn wil ik dat ook :Y

Nog bedankt voor de leuke reacties jongens! Ik had geen idee dat het dus eigenlijk een Hayate replica is, vermoedelijk heeft de vorige eigenaar dit wel zelf gedaan? Ik laat hem in ieder geval zo *O*

Vanmorgen met zonsopkomst even een fotootje geschoten:
[afbeelding]
Mooie fiets *O* . Alleen nog een beter passende demper erop en klaar ;) .

deze mag in de op!![afbeelding]
:9~ :} :9~ :} :9~
 
Je bedoelt dat je al die mensen net op een rondje hebt gezet, toch :+ .
Drie dagen circuitdagen rijden, als ik later groot en sterk zijn wil ik dat ook :Y

Uiteraard :P. Ik ben overigens behoorlijk mank, maar hier moest ik gewoon een keer rijden en dat ging ook gewoon. Dus ook als je niet groot en sterk bent gewoon gaan ;). Beste ronde was een 2:12, 25s per ronde trager dan marquez -O-.
 
Laatst bewerkt:
Uiteraard :P. Ik ben overigens behoorlijk mank, maar hier moest ik gewoon een keer rijden en dat ging ook gewoon. Dus ook als je niet groot en sterk bent gewoon gaan ;). Beste ronde was een 2:12, 25s per ronde trager dan marquez -O-.
Mank ???? je hoeft die rondjes toch niet te lopen ? O-) O-) :X
 
Mank ???? je hoeft die rondjes toch niet te lopen ? O-) O-) :X
:^

Inderdaad, die motor rijdt gewoon zelf.
Er zit toch een motorblok in..

Zo zeggen mijn collega's dat motorsport geen sport kan zijn. B| :')
 
Laatst bewerkt:
Terug van Mugello, prachtig circuit en prachtige omgeving. Heerlijk 3 dagen voor mensen in de weg kunnen rijden met mijn brommer _O- [afbeelding]
Rijden op Mugello.... :9~ :9~ :9~ :} :} :} Dat moet toch een jongensdroom zijn die uitkomt.

Heren, ik sta op het punt om een Ilmberger carbon spatbord (voor) te kopen bij Optitune, maar ik vind het maar een slechtwerkende site... Is dit uberhaupt een betrouwbare toko? M.a.w. heeft iemand hier ervaring mee? Of wellicht een andere site waar je deze veilig kunt bestellen?
 
Beste ronde was een 2:12, 25s per ronde trager dan marquez -O-.
En is je motor ook een miljoen of twee waard? :+ :+

Maar ja Marquez rijdt alleen in een raceweekend al van donderdag tot zondag een rondje of 150?
En als hij een motorfiets afschrijft dan kost hem dat niets. _O-
Heren, ik sta op het punt om een Ilmberger carbon spatbord (voor) te kopen bij Optitune, maar ik vind het maar een slechtwerkende site... Is dit uberhaupt een betrouwbare toko? M.a.w. heeft iemand hier ervaring mee? Of wellicht een andere site waar je deze veilig kunt bestellen?
Ik heb er vroeger wel besteld, bestaan al superlang.
Toen goede ervaringen, nu ik de site zie is dat inderdaad megaslecht. _O-

Een goede site kost ook bulken geld..

ING search:Optitune
Geen resultaten
tussen 01-01-2008 en vandaag.
 
Laatst bewerkt:
En is je motor ook een miljoen of twee waard? :+ :+

Maar ja Marquez rijdt alleen in een raceweekend al van donderdag tot zondag een rondje of 150?
En als hij een motorfiets afschrijft dan kost hem dat niets. _O-Ik heb er vroeger wel besteld, bestaan al superlang.
Toen goede ervaringen, nu ik de site zie is dat inderdaad megaslecht. _O-

Een goede site kost ook bulken geld..

ING search:Optitune
Geen resultaten
tussen 01-01-2008 en vandaag.
Heb ze even gebeld en kwamen zeer klantvriendelijk over en hadden ook nog kennis van zaken, dus maar besteld :) Nu maar wachten...
 
Heb ze even gebeld en kwamen zeer klantvriendelijk over en hadden ook nog kennis van zaken, dus maar besteld :) Nu maar wachten...

Heb er vroeger ook eens een keer wat besteld (stompgrips volgens mij). Duurde wel ff maar werd keurig op de hoogte gehouden en zijn netjes aangekomen. Site was toen ook al niet opperbest.

En is je motor ook een miljoen of twee waard? :+ :+

Maar ja Marquez rijdt alleen in een raceweekend al van donderdag tot zondag een rondje of 150?
En als hij een motorfiets afschrijft dan kost hem dat niets. _O-

Ik had sowieso al een van de goedkopere fietsen, we hadden een box gedeeld en daar stonden 2 rsv4's, 2 s1000rr's, 2 899's, een 1198, een gsxr750 en 1000, mijn zx10r en een '09 zx6r. De mijne is nog steeds niet gerepareerd van de schuiver op Assen (en sindsdien ook niet meer gewassen :$).

Viel me ook op in misano hoe makkelijk die gasten crashen en weer doorgaan. Bij ons is het weekend waarschijnlijk gewoon voorbij als ik 'm plat leg.

Vrees het ook. Sowieso zijn er veel leuke droomcircuits. Dacht je van BRNO, Losail, Aragon of PI :9~
Of een keer naar de Texas Tornado Bootcamp :Y

Brno staat nu bovenaan het lijstje samen met portimao, maar ik moet eerst een winter lang sparen. Laguna Seca, Suzuka en PI lijken me het mooist maar dat is financieel niet te doen. Plus eigenlijk moet ik eerst een keer fatsoenlijk leren rijden :P.
 
Laatst bewerkt:
Heb er vroeger ook eens een keer wat besteld (stompgrips volgens mij). Duurde wel ff maar werd keurig op de hoogte gehouden en zijn netjes aangekomen. Site was toen ook al niet opperbest.Ik had sowieso al een van de goedkopere fietsen, we hadden een box gedeeld en daar stonden 2 rsv4's, 2 s1000rr's, 2 899's, een 1198, een gsxr750 en 1000, mijn zx10r en een '09 zx6r. De mijne is nog steeds niet gerepareerd van de schuiver op Assen (en sindsdien ook niet meer gewassen :$).

Viel me ook op in misano hoe makkelijk die gasten crashen en weer doorgaan. Bij ons is het weekend waarschijnlijk gewoon voorbij als ik 'm plat leg.Brno staat nu bovenaan het lijstje samen met portimao, maar ik moet eerst een winter lang sparen. Laguna Seca, Suzuka en PI lijken me het mooist maar dat is financieel niet te doen. Plus eigenlijk moet ik eerst een keer fatsoenlijk leren rijden :P.
Ok, thanks voor de feedback... En idd Portimao :9~

Vrees het ook. Sowieso zijn er veel leuke droomcircuits. Dacht je van BRNO, Losail, Aragon of PI :9~
Of een keer naar de Texas Tornado Bootcamp :Y
John de Mol schijnt leuke bonussen te geven. :+
Moet ik daar eens gaan solliciteren denk ik haha.
 
Terug
Bovenaan Onderaan